Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:ivan_bilic:ib_dnevnik [2018/03/26 13:22] ibilic [Dnevnik rada] |
studenti:ivan_bilic:ib_dnevnik [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 4: | Redak 4: | ||
| ==== Dnevnik rada ==== | ==== Dnevnik rada ==== | ||
| - | === 1. tjedan (11.-17.3.2018.) === | + | === 1. tjedan (12.-18.3.2018.) === |
| == Dosadašnji rad == | == Dosadašnji rad == | ||
| Redak 16: | Redak 16: | ||
| ---- | ---- | ||
| - | === 2. tjedan (18.-24.3.2018.) === | + | === 2. tjedan (19.-25.3.2018.) === |
| == Dosadašnji rad == | == Dosadašnji rad == | ||
| Redak 28: | Redak 28: | ||
| ---- | ---- | ||
| - | === 3. tjedan (25.-31.3.2018) === | + | === 3. tjedan (26.-1.4.2018) === |
| == Dosadašnji rad == | == Dosadašnji rad == | ||
| - | Daljnji koraci | + | Dobio sam odgovor da mogu pisati o slabostima CPU-a. Pošto sam to i očekivao, u međuvremenu sam istraživao dokumentaciju i izvore o Spectre i Meltdown napadima. Uredio sam nacrt seminara i čekam odobrenje od mentora. |
| - | ~~NOTOC~~ | + | == Daljnji koraci == |
| + | |||
| + | Proučavat ću literaturu i započeti pisanje nekog poglavlja. | ||
| + | |||
| + | === 4. tjedan (2.-8.4.2018) === | ||
| + | |||
| + | === === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Napisao sam dijelove poglavlja navedenih u nacrtu seminara kombiniranjem literature i vlastitog znanja. | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | Nastaviti s radom, obogatiti poglavlja. | ||
| + | |||
| + | === 5. tjedan (9.-15.4.2018.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Iz svakog sam poglavlja napisao nekoliko stranica na način da se osjeti atmosfera i dobije uvid u strukturu i smislen slijed sadržaja samog rada. Objavio sam trenutnu inačicu u prostor za prvu verziju rada. | ||
| + | |||
| + | == Daljni koraci == | ||
| + | |||
| + | Nastaviti s razradom i pisanjem rada, prilagoditi se i odgovoriti eventualnim prijedlozima mentora. | ||