Korisnički alati

Site alati


studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2014/03/12 08:48]
jpetrovic stvoreno
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
-===== Ogledni StudentStudentski radovi na nov način ​=====+===== Jeton FejzaProgramska rješenja za snimanje i reprodukciju snimki predavanja ​=====
  
 ====  Dnevnik rada  ==== ====  Dnevnik rada  ====
  
-=== 1. tjedan (11.-17.3.2013.) ===+=== 1. tjedan (10.-16.3.2014.) ===
  
 == Dosadašnji rad == == Dosadašnji rad ==
-Instalirao ​sam Zotero ​na svoje računalo. ​Otvorio sam Zotero grupu.\\  + 
-Definirao sam umnu mapu.\\  +Napisao ​sam okvirni uvod u temu uz pomoć wikipedie koji će kasnije poslužiti i za pisanje teksta samog završnog rada. Napravio sam popis programskih rješenja s wikipedije i s googlea te početni popis ključnih riječi. 
-Upoznao sam se on-line bazama podataka.+ 
 +**__UVOD__** 
 + 
 +Snimanje predavanja odnosi se na snimanje i spremanje sadržaja predavanja, konferencije ili seminara. Sam proces snimanja obuhvaća nekoliko hardverskih i softverskih komponenata koji zajedno rade na snimanje zvučnih i vizualnih komponenata predavanja. 
 +Hardver se koristi za snimanje predavačevog glasa zajedno s videozapisom. Često se predavač služi i drugim vizualnim pomagalima kao što su npr. slajdovi, koji se u publici prikazuju projektorom. U tom slučaju hardver za snimanje može ukomponirati i ta pomagala u videozapis. Jednom kada je snimanje napravljeno,​ pohranjuje se ili na samom hardveru na kojem je i snimano, ili se šalje na neki poslužitelj bilo u LAN-u bilo putem Interneta. Nakon obrade video formata i pretvaranja u željeni mehanizam distribucije,​ gledatelji tada mogu pristupiti snimanom materijalu u stvarnom vremenu ili pohraniti ​na vlastitom računalu. Snimanje predavanja obično uključuje ove komponente:​ 
 + 
 +• Mikrofon 
 + 
 +• Kamera 
 + 
 +• Snimanje ekrana 
 + 
 +• Snimanje prezentacije 
 + 
 + 
 +Za ostvarivanje procesa snimanja predavanja potrebni su posebni softveri na predavačevom računalu, gledateljevom,​ ali i na poslužitelju ako on postoji. Pod pojmom softver podrazumijevaju se obični web preglednici i programi za reprodukciju videosnimaka,​ ali i posebni programi napravljeni u svrhu snimanja predavanja. Softver predavača i gledatelja mora biti usklađen sa softverom na poslužitelju,​ koji prima snimku sa hardvera, obrađuje ju i šalje na gledateljevo ​računalo ​na zahtjevModerni softveri za snimanje predavanja podržavaju i napredne mogućnosti kao što su indeksiranje,​ brzo pretraživanje,​ uređivanje videosnimke u stvarnom vremenu, vođenje bilježaka i dr
 + 
 +**__Popis s wikipedije:​__** 
 + 
 +1. Reach US 
 + 
 +2. Accordent 
 + 
 +3. Arrive ViewPoint 
 + 
 +4. BlueBook Platform 
 + 
 +5. Cisco Media Transformation 
 + 
 +6. Echo 360 
 + 
 +7. Epiphan Lecture Recorder x2 
 + 
 +8. Galicaster 
 + 
 +9. LecTo 
 + 
 +10. Mediasite 
 + 
 +11. Opencast Matterhorn 
 + 
 +12. Panopto 
 + 
 +13. Presentations2Go 
 + 
 +14. Tegrity 
 + 
 +15. Ubicast 
 + 
 +**__Ključne riječi korištene u istraživanju:​__** 
 + 
 +Rich, content, interactive,​ media, lecture, capture, recording, solution, system, coursecasting 
 + 
 +**__Popis ostalih rješenja ​google-a:__** 
 + 
 +1. PerfectNotes 
 + 
 +2. ProfCast 
 + 
 +3. ScreenWatch 
 + 
 +4. Soniclear Recorder 8 
 + 
 +5. Kaltura Capture Tools 
 + 
 +6. eLecta Screen Recorder 
 + 
 +7. cBox 3 
 + 
 +8. CARMA (Campus Automated Rich Media Archiving) 
 + 
 +9. Mediasite Rich Media Recorder 
 + 
 +10. TeleStream ScreenFlow 
 + 
 +11. ClassX 
 + 
 +12. ezStation Lecture Capture System 
  
 == Daljnji koraci == == Daljnji koraci ==
-Pronaćsve radove prema ključnim riječima, redefinirati ključne riječi ponoviti pretraživanje.\\  +Posebno istražiti svako od rješenja s wikipedie. Istaknuti prednosti ​nedostatke ​komentirati svaku od njih.
-Sve radove staviti u bibilografiju.+
 ----- -----
-=== 2. tjedan (18.-24.3.2013.) ===+ 
 +=== 2. tjedan (17.-23.3.2014.) === 
 == Dosadašnji rad == == Dosadašnji rad ==
-Pregledao ​sam on-line baze CC SCI potrazi ​za ključnim riječima: +Istražio ​sam 4 poznata sustava za snimanje predavanja te zabliježio njihove prednosti i nedostatke. Pronašao nekoliko korisnih materijala za usporedbu sustava za snimanje predavanja. 
-  * student papers + 
-  * student work +Tegrity 
-  * student assignments + 
-u kombinaciji ​riječima + Mrežno-zasnovan sustav, nema potrebe za dodatnim uređajima 
-  * new way + 
-  * new approach + Podržava uvođenje titlova u standardnim formatima kao što je .srt 
-  * new meaning + 
-  * digital age+ Mogućnost prilagodbe izlaznog formata za rad sa LMS sustavima, iTunes ​Web portalima 
 + 
 + Studenti mogu označiti dijelove koji nisu bili jasni 
 + 
 + Omogućeno snimanje i studentima 
 + 
 + Integracija sa socijalnim mrežama 
 + 
 + Omogućeno uređivanje videa 
 + 
 + Omogućeno spremanje sadržaja ​oblaku (cloud service) 
 + 
 + Napredno generiranje statistika uporabe 
 + 
 + 
 + Nije podržan Linux 
 + 
 + Skupa licenca, ali postoji opcija Tegrity Lite kojom je omogućeno snimanje 3 puta godišnje 
 + 
 + Nema podršku ​za snimanje sa drugih uređaja osim računala kao npr. tablet, whiteboard itd. 
 + 
 + Nema live streaming 
 + 
 +Echo360 
 + 
 + Podržava Linux 
 + 
 + Podržava uvođenje titlova u standardnim formatima kao što je .srt 
 + 
 + Mogućnost prilagodbe izlaznog formata za rad sa LMS sustavima, iTunes i Web portalima 
 + 
 + Omogućeno uređivanje videa 
 + 
 + Moguće pretraživanje po ključnim riječima 
 + 
 + Velik izbor layouta za studente 
 + 
 + Inteligentni sustav za praćenje statistika uporabe 
 + 
 + 
 + Potrebni dodatni uređaji za snimanje 
 + 
 + Nema interaktivnih dodataka 
 + 
 + Nema live streaming 
 + 
 + Nema integraciju sa socijalnim mrežama i mobilnim aplikacijama 
 + 
 + Skupa licenca i oprema 
 + 
 + Sadržaj se sprema na lokalnom poslužitelju 
 + 
 + 
 +Mediasite 
 + 
 + Snimanje omogućeno ne samo sa računala nego i tableta, zasebne kamere ili elektroničke bijele ploče 
 + 
 + Automatizirani titlovi (automated captioning) 
 + 
 + Interaktivni dodaci za komunikaciju s auditorijem 
 + 
 + Omogućeno uređivanje videa i prezentacija 
 + 
 + Live streaming 
 + 
 + Omogućen download sadržaja 
 + 
 + Napredne kalendarske postavke 
 + 
 + Brza navigacija 
 + 
 + 
 + Potrebni dodatni uređaji za snimanje 
 + 
 + Potrebna povezanost sa centralnim Mediasite poslužiteljem (koji doduše ​ima solidnu brzinu pristupa) 
 + 
 + Nema integraciju sa socijalnim mrežama i mobilnim aplikacijama 
 + 
 + Vođenje statistika je standardno, ne pruža napredne mogućnosti 
 + 
 + Skupa licenca 
 + 
 + Ne podržava Linux 
 + 
 + 
 +Panopto 
 + 
 + Moguće snimanje i izrada Keynote prezentacija na Mac računalu 
 + 
 + Softverski zasnovan sustav, nema potrebe za dodatnim uređajima 
 + 
 + Napredno automatsko generiranje titlova 
 + 
 + Omogućeno uređivanje bez potrebe prethodnog downloada 
 + 
 + Live streaming 
 + 
 + HD streaming 
 + 
 + Moguće priložiti PDF dokumente kao dodatak predavanjima  
 + 
 + Napredne statistike 
 + 
 + 
 + Nema integraciju za automatski upload na druge web stranice 
 + 
 + Potreban lokalni poslužitelj
  
-Svi pronađeni radovi su u Zotero grupi "​Student papers in a new way" 
  
 == Daljnji koraci == == Daljnji koraci ==
-Idući ću tjedan čitati sažetke radova, grupirati ih, definirati prioritet za čitanje ​označavati (tagovima).+Dalje istražiti prednosti ​nedostatke pronađenih sustava. Pronaći znanstvene ​članke u kojima se raspravlja o njima.
  
------ +=== 3. tjedan (24.-30.3.2014.) ===
-=== 3. tjedan (datumi) ===+
  
 == Dosadašnji rad == == Dosadašnji rad ==
 +
 +Proširio popis ključnih riječi za istraživanje:​ streaming, playback, software
 +
 +Pronašao još neka rješenja za snimanje i reprodukciju: ​
 +
 +16. Breeze
 +
 +17. Camtasia
 +
 +18. Ink2Go
 +
 +19. Vidizmo
 +
 +20. TechSmith Relay
 +
 +21. Starbak
 +
 +22. Anystream Apreso
 +
 +23. Viewlet
 +
 +24. Microsoft Lecture Broadcast System
 +
 +25.     Qumu
 +
 +26. Desire2Learn Capture
 +
 +Pronašao neke korisne linkove gdje se provodi usporedba i opisi sustava:
 +
 +http://​www.ams.ubc.ca/​wp-content/​uploads/​2013/​07/​Lecture-Capture-in-Higher-Education-AMS-Report.pdf
 +
 +http://​www.slideshare.net/​CITations/​recording-your-lecture-which-is-the-best-option
 +
 +http://​www.cio.iastate.edu/​documents/​lecture_capture_overview.pdf
 +
 +http://​www.viterbo.edu/​uploadedFiles/​faculty/​facdev/​Lecture%20Capture2.pdf
 +
 +http://​www.pediatrics.emory.edu/​resources/​teaching/​home/​tech/​Learning%20management%20systems%20and%20lecture%20capture%20-%20Int%20Anes%20.pdf
 +
 +
 == Daljnji koraci == == Daljnji koraci ==
  
-~~NOTOC~~+Dalje istražiti svako od rješenja i oblikovati popis relevantnih svojstava. 
 + 
 +=== 4. tjedan (31.3.-6.4.2014.) === 
 + 
 +== Dosadašnji rad == 
 + 
 +Pretražio bazu podataka ieeexplore i izvadio sažetke najvažnijih članaka. Oblikovao strukturu prve verzije seminarskog rada. 
 + 
 +http://​studentski-izvjestaji.zesoi.fer.hr/​lib/​exe/​fetch.php?​media=studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc 
 + 
 +== Daljnji koraci == 
 + 
 +S fakulteta pristupiti bazama podataka i pronaći full textove bitnih članaka. Dalje pisati i oblikovati rad prema uputama mentora nakon sastanka. 
 + 
 + 
 +=== 5. tjedan (7.4 - 13.4.2014.) === 
 + 
 +== Dosadašnji rad == 
 + 
 +Napravio popis svojstava i njihovih atributa u samom tekstu seminarskog rada: {{:​studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc}} 
 + 
 +Dovršio pretragu na bazama podataka. Istražio neke informacije o najvažnijim sustavima radi usporedbe. 
 + 
 +== Daljnji koraci == 
 + 
 +Usporediti rješenja i definirati način prikaza usporedbi u samom tekstu seminarskog rada 
 + 
 +=== 6. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === 
 + 
 +== Dosadašnji rad == 
 + 
 +Izgradio tablicu te istražio i naveo svojstva za prva 3 sustava: {{:​studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc}} 
 + 
 +== Daljnji koraci == 
 + 
 +Nadopuniti tablicu usporedbe do kraja i izabrati najbolja besplatna rješenja. 
 + 
 +=== 9. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === 
 + 
 +== Dosadašnji rad == 
 +Istražio sam programska rješenja i popunio tablicu, napisao zaključak i sažetak rada i sredio generalno tekst. Konačna verzija rada: {{:​studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc}} 
 + 
 +== Daljnji koraci == 
 +Napraviti prezentaciju
studenti/jeton_fejza/jf_dnevnik_1.1394614119.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)