Korisnički alati

Site alati


studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2014/03/13 22:01]
jfejza [Dnevnik rada]
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 3: Redak 3:
 ====  Dnevnik rada  ==== ====  Dnevnik rada  ====
  
-=== 1. tjedan (10.-16.3.2013.) ===+=== 1. tjedan (10.-16.3.2014.) ===
  
 == Dosadašnji rad == == Dosadašnji rad ==
  
-Napisao sam okvirni uvod u temu uz pomoć wikipedie koji će kasnije poslužiti i za pisanje teksta samog završnog rada. Napravio sam popis programskih rješenja s wikipedije.+Napisao sam okvirni uvod u temu uz pomoć wikipedie koji će kasnije poslužiti i za pisanje teksta samog završnog rada. Napravio sam popis programskih rješenja s wikipedije ​i s googlea te početni popis ključnih riječi.
  
 **__UVOD__** **__UVOD__**
Redak 25: Redak 25:
 Za ostvarivanje procesa snimanja predavanja potrebni su posebni softveri na predavačevom računalu, gledateljevom,​ ali i na poslužitelju ako on postoji. Pod pojmom softver podrazumijevaju se obični web preglednici i programi za reprodukciju videosnimaka,​ ali i posebni programi napravljeni u svrhu snimanja predavanja. Softver predavača i gledatelja mora biti usklađen sa softverom na poslužitelju,​ koji prima snimku sa hardvera, obrađuje ju i šalje na gledateljevo računalo na zahtjev. Moderni softveri za snimanje predavanja podržavaju i napredne mogućnosti kao što su indeksiranje,​ brzo pretraživanje,​ uređivanje videosnimke u stvarnom vremenu, vođenje bilježaka i dr. Za ostvarivanje procesa snimanja predavanja potrebni su posebni softveri na predavačevom računalu, gledateljevom,​ ali i na poslužitelju ako on postoji. Pod pojmom softver podrazumijevaju se obični web preglednici i programi za reprodukciju videosnimaka,​ ali i posebni programi napravljeni u svrhu snimanja predavanja. Softver predavača i gledatelja mora biti usklađen sa softverom na poslužitelju,​ koji prima snimku sa hardvera, obrađuje ju i šalje na gledateljevo računalo na zahtjev. Moderni softveri za snimanje predavanja podržavaju i napredne mogućnosti kao što su indeksiranje,​ brzo pretraživanje,​ uređivanje videosnimke u stvarnom vremenu, vođenje bilježaka i dr.
  
-Popis s wikipedije:+**__Popis ​s wikipedije:__**
  
 1. Reach US 1. Reach US
Redak 56: Redak 56:
  
 15. Ubicast 15. Ubicast
 +
 +**__Ključne riječi korištene u istraživanju:​__**
 +
 +Rich, content, interactive,​ media, lecture, capture, recording, solution, system, coursecasting
 +
 +**__Popis ostalih rješenja s google-a:​__**
 +
 +1. PerfectNotes
 +
 +2. ProfCast
 +
 +3. ScreenWatch
 +
 +4. Soniclear Recorder 8
 +
 +5. Kaltura Capture Tools
 +
 +6. eLecta Screen Recorder
 +
 +7. cBox 3
 +
 +8. CARMA (Campus Automated Rich Media Archiving)
 +
 +9. Mediasite Rich Media Recorder
 +
 +10. TeleStream ScreenFlow
 +
 +11. ClassX
 +
 +12. ezStation Lecture Capture System
  
  
Redak 62: Redak 92:
 ----- -----
  
 +=== 2. tjedan (17.-23.3.2014.) ===
 +
 +== Dosadašnji rad ==
 +Istražio sam 4 poznata sustava za snimanje predavanja te zabliježio njihove prednosti i nedostatke. Pronašao nekoliko korisnih materijala za usporedbu sustava za snimanje predavanja.
 +
 +Tegrity
 +
 + Mrežno-zasnovan sustav, nema potrebe za dodatnim uređajima
 +
 + Podržava uvođenje titlova u standardnim formatima kao što je .srt
 +
 + Mogućnost prilagodbe izlaznog formata za rad sa LMS sustavima, iTunes i Web portalima
 +
 + Studenti mogu označiti dijelove koji nisu bili jasni
 +
 + Omogućeno snimanje i studentima
 +
 + Integracija sa socijalnim mrežama
 +
 + Omogućeno uređivanje videa
 +
 + Omogućeno spremanje sadržaja u oblaku (cloud service)
 +
 + Napredno generiranje statistika uporabe
 +
 +
 + Nije podržan Linux
 +
 + Skupa licenca, ali postoji opcija Tegrity Lite kojom je omogućeno snimanje 3 puta godišnje
 +
 + Nema podršku za snimanje sa drugih uređaja osim računala kao npr. tablet, whiteboard itd.
 +
 + Nema live streaming
 +
 +Echo360
 +
 + Podržava Linux
 +
 + Podržava uvođenje titlova u standardnim formatima kao što je .srt
 +
 + Mogućnost prilagodbe izlaznog formata za rad sa LMS sustavima, iTunes i Web portalima
 +
 + Omogućeno uređivanje videa
 +
 + Moguće pretraživanje po ključnim riječima
 +
 + Velik izbor layouta za studente
 +
 + Inteligentni sustav za praćenje statistika uporabe
 +
 +
 + Potrebni dodatni uređaji za snimanje
 +
 + Nema interaktivnih dodataka
 +
 + Nema live streaming
 +
 + Nema integraciju sa socijalnim mrežama i mobilnim aplikacijama
 +
 + Skupa licenca i oprema
 +
 + Sadržaj se sprema na lokalnom poslužitelju
 +
 +
 +Mediasite
 +
 + Snimanje omogućeno ne samo sa računala nego i s tableta, zasebne kamere ili elektroničke bijele ploče
 +
 + Automatizirani titlovi (automated captioning)
 +
 + Interaktivni dodaci za komunikaciju s auditorijem
 +
 + Omogućeno uređivanje videa i prezentacija
 +
 + Live streaming
 +
 + Omogućen download sadržaja
 +
 + Napredne kalendarske postavke
 +
 + Brza navigacija
 +
 +
 + Potrebni dodatni uređaji za snimanje
 +
 + Potrebna povezanost sa centralnim Mediasite poslužiteljem (koji doduše ima solidnu brzinu pristupa)
 +
 + Nema integraciju sa socijalnim mrežama i mobilnim aplikacijama
 +
 + Vođenje statistika je standardno, ne pruža napredne mogućnosti
 +
 + Skupa licenca
 +
 + Ne podržava Linux
 +
 +
 +Panopto
 +
 + Moguće snimanje i izrada Keynote prezentacija na Mac računalu
 +
 + Softverski zasnovan sustav, nema potrebe za dodatnim uređajima
 +
 + Napredno automatsko generiranje titlova
 +
 + Omogućeno uređivanje bez potrebe prethodnog downloada
 +
 + Live streaming
 +
 + HD streaming
 +
 + Moguće priložiti PDF dokumente kao dodatak predavanjima ​
 +
 + Napredne statistike
 +
 +
 + Nema integraciju za automatski upload na druge web stranice
 +
 + Potreban lokalni poslužitelj
 +
 +
 +== Daljnji koraci ==
 +Dalje istražiti prednosti i nedostatke pronađenih sustava. Pronaći znanstvene članke u kojima se raspravlja o njima.
 +
 +=== 3. tjedan (24.-30.3.2014.) ===
 +
 +== Dosadašnji rad ==
 +
 +Proširio popis ključnih riječi za istraživanje:​ streaming, playback, software
 +
 +Pronašao još neka rješenja za snimanje i reprodukciju: ​
 +
 +16. Breeze
 +
 +17. Camtasia
 +
 +18. Ink2Go
 +
 +19. Vidizmo
 +
 +20. TechSmith Relay
 +
 +21. Starbak
 +
 +22. Anystream Apreso
 +
 +23. Viewlet
 +
 +24. Microsoft Lecture Broadcast System
 +
 +25.     Qumu
 +
 +26. Desire2Learn Capture
 +
 +Pronašao neke korisne linkove gdje se provodi usporedba i opisi sustava:
 +
 +http://​www.ams.ubc.ca/​wp-content/​uploads/​2013/​07/​Lecture-Capture-in-Higher-Education-AMS-Report.pdf
 +
 +http://​www.slideshare.net/​CITations/​recording-your-lecture-which-is-the-best-option
 +
 +http://​www.cio.iastate.edu/​documents/​lecture_capture_overview.pdf
 +
 +http://​www.viterbo.edu/​uploadedFiles/​faculty/​facdev/​Lecture%20Capture2.pdf
 +
 +http://​www.pediatrics.emory.edu/​resources/​teaching/​home/​tech/​Learning%20management%20systems%20and%20lecture%20capture%20-%20Int%20Anes%20.pdf
 +
 +
 +== Daljnji koraci ==
 +
 +Dalje istražiti svako od rješenja i oblikovati popis relevantnih svojstava.
 +
 +=== 4. tjedan (31.3.-6.4.2014.) ===
 +
 +== Dosadašnji rad ==
 +
 +Pretražio bazu podataka ieeexplore i izvadio sažetke najvažnijih članaka. Oblikovao strukturu prve verzije seminarskog rada.
 +
 +http://​studentski-izvjestaji.zesoi.fer.hr/​lib/​exe/​fetch.php?​media=studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc
 +
 +== Daljnji koraci ==
 +
 +S fakulteta pristupiti bazama podataka i pronaći full textove bitnih članaka. Dalje pisati i oblikovati rad prema uputama mentora nakon sastanka.
 +
 +
 +=== 5. tjedan (7.4 - 13.4.2014.) ===
 +
 +== Dosadašnji rad ==
 +
 +Napravio popis svojstava i njihovih atributa u samom tekstu seminarskog rada: {{:​studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc}}
 +
 +Dovršio pretragu na bazama podataka. Istražio neke informacije o najvažnijim sustavima radi usporedbe.
 +
 +== Daljnji koraci ==
 +
 +Usporediti rješenja i definirati način prikaza usporedbi u samom tekstu seminarskog rada
 +
 +=== 6. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) ===
 +
 +== Dosadašnji rad ==
 +
 +Izgradio tablicu te istražio i naveo svojstva za prva 3 sustava: {{:​studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc}}
 +
 +== Daljnji koraci ==
 +
 +Nadopuniti tablicu usporedbe do kraja i izabrati najbolja besplatna rješenja.
 +
 +=== 9. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) ===
 +
 +== Dosadašnji rad ==
 +Istražio sam programska rješenja i popunio tablicu, napisao zaključak i sažetak rada i sredio generalno tekst. Konačna verzija rada: {{:​studenti:​jeton_fejza:​fejza_jeton.doc}}
 +
 +== Daljnji koraci ==
 +Napraviti prezentaciju
studenti/jeton_fejza/jf_dnevnik_1.1394748104.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)