Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:ervin_sivac:es_start [2017/05/21 17:28] esivac [Rezultat] |
studenti:ervin_sivac:es_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 86: | Redak 86: | ||
| ==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
| - | Uočena su dva trenda: | ||
| - | * prvi trend je usmjeren na .... | ||
| - | * drugi trend je usmjeren na .... | ||
| - | te tri smjera istraživanja: | ||
| - | * prvi smjer istraživanja bavi se .... | ||
| - | * drugi smjer istraživanja pokušava ... | ||
| - | * treći smjer istraživanja je napušten radi ... | ||
| - | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ | + | <font 12px/ ;;inherit;;inherit>Classroom managementom se stvara ugodan i učinkovit rad bilo to u učionicama sa ili bez računala. Classroom management u tehnološki naprednim učionicama je uz pomoć raznih aplikacija za upravljanje učionicom olakšao rad profesorima i učenicima. Upravljanje učionicom uglavnom se odnosi na predavače i buduće predavače ali se u malim količinama zbog razumijevanja psihologije može koristiti u svim područjima koje uključuju ljude i grupni rad. U budućnosti se očekuje dodatni razvoj aplikacija za upravljanje učionicama te potpuni prijelaz na tehnološki opremljene učionice što će jako olakšati posao predavačima te će otvoriti vrata načinima predavanja u kojima predavač i učenik nisu u istoj prostoriji, zgradi, gradu ili čak državi.</font> |
| - | U budućnosti se očekuje ... | + | |
| - | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
| - | Moguće je istraživati: | ||
| - | * kako da se ... | ||
| - | * jesu li korisni .... | ||
| - | * na koji način .... | ||
| - | ~~NOTOC~~ | ||