Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:iris_veronika_celic:ivc_start [2012/10/26 00:40] vcelic |
studenti:iris_veronika_celic:ivc_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 5: | Redak 5: | ||
== Dosadašnji rad == | == Dosadašnji rad == | ||
- | *održana su dva sastanka s mentorom mg.Paletom na kojima su se razmatrale moguće teme za završni rad | + | *održana su dva sastanka s mentorom mg.Paletom na kojima su se razmatrale moguće teme za završni rad |
- | *obavila sam osnovne korake za kvalitetan početak pisanja završnog rada: | + | *obavila sam osnovne korake za kvalitetan početak pisanja završnog rada: |
- | *upoznavanje sa studentovom radnom stranicom (wiki) za kontinuirano praćenje rada | + | * upoznavanje sa studentovom radnom stranicom (wiki) za kontinuirano praćenje rada |
- | *instalacija programa za sistematizaciju bibliografskih podataka - Zotero | + | * instalacija programa za sistematizaciju bibliografskih podataka - Zotero |
- | *upoznavanje s Centrom za online baze podataka i Google znalcem (Google scholar) | + | * upoznavanje s Centrom za online baze podataka i Google znalcem (Google scholar) |
- | *od strane asistenta Petrovića u dogovoru s mg.Paletom poslani su mi prvi zadaci koji zahtjevaju manje izmjene web aplikacije za feedback na predavanju - Auress - www.auress.org | + | *od strane asistenta Petrovića u dogovoru s mg.Paletom poslani su mi prvi zadaci koji zahtjevaju manje izmjene web aplikacije za feedback na predavanju - Auress - www.auress.org |
- | ZADACI SU SLJEDEĆI: | + | **ZADACI SU SLJEDEĆI:** |
+ | *kod ne radi ako ga se stavi na proizvoljnu lokaciju zbog apsolutnog zadavanja URLova te je potrebno odgovarajuce linije (linkanje drugih stranica u kodu) izmijeniti kako bi navedeno bilo moguće | ||
- | *kod ne radi ako ga se stavi na proizvoljnu lokaciju zbog apsolutnog zadavanja URLova te je potrebno odgovarajuce linije (linkanje drugih stranica u kodu) izmijeniti kako bi navedeno bilo moguće | + | *urediti otvaranje QR koda: klikom na ikonu QR koda na ekranu treba se pojaviti veliki QR kod u novom prozoru koji bi publici na predavanju omogucio da se lakse ulogira na stranicu za glasanje (trenutno se QR kod generira i otvori ali kao nova stranica sa slikom) |
- | *urediti otvaranje QR koda: klikom na ikonu QR koda na ekranu treba se pojaviti veliki QR kod u novom prozoru koji bi publici na predavanju omogucio da se lakse ulogira na stranicu za glasanje (trenutno se QR kod generira i otvori ali kao nova stranica sa slikom) | + | *urediti otvaranje povećanog URLa: isto kao i kod QR koda, klikom na Room ID trebao bi se u novom prozoru otvoriti URL tranice za glasanje (trenutno ne funkcionira na željeni način iz nepoznatih razloga) |
- | *urediti otvaranje povećanog URLa: isto kao i kod QR koda, klikom na Room ID trebao bi se u novom prozoru otvoriti URL tranice za glasanje (trenutno ne funkcionira na željeni način iz nepoznatih razloga) | + | *urediti download rezultata: klikom na odgovarajuću tipku predavač bi trebao moći preuzeti rezultate glasanja (trenutno ne funkcionira na željeni način iz nepoznatih razloga) |
- | + | ||
- | *urediti download rezultata: klikom na odgovarajuću tipku predavač bi trebao moći preuzeti rezultate glasanja (trenutno ne funkcionira na željeni način iz nepoznatih razloga) | + | |
== Daljnji koraci == | == Daljnji koraci == | ||
- | *obaviti izmjene u kodu Auress-a | + | *obaviti izmjene u kodu Auress-a\\ |
- | *na sljedećem sastanku odrediti temu završnog rada | + | *na sljedećem sastanku odrediti temu završnog rada |
Redak 37: | Redak 36: | ||
== Dosadašnji rad == | == Dosadašnji rad == | ||
- | *17.listopada održan je sastanak kojem su prisustvovali mg.Pale te asistent Petrović | + | *17.listopada održan je sastanak kojem su prisustvovali mg.Pale te asistent Petrović |
- | *razmatrana su rješenja za željene izmjene Auress-a | + | *razmatrana su rješenja za željene izmjene Auress-a |
- | *pridodan zahtjev: rezultat statistike odgovora studenata potrebno je pratiti "uživo" (riješiti s AJAX-Asynchronous JavaScript) | + | *pridodan zahtjev: rezultat statistike odgovora studenata potrebno je pratiti "uživo" (riješiti s AJAX-Asynchronous JavaScript) |
- | *instaliran Firebug za pomoć u programiranju | + | *instaliran Firebug za pomoć u programiranju |
== Daljnji koraci == | == Daljnji koraci == | ||
- | *upoznavanje sa svim mogućnostima jezika PHP i HTML | + | *upoznavanje sa svim mogućnostima jezika PHP i HTML |
- | (LITERATURA: Rasmus Lerdorf & Kevin Tatroe: Programming PHP, Crystopher Schmitt & Kyle Simpson S:HTML5 Cookbook, www.w3schools.com) | + | *LITERATURA: Rasmus Lerdorf & Kevin Tatroe: Programming PHP, Crystopher Schmitt & Kyle Simpson S:HTML5 Cookbook, www.w3schools.com |
+ | *obaviti sve izmjene u Auress-u | ||
- | *završiti izmjene u Auressu | ||
=== 3. tjedan (22.-28.10.2012.) === | === 3. tjedan (22.-28.10.2012.) === | ||
- | |||
- | |||
- | == Dosadašnji rad == | ||
- | == Daljnji koraci == |