Slijede razlike između dviju inačica stranice
Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:jeton_fejza:jf2_start [2013/03/11 11:00] jpetrovic created |
studenti:jeton_fejza:jf2_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ===== Ogledni Student ===== | + | ===== Jeton Fejza ===== |
+ | ==== Programski sustav za suradnju publike tekstualnim porukama tijekom predavanja ==== | ||
- | ==== Studentski radovi na nov način ==== | + | //Audience Collaboration System// |
- | //Student papers in a new way// | + | ==== Zadatak ==== |
- | ==== Zadatak ==== | + | Projektirati i izraditi sustav koji omogućava publici na predavanju da tekstualnim porukama putem svojih mobilnih telefona doprinose diskusiji ili traženju rješenja.\\ |
- | Istražiti novu ulogu studentskih radova, nove načine na koje se mogu izrađivati i nove načina na koje se mogu diseminirati. | + | Poruke se ne šalju putem SMS servisa već se upisuju na, za to predviđenoj, mrežnoj stranici. \\ |
+ | Poruke koje šalju pojedinci se objedinjuju na mrežnom poslužitelju i prosljeđuju računalu predavača. \\ | ||
+ | Za računalo predavača treba izraditi program koji podatke publike dobivene od poslužitelja prosljeđuje bilo kojoj računalnoj aplikaciji po izboru predavača, kao da su uneseni preko tipkovnice predavačevog računala. \\ | ||
+ | Treba omogućiti istovremeni odvojeni rad u neograničenom broju predavaonica. | ||
- | ----- | + | ---- |
- | | [[studenti:ogledni_student:os_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org/groups/interaktivnost_digitalnih_udzbenika|Bibliografija]] | [[http://mind42.com/mindmap/fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?rel=url| Umna mapa]] | | + | |
- | ----- | + | |[[:studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik|Dnevnik rada]] |[[https://www.zotero.org|Bibliografija]] |[[http://mind42.com|Umna mapa]] | |
- | ==== Plan rada ==== | + | |
- | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | ---- |
- | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | + | |
- | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | + | [[http://diana.zesoi.fer.hr/~jfejza/auress dokumentacija.docx|Auress Dokumentacija]] |
- | - Napraviti Zotero grupu. | + | |
- | - Sve radove unijeti u Zotero. | + | ==== Plan rada ==== |
- | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | + | |
- | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. |
- | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | + | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. |
- | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | + | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. |
- | - Predložiti područja i teme istraživanja. | + | - Napraviti Zotero grupu. |
+ | - Sve radove unijeti u Zotero. | ||
+ | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | ||
+ | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | ||
+ | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | ||
+ | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | ||
+ | - Predložiti područja i teme istraživanja. | ||
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
- | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ | + | |
- | Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ | + | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada. \\ Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge. \\ Radovi su komentirani i označeni: |
- | Radovi su komentirani i označeni:\\ | + | |
- | * teorijski radovi | + | * teorijski radovi |
- | * nove metode, koncepti, pristupi | + | * nove metode, koncepti, pristupi |
- | * alati | + | * alati |
- | * rezultati istraživanja | + | * rezultati istraživanja |
==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
+ | |||
Uočena su dva trenda: | Uočena su dva trenda: | ||
- | * prvi trend je usmjeren na .... | + | |
- | * drugi trend je usmjeren na .... | + | * prvi trend je usmjeren na …. |
+ | * drugi trend je usmjeren na …. | ||
te tri smjera istraživanja: | te tri smjera istraživanja: | ||
- | * prvi smjer istraživanja bavi se .... | ||
- | * drugi smjer istraživanja pokušava ... | ||
- | * treći smjer istraživanja je napušten radi ... | ||
- | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ | + | * prvi smjer istraživanja bavi se …. |
- | U budućnosti se očekuje ... | + | * drugi smjer istraživanja pokušava … |
+ | * treći smjer istraživanja je napušten radi … | ||
+ | |||
+ | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da …. \\ U budućnosti se očekuje … | ||
==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
+ | |||
Moguće je istraživati: | Moguće je istraživati: | ||
- | * kako da se ... | + | |
- | * jesu li korisni .... | + | * kako da se … |
- | * na koji način .... | + | * jesu li korisni …. |
+ | * na koji način …. | ||
~~NOTOC~~ | ~~NOTOC~~ | ||
+ | |||
+ | \\ | ||
+ |