Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:ervin_sivac:es_start [2017/04/04 15:04] esivac [Studentski radovi na nov način] |
studenti:ervin_sivac:es_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ===== Ogledni Student ===== | + | ===== Ervin Sivac ===== |
Redak 7: | Redak 7: | ||
- | ==== Zadatak ==== | + | ==== Zadatak ==== |
- | Istražiti novu ulogu studentskih radova, nove načine na koje se mogu izrađivati i nove načina na koje se mogu diseminirati. | + | |
- | ----- | + | Što više istražiti i dotaknuti se teme Classroom management system. |
- | | [[studenti:ervin_sivac:es_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org/groups/interaktivnost_digitalnih_udzbenika|Bibliografija]] | [[http://mind42.com/mindmap/fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?rel=url| Umna mapa]] | | + | |
- | ----- | + | ---- |
- | ==== Plan rada ==== | + | |
- | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | |[[:studenti:ervin_sivac:es_dnevnik|Dnevnik rada]]|[[https://www.zotero.org/groups/interaktivnost_digitalnih_udzbenika|Bibliografija]]|[[https://mind42.com/mindmap/0ab7297a-b756-4554-9be0-745917b099d6|Umna mapa]]| |
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | \\ | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==== Plan rada ==== | ||
+ | |||
+ | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | ||
- Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | ||
- S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | ||
Redak 21: | Redak 28: | ||
- Sve radove unijeti u Zotero. | - Sve radove unijeti u Zotero. | ||
- Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | ||
- | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. |
- Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | ||
- Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | ||
- Predložiti područja i teme istraživanja. | - Predložiti područja i teme istraživanja. | ||
+ | |||
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
- | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ | + | |
- | Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ | + | **Tjedan 03.04.-09.04.2017.** |
- | Radovi su komentirani i označeni:\\ | + | |
- | * teorijski radovi | + | Istražio sam temu Classroom management system po ključnim riječima : classroom management system, classroom management, classroom management software, classroom management software controversy, classroom management in tech equipped classrooms itd. te sam pronašao otprilike 20 relevantnih linkova koje sam spremio u zotero biblioteku. Problemi sa importanjem svoje biblioteku u novostvorenu grupu zotera. |
- | * nove metode, koncepti, pristupi | + | |
- | * alati | + | **Tjedan 10.04.-16.04.2017.** |
- | * rezultati istraživanja | + | |
+ | Proveo sam dodatna istraživanja na temu ( važnost classroom managementa i, utjecaji na profesore i studente, neka provedena istraživanja vezana uz temu itd). Napisao prvu verziju uvoda za rad baziranu na objašnjenju classroom managementa, njegovim ciljevima i utjecajem na profesore i studente. | ||
+ | |||
+ | **Tjedan 17.04.-23.04.2017.** | ||
+ | |||
+ | MI | ||
+ | |||
+ | **Tjedan 24.04.-30.04.2017.** | ||
+ | |||
+ | MI, dodatno razrađen koncept seminarskog rada te obrađena tema o utjecaju škola na upravljanje učionicom. | ||
+ | |||
+ | **Tjedan 01.05-07.05** | ||
+ | |||
+ | Provedeno detaljnije istraživanje o Classroom management software-ima i nakon proučavanja izabrana dva koja ću uvrstiti u seminarski rad. | ||
+ | |||
+ | <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Mogućnosti koje imaju Classroom management software-i :</font> | ||
+ | |||
+ | * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Upravljanje napajanjem studentskih uređaja, aplikacijama i internetom u obliku ograničavanja, pokretanja i gašenja</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Dijeljenje prikaza profesorskog i studenstkog računala svim računalima</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Pregled svih studentskih računala</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Zaključavanje učenićkih računala</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Korištenje interaktivnih ploča</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Postavljanje pitanja i ispita svim studentima ili grupama</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Stvaranje grupa studenata za grupni rad sa grupnim razgovorima</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Stvaranje i postavljanje ispita studentima</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Upravljanje datotekama studentskih računala</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Prikaz studentskih pitanja</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Komuniciranje sa studentima osobno</font> * <font 14px/inherit;;inherit;;inherit>Upravljanje postavkama studentskih računala itd.</font> | ||
+ | |||
+ | Nastavak pisanja seminarskog rada te upoznavanje sa aplikacijama kojima se upravlja učionicom. Aplikacija Mythware Classroom management ispostavila se kao jako dobra aplikacija sa velikim brojem mogućnosti i nju sam izabrao kao aplikaciju koju ću uvrstiti u rad. Uz nju izabrao sam i aplikaciju iTALC jer ima pozitivno povratne informacije korisnika, osnovne sposobnosti koje su potrebne i potpuno je besplatna što je odlično za početak upravljanja tehnološki opremljenim učionicama. | ||
+ | |||
+ | **Tjedan 08.05-14.05** | ||
+ | |||
+ | Izvještaj sa sastanka: na sastanku smo utvrdili da je potrebno istražiti i tablično prikazati potrebe profesora u tehnički opremljenim učionicama i tablično ih prikazati. | ||
+ | |||
+ | **Tjedan 15.05.-21.05. ** | ||
+ | |||
+ | Izrađena tablica. | ||
+ | |||
+ | | \\ \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>iTALC</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Mythware classroom management software</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>NetSupport School</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Net Control 2 Classroom</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Netop Vision Classroom Management Software</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Pregled svih računala</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Upravljanje aplikacijama</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Ograničavanje interneta</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Upravljanje računalom</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Dijeljenje sadržaja</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Postavljanje ispita</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Upravljanje i dijeljenje datoteka</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Komuniciranje</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Besplatno</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>30 dana probna verzija (5 računala)</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>30 dana probna verzija (40 računala)</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Probna verzija</font> \\ | \\ <font 12px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Probna verzija</font> \\ | | ||
+ | | \\ <font 10px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>Snimanje ili slikanje računala</font> \\ | \\ <font 10px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 10px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>+</font> \\ | \\ <font 10px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 10px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | \\ <font 10px/arial,sans-serif;;inherit;;inherit>-</font> \\ | | ||
+ | |||
+ | \\ | ||
==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
- | Uočena su dva trenda: | ||
- | * prvi trend je usmjeren na .... | ||
- | * drugi trend je usmjeren na .... | ||
- | te tri smjera istraživanja: | ||
- | * prvi smjer istraživanja bavi se .... | ||
- | * drugi smjer istraživanja pokušava ... | ||
- | * treći smjer istraživanja je napušten radi ... | ||
- | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ | + | <font 12px/ ;;inherit;;inherit>Classroom managementom se stvara ugodan i učinkovit rad bilo to u učionicama sa ili bez računala. Classroom management u tehnološki naprednim učionicama je uz pomoć raznih aplikacija za upravljanje učionicom olakšao rad profesorima i učenicima. Upravljanje učionicom uglavnom se odnosi na predavače i buduće predavače ali se u malim količinama zbog razumijevanja psihologije može koristiti u svim područjima koje uključuju ljude i grupni rad. U budućnosti se očekuje dodatni razvoj aplikacija za upravljanje učionicama te potpuni prijelaz na tehnološki opremljene učionice što će jako olakšati posao predavačima te će otvoriti vrata načinima predavanja u kojima predavač i učenik nisu u istoj prostoriji, zgradi, gradu ili čak državi.</font> |
- | U budućnosti se očekuje ... | + | |
- | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
- | Moguće je istraživati: | ||
- | * kako da se ... | ||
- | * jesu li korisni .... | ||
- | * na koji način .... | ||
- | ~~NOTOC~~ |