Korisnički alati

Site alati


studenti:jeton_fejza:jf2_start

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:jeton_fejza:jf2_start [2013/03/18 11:55]
jfejza [Zadatak]
studenti:jeton_fejza:jf2_start [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
 ===== Jeton Fejza ===== ===== Jeton Fejza =====
  
 +==== Programski sustav za suradnju publike tekstualnim porukama tijekom predavanja ====
  
-==== Programski sustav za suradnju publike tekstualnim porukama tijekom predavanja ​ ====  
 //Audience Collaboration System// //Audience Collaboration System//
 +==== Zadatak ====
  
-====  Zadatak ==== +Projektirati i izraditi sustav koji omogućava publici na predavanju da tekstualnim porukama putem svojih mobilnih telefona doprinose diskusiji ili traženju rješenja.\\ 
-Projektirati i izraditi sustav koji omogućava publici na predavanju da tekstualnim porukama putem svojih mobilnih telefona doprinose diskusiji ili traženju rješenja.\\  +Poruke se ne šalju putem SMS servisa već se upisuju na, za to predviđenoj,​ mrežnoj stranici. \\ 
-Poruke se ne šalju putem SMS servisa već se upisuju na, za to predviđenoj,​ mrežnoj stranici. \\  +Poruke koje šalju pojedinci se objedinjuju na mrežnom poslužitelju i prosljeđuju računalu predavača. \\ 
-Poruke koje šalju pojedinci se objedinjuju na mrežnom poslužitelju i prosljeđuju računalu predavača. \\  +Za računalo predavača treba izraditi program koji podatke publike dobivene od poslužitelja prosljeđuje bilo kojoj računalnoj aplikaciji po izboru predavača, kao da su uneseni preko tipkovnice predavačevog računala. \\
-Za računalo predavača treba izraditi program koji podatke publike dobivene od poslužitelja prosljeđuje bilo kojoj računalnoj aplikaciji po izboru predavača, kao da su uneseni preko tipkovnice predavačevog računala. \\ +
 Treba omogućiti istovremeni odvojeni rad u neograničenom broju predavaonica. Treba omogućiti istovremeni odvojeni rad u neograničenom broju predavaonica.
  
-----+----
-| [[studenti:​jeton_fejza:​jf_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://​www.zotero.org|Bibliografija]] | [[http://​mind42.com| Umna mapa]] | +
  
------+|[[:​studenti:​jeton_fejza:​jf_dnevnik|Dnevnik rada]] |[[https://​www.zotero.org|Bibliografija]] |[[http://​mind42.com|Umna mapa]] |
  
-[[http://​diana.zesoi.fer.hr/​~jfejza/​auress%20dokumentacija.docx| Auress Dokumentacija]]  +---- 
-====  Plan rada  ==== + 
-  - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu.  +[[http://​diana.zesoi.fer.hr/​~jfejza/​auress ​dokumentacija.docx|Auress Dokumentacija]] 
-  - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. + 
-  - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. +==== Plan rada ==== 
-  - Napraviti Zotero grupu. + 
-  - Sve radove unijeti u Zotero. +    ​- Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. 
-  - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. +    - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. 
-  - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove.  +    - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. 
-  - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. +    - Napraviti Zotero grupu. 
-  - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. +    - Sve radove unijeti u Zotero. 
-  - Predložiti područja i teme istraživanja.+    - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. 
 +    - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. 
 +    - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. 
 +    - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. 
 +    - Predložiti područja i teme istraživanja.
  
 ==== Rezultat ==== ==== Rezultat ====
-U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ ​ + 
-Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ +U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada. \\ Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge. \\ Radovi su komentirani i označeni:​ 
-Radovi su komentirani i označeni:\\  + 
-  * teorijski radovi +    ​* teorijski radovi 
-  * nove metode, koncepti, pristupi +    * nove metode, koncepti, pristupi 
-  * alati +    * alati 
-  * rezultati istraživanja+    * rezultati istraživanja
  
 ==== Zaključak ==== ==== Zaključak ====
 +
 Uočena su dva trenda: Uočena su dva trenda:
-  ​* prvi trend je usmjeren na ...+ 
-  * drugi trend je usmjeren na ....+    ​* prvi trend je usmjeren na 
 +    * drugi trend je usmjeren na . 
 te tri smjera istraživanja:​ te tri smjera istraživanja:​
-  * prvi smjer istraživanja bavi se .... 
-  * drugi smjer istraživanja pokušava ... 
-  * treći smjer istraživanja je napušten radi ... 
  
-Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\  +    * prvi smjer istraživanja bavi se …. 
-U budućnosti se očekuje ​...+    * drugi smjer istraživanja pokušava … 
 +    * treći smjer istraživanja je napušten radi … 
 + 
 +Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da . \\ U budućnosti se očekuje ​
  
 ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ====
 +
 Moguće je istraživati:​ Moguće je istraživati:​
-  ​* kako da se ... + 
-  * jesu li korisni ​...+    ​* kako da se  
-  * na koji način ​....+    * jesu li korisni ​
 +    * na koji način ​.
  
 ~~NOTOC~~ ~~NOTOC~~
 +
 +\\
 +
studenti/jeton_fejza/jf2_start.1363607707.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)