Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2014/03/14 19:42] jfejza [Dnevnik rada] |
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 3: | Redak 3: | ||
| ==== Dnevnik rada ==== | ==== Dnevnik rada ==== | ||
| - | === 1. tjedan (10.-16.3.2013.) === | + | === 1. tjedan (10.-16.3.2014.) === |
| == Dosadašnji rad == | == Dosadašnji rad == | ||
| Redak 92: | Redak 92: | ||
| ----- | ----- | ||
| + | === 2. tjedan (17.-23.3.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | Istražio sam 4 poznata sustava za snimanje predavanja te zabliježio njihove prednosti i nedostatke. Pronašao nekoliko korisnih materijala za usporedbu sustava za snimanje predavanja. | ||
| + | |||
| + | Tegrity | ||
| + | |||
| + | Mrežno-zasnovan sustav, nema potrebe za dodatnim uređajima | ||
| + | |||
| + | Podržava uvođenje titlova u standardnim formatima kao što je .srt | ||
| + | |||
| + | Mogućnost prilagodbe izlaznog formata za rad sa LMS sustavima, iTunes i Web portalima | ||
| + | |||
| + | Studenti mogu označiti dijelove koji nisu bili jasni | ||
| + | |||
| + | Omogućeno snimanje i studentima | ||
| + | |||
| + | Integracija sa socijalnim mrežama | ||
| + | |||
| + | Omogućeno uređivanje videa | ||
| + | |||
| + | Omogućeno spremanje sadržaja u oblaku (cloud service) | ||
| + | |||
| + | Napredno generiranje statistika uporabe | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Nije podržan Linux | ||
| + | |||
| + | Skupa licenca, ali postoji opcija Tegrity Lite kojom je omogućeno snimanje 3 puta godišnje | ||
| + | |||
| + | Nema podršku za snimanje sa drugih uređaja osim računala kao npr. tablet, whiteboard itd. | ||
| + | |||
| + | Nema live streaming | ||
| + | |||
| + | Echo360 | ||
| + | |||
| + | Podržava Linux | ||
| + | |||
| + | Podržava uvođenje titlova u standardnim formatima kao što je .srt | ||
| + | |||
| + | Mogućnost prilagodbe izlaznog formata za rad sa LMS sustavima, iTunes i Web portalima | ||
| + | |||
| + | Omogućeno uređivanje videa | ||
| + | |||
| + | Moguće pretraživanje po ključnim riječima | ||
| + | |||
| + | Velik izbor layouta za studente | ||
| + | |||
| + | Inteligentni sustav za praćenje statistika uporabe | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Potrebni dodatni uređaji za snimanje | ||
| + | |||
| + | Nema interaktivnih dodataka | ||
| + | |||
| + | Nema live streaming | ||
| + | |||
| + | Nema integraciju sa socijalnim mrežama i mobilnim aplikacijama | ||
| + | |||
| + | Skupa licenca i oprema | ||
| + | |||
| + | Sadržaj se sprema na lokalnom poslužitelju | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Mediasite | ||
| + | |||
| + | Snimanje omogućeno ne samo sa računala nego i s tableta, zasebne kamere ili elektroničke bijele ploče | ||
| + | |||
| + | Automatizirani titlovi (automated captioning) | ||
| + | |||
| + | Interaktivni dodaci za komunikaciju s auditorijem | ||
| + | |||
| + | Omogućeno uređivanje videa i prezentacija | ||
| + | |||
| + | Live streaming | ||
| + | |||
| + | Omogućen download sadržaja | ||
| + | |||
| + | Napredne kalendarske postavke | ||
| + | |||
| + | Brza navigacija | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Potrebni dodatni uređaji za snimanje | ||
| + | |||
| + | Potrebna povezanost sa centralnim Mediasite poslužiteljem (koji doduše ima solidnu brzinu pristupa) | ||
| + | |||
| + | Nema integraciju sa socijalnim mrežama i mobilnim aplikacijama | ||
| + | |||
| + | Vođenje statistika je standardno, ne pruža napredne mogućnosti | ||
| + | |||
| + | Skupa licenca | ||
| + | |||
| + | Ne podržava Linux | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Panopto | ||
| + | |||
| + | Moguće snimanje i izrada Keynote prezentacija na Mac računalu | ||
| + | |||
| + | Softverski zasnovan sustav, nema potrebe za dodatnim uređajima | ||
| + | |||
| + | Napredno automatsko generiranje titlova | ||
| + | |||
| + | Omogućeno uređivanje bez potrebe prethodnog downloada | ||
| + | |||
| + | Live streaming | ||
| + | |||
| + | HD streaming | ||
| + | |||
| + | Moguće priložiti PDF dokumente kao dodatak predavanjima | ||
| + | |||
| + | Napredne statistike | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Nema integraciju za automatski upload na druge web stranice | ||
| + | |||
| + | Potreban lokalni poslužitelj | ||
| + | |||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | Dalje istražiti prednosti i nedostatke pronađenih sustava. Pronaći znanstvene članke u kojima se raspravlja o njima. | ||
| + | |||
| + | === 3. tjedan (24.-30.3.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Proširio popis ključnih riječi za istraživanje: streaming, playback, software | ||
| + | |||
| + | Pronašao još neka rješenja za snimanje i reprodukciju: | ||
| + | |||
| + | 16. Breeze | ||
| + | |||
| + | 17. Camtasia | ||
| + | |||
| + | 18. Ink2Go | ||
| + | |||
| + | 19. Vidizmo | ||
| + | |||
| + | 20. TechSmith Relay | ||
| + | |||
| + | 21. Starbak | ||
| + | |||
| + | 22. Anystream Apreso | ||
| + | |||
| + | 23. Viewlet | ||
| + | |||
| + | 24. Microsoft Lecture Broadcast System | ||
| + | |||
| + | 25. Qumu | ||
| + | |||
| + | 26. Desire2Learn Capture | ||
| + | |||
| + | Pronašao neke korisne linkove gdje se provodi usporedba i opisi sustava: | ||
| + | |||
| + | http://www.ams.ubc.ca/wp-content/uploads/2013/07/Lecture-Capture-in-Higher-Education-AMS-Report.pdf | ||
| + | |||
| + | http://www.slideshare.net/CITations/recording-your-lecture-which-is-the-best-option | ||
| + | |||
| + | http://www.cio.iastate.edu/documents/lecture_capture_overview.pdf | ||
| + | |||
| + | http://www.viterbo.edu/uploadedFiles/faculty/facdev/Lecture%20Capture2.pdf | ||
| + | |||
| + | http://www.pediatrics.emory.edu/resources/teaching/home/tech/Learning%20management%20systems%20and%20lecture%20capture%20-%20Int%20Anes%20.pdf | ||
| + | |||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | Dalje istražiti svako od rješenja i oblikovati popis relevantnih svojstava. | ||
| + | |||
| + | === 4. tjedan (31.3.-6.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Pretražio bazu podataka ieeexplore i izvadio sažetke najvažnijih članaka. Oblikovao strukturu prve verzije seminarskog rada. | ||
| + | |||
| + | http://studentski-izvjestaji.zesoi.fer.hr/lib/exe/fetch.php?media=studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | S fakulteta pristupiti bazama podataka i pronaći full textove bitnih članaka. Dalje pisati i oblikovati rad prema uputama mentora nakon sastanka. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | === 5. tjedan (7.4 - 13.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Napravio popis svojstava i njihovih atributa u samom tekstu seminarskog rada: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
| + | |||
| + | Dovršio pretragu na bazama podataka. Istražio neke informacije o najvažnijim sustavima radi usporedbe. | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | Usporediti rješenja i definirati način prikaza usporedbi u samom tekstu seminarskog rada | ||
| + | |||
| + | === 6. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Izgradio tablicu te istražio i naveo svojstva za prva 3 sustava: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | Nadopuniti tablicu usporedbe do kraja i izabrati najbolja besplatna rješenja. | ||
| + | |||
| + | === 9. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | Istražio sam programska rješenja i popunio tablicu, napisao zaključak i sažetak rada i sredio generalno tekst. Konačna verzija rada: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | Napraviti prezentaciju | ||