===== Mate Pavelić ===== ==== Interaktivni robot za djecu ==== //Interactive robot for kids// ==== Zadatak ==== Potrebno je napraviti programibilnog robota koji je jednostavan za korištenje i koji bi služio za interaktivno podučavanje i igru djece predškolske dobi. Glavna namjena je pomoć pri učenju najosnovnijih matematičkih operacija, procjene duljina, rješavanju problema i tako učiniti to što jednostavnijim i zanimljivijim iskustvom za djecu. Robot bi pomogao djeci da lakše usvoje i vizualiziraju brojeve, duljine i njihove međusobne odnose na njima lak i zabavan način i kroz igru. Tokom izrade robota potrebno je voditi dokumentaciju koja bi na kraju projekta činila jedan dokument koji bi poslužio kao uputa za samostalnu izradu jednog takvog robota. Te upute bi koristili profesori i srednjoškolci za izvannastavne aktivnosti u sklopu kojih bi učenici uz pomoć profesora napravili takav ili sličan projekt na kojem bi stekli praktična znanja i vještine o radu elektromotora i mikrokontrolera. ----- | [[studenti:mate_pavelic:mp_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org/?|Bibliografija]] | [[http://mind42.com/mindmap/fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?rel=url| Umna mapa]] | [[studenti:mate_pavelic:mp_nauceno|Što sam naučio]] | ----- ==== Plan rada ==== - Napraviti skicu robota. - Utvrditi i nabaviti potrebnu opremu i dijelove. - Upoznati se sa sintaksom i bibliotekama potrebnim za programiranje Arduina . - Proučiti dokumentaciju Arduina o upravljanju elektromotorima. - Sastavljanje dijelova. - Programiranje robota. - Provjera ispravnosti i završna dorada. - Uređivanje dokumentacije. - Izrada izvještaja. ==== Rezultat ==== U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ Radovi su komentirani i označeni:\\ * teorijski radovi * nove metode, koncepti, pristupi * alati * rezultati istraživanja ==== Zaključak ==== Uočena su dva trenda: * prvi trend je usmjeren na .... * drugi trend je usmjeren na .... te tri smjera istraživanja: * prvi smjer istraživanja bavi se .... * drugi smjer istraživanja pokušava ... * treći smjer istraživanja je napušten radi ... Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ U budućnosti se očekuje ... ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== Moguće je istraživati: * kako da se ... * jesu li korisni .... * na koji način ....