Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2014/03/23 11:17] jfejza [Dnevnik rada] |
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 214: | Redak 214: | ||
| == Daljnji koraci == | == Daljnji koraci == | ||
| Dalje istražiti prednosti i nedostatke pronađenih sustava. Pronaći znanstvene članke u kojima se raspravlja o njima. | Dalje istražiti prednosti i nedostatke pronađenih sustava. Pronaći znanstvene članke u kojima se raspravlja o njima. | ||
| + | |||
| + | === 3. tjedan (24.-30.3.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Proširio popis ključnih riječi za istraživanje: streaming, playback, software | ||
| + | |||
| + | Pronašao još neka rješenja za snimanje i reprodukciju: | ||
| + | |||
| + | 16. Breeze | ||
| + | |||
| + | 17. Camtasia | ||
| + | |||
| + | 18. Ink2Go | ||
| + | |||
| + | 19. Vidizmo | ||
| + | |||
| + | 20. TechSmith Relay | ||
| + | |||
| + | 21. Starbak | ||
| + | |||
| + | 22. Anystream Apreso | ||
| + | |||
| + | 23. Viewlet | ||
| + | |||
| + | 24. Microsoft Lecture Broadcast System | ||
| + | |||
| + | 25. Qumu | ||
| + | |||
| + | 26. Desire2Learn Capture | ||
| + | |||
| + | Pronašao neke korisne linkove gdje se provodi usporedba i opisi sustava: | ||
| + | |||
| + | http://www.ams.ubc.ca/wp-content/uploads/2013/07/Lecture-Capture-in-Higher-Education-AMS-Report.pdf | ||
| + | |||
| + | http://www.slideshare.net/CITations/recording-your-lecture-which-is-the-best-option | ||
| + | |||
| + | http://www.cio.iastate.edu/documents/lecture_capture_overview.pdf | ||
| + | |||
| + | http://www.viterbo.edu/uploadedFiles/faculty/facdev/Lecture%20Capture2.pdf | ||
| + | |||
| + | http://www.pediatrics.emory.edu/resources/teaching/home/tech/Learning%20management%20systems%20and%20lecture%20capture%20-%20Int%20Anes%20.pdf | ||
| + | |||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | Dalje istražiti svako od rješenja i oblikovati popis relevantnih svojstava. | ||
| + | |||
| + | === 4. tjedan (31.3.-6.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Pretražio bazu podataka ieeexplore i izvadio sažetke najvažnijih članaka. Oblikovao strukturu prve verzije seminarskog rada. | ||
| + | |||
| + | http://studentski-izvjestaji.zesoi.fer.hr/lib/exe/fetch.php?media=studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | S fakulteta pristupiti bazama podataka i pronaći full textove bitnih članaka. Dalje pisati i oblikovati rad prema uputama mentora nakon sastanka. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | === 5. tjedan (7.4 - 13.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Napravio popis svojstava i njihovih atributa u samom tekstu seminarskog rada: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
| + | |||
| + | Dovršio pretragu na bazama podataka. Istražio neke informacije o najvažnijim sustavima radi usporedbe. | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | Usporediti rješenja i definirati način prikaza usporedbi u samom tekstu seminarskog rada | ||
| + | |||
| + | === 6. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | |||
| + | Izgradio tablicu te istražio i naveo svojstva za prva 3 sustava: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | |||
| + | Nadopuniti tablicu usporedbe do kraja i izabrati najbolja besplatna rješenja. | ||
| + | |||
| + | === 9. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === | ||
| + | |||
| + | == Dosadašnji rad == | ||
| + | Istražio sam programska rješenja i popunio tablicu, napisao zaključak i sažetak rada i sredio generalno tekst. Konačna verzija rada: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
| + | |||
| + | == Daljnji koraci == | ||
| + | Napraviti prezentaciju | ||