Naše je nastojanje da studentski radovi koji se izrađuju u okviru nastave budu konkretni i primjenjivi, korisni javnosti, a posebno srednjim i osnovnim školama: učenicima, učiteljima i roditeljima.
Na ovoj stranici nalazi se popis aktivnih i završenih seminarskih i diplomskih radova te projekata.
Ako vas zanimaju ove teme ili trebate više informacija, možete se javiti Predragu Pale ili Jurju Petroviću (ZESOI, FER).
Neke od ponuđenih tema možete pronaći ovdje ili ju možete sami predložiti u skladu s vlastitim interesima.
Upute za korištenje wikija: sintaksa wikija, kreiranje novih stranica i pomoćna stranica za isprobavanje i igranje.
Molimo vas svakako pročitajte općenite upute za studente.
Pripremili smo vam i upute i pomoć pri istraživanju.
U istraživanju će vam pomoći i pretraživanje baza znanstvenih radova.
Prije nego se “bacite” na pisanje rada, OBAVEZNO proučite i uskladite rad s:
Rokovi za predaju pojedinih dijelova rada/skica/planova dostupni su na FerWebu i molimo da ih se pridržavate.
Ime i prezime | Smjer | Naslov | Vrsta | Semestar |
---|---|---|---|---|
Karlo Šagud | Prošitenje AuResS sustava modulom za prepoznavanje jedinstvenih tekstualnih odgovora | PP | Z 19/20 |
Ime i prezime | Smjer | Naslov | Vrsta rada | Semestar |
---|---|---|---|---|
Ogledni Student | ERI | Studentski radovi na nov način | PS | L 18/19 |
Roko Grubelić | Mobilna forenzika | DS | L 18/19 | |
Vana Černeka i Filip Jurić | Automatizirana analiza trendova u znanstvenoj literaturi | DP | Z 19/20 |
Ime i prezime | Naslov | Vrsta | Semestar |
---|---|---|---|
LogicData | |||
Ivan Grgurina, Ivan Šindija, Stjepan Banek, Miro Čolić | Digitalno obrazovanje: AuResS | OR | Z 18/19 |
Tomislav Maslač, Dorian Dinčir, Jasmin Redžepović, Filip Mutnjaković | Digitalno obrazovanje: Korištenje dijaloške tehnike u obrazovanju | OR | Z 18/19 |
Ime i prezime | Smjer | Naslov |
---|---|---|
Bruno Humić | RZ | Reverzni inženjering zloćudnih aplikacija |
Vatroslav Čelan | AUT | Traženje ranjivosti u web aplikacijama |
Hrvoje Bek | TKI | Disaster network |