Sadržaj

Ervin Sivac

Classroom management system

Classroom management system

Zadatak

Što više istražiti i dotaknuti se teme Classroom management system.




Plan rada

  1. Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu.
  2. Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu.
  3. S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje.
  4. Napraviti Zotero grupu.
  5. Sve radove unijeti u Zotero.
  6. Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja.
  7. Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove.
  8. Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove.
  9. Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja.
  10. Predložiti područja i teme istraživanja.

Rezultat

Tjedan 03.04.-09.04.2017.

Istražio sam temu Classroom management system po ključnim riječima : classroom management system, classroom management, classroom management software, classroom management software controversy, classroom management in tech equipped classrooms itd. te sam pronašao otprilike 20 relevantnih linkova koje sam spremio u zotero biblioteku. Problemi sa importanjem svoje biblioteku u novostvorenu grupu zotera.

Tjedan 10.04.-16.04.2017.

Proveo sam dodatna istraživanja na temu ( važnost classroom managementa i, utjecaji na profesore i studente, neka provedena istraživanja vezana uz temu itd). Napisao prvu verziju uvoda za rad baziranu na objašnjenju classroom managementa, njegovim ciljevima i utjecajem na profesore i studente.

Tjedan 17.04.-23.04.2017.

MI

Tjedan 24.04.-30.04.2017.

MI, dodatno razrađen koncept seminarskog rada te obrađena tema o utjecaju škola na upravljanje učionicom.

Tjedan 01.05-07.05

Provedeno detaljnije istraživanje o Classroom management software-ima i nakon proučavanja izabrana dva koja ću uvrstiti u seminarski rad.

Mogućnosti koje imaju Classroom management software-i :

Nastavak pisanja seminarskog rada te upoznavanje sa aplikacijama kojima se upravlja učionicom. Aplikacija Mythware Classroom management ispostavila se kao jako dobra aplikacija sa velikim brojem mogućnosti i nju sam izabrao kao aplikaciju koju ću uvrstiti u rad. Uz nju izabrao sam i aplikaciju iTALC jer ima pozitivno povratne informacije korisnika, osnovne sposobnosti koje su potrebne i potpuno je besplatna što je odlično za početak upravljanja tehnološki opremljenim učionicama.

Tjedan 08.05-14.05

Izvještaj sa sastanka: na sastanku smo utvrdili da je potrebno istražiti i tablično prikazati potrebe profesora u tehnički opremljenim učionicama i tablično ih prikazati.

Tjedan 15.05.-21.05.

Izrađena tablica.




iTALC

Mythware classroom management software

NetSupport School

Net Control 2 Classroom

Netop Vision Classroom Management Software

Pregled svih računala

+

+

+

+

+

Upravljanje aplikacijama

-

+

+

+

+

Ograničavanje interneta

-

+

+

+

+

Upravljanje računalom

+

+

+

+

+

Dijeljenje sadržaja

-

+

+

+

+

Postavljanje ispita

-

+

+

+

-

Upravljanje i dijeljenje datoteka

-

+

+

+

-

Komuniciranje

-

+

+

+

-

Besplatno

+

30 dana probna verzija (5 računala)

30 dana probna verzija (40 računala)

Probna verzija

Probna verzija

Snimanje ili slikanje računala

+

+

-

-

-


Zaključak

Classroom managementom se stvara ugodan i učinkovit rad bilo to u učionicama sa ili bez računala. Classroom management u tehnološki naprednim učionicama je uz pomoć raznih aplikacija za upravljanje učionicom olakšao rad profesorima i učenicima. Upravljanje učionicom uglavnom se odnosi na predavače i buduće predavače ali se u malim količinama zbog razumijevanja psihologije može koristiti u svim područjima koje uključuju ljude i grupni rad. U budućnosti se očekuje dodatni razvoj aplikacija za upravljanje učionicama te potpuni prijelaz na tehnološki opremljene učionice što će jako olakšati posao predavačima te će otvoriti vrata načinima predavanja u kojima predavač i učenik nisu u istoj prostoriji, zgradi, gradu ili čak državi.