Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2014/03/23 11:17] jfejza [Dnevnik rada] |
studenti:jeton_fejza:jf_dnevnik_1 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 214: | Redak 214: | ||
== Daljnji koraci == | == Daljnji koraci == | ||
Dalje istražiti prednosti i nedostatke pronađenih sustava. Pronaći znanstvene članke u kojima se raspravlja o njima. | Dalje istražiti prednosti i nedostatke pronađenih sustava. Pronaći znanstvene članke u kojima se raspravlja o njima. | ||
+ | |||
+ | === 3. tjedan (24.-30.3.2014.) === | ||
+ | |||
+ | == Dosadašnji rad == | ||
+ | |||
+ | Proširio popis ključnih riječi za istraživanje: streaming, playback, software | ||
+ | |||
+ | Pronašao još neka rješenja za snimanje i reprodukciju: | ||
+ | |||
+ | 16. Breeze | ||
+ | |||
+ | 17. Camtasia | ||
+ | |||
+ | 18. Ink2Go | ||
+ | |||
+ | 19. Vidizmo | ||
+ | |||
+ | 20. TechSmith Relay | ||
+ | |||
+ | 21. Starbak | ||
+ | |||
+ | 22. Anystream Apreso | ||
+ | |||
+ | 23. Viewlet | ||
+ | |||
+ | 24. Microsoft Lecture Broadcast System | ||
+ | |||
+ | 25. Qumu | ||
+ | |||
+ | 26. Desire2Learn Capture | ||
+ | |||
+ | Pronašao neke korisne linkove gdje se provodi usporedba i opisi sustava: | ||
+ | |||
+ | http://www.ams.ubc.ca/wp-content/uploads/2013/07/Lecture-Capture-in-Higher-Education-AMS-Report.pdf | ||
+ | |||
+ | http://www.slideshare.net/CITations/recording-your-lecture-which-is-the-best-option | ||
+ | |||
+ | http://www.cio.iastate.edu/documents/lecture_capture_overview.pdf | ||
+ | |||
+ | http://www.viterbo.edu/uploadedFiles/faculty/facdev/Lecture%20Capture2.pdf | ||
+ | |||
+ | http://www.pediatrics.emory.edu/resources/teaching/home/tech/Learning%20management%20systems%20and%20lecture%20capture%20-%20Int%20Anes%20.pdf | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | |||
+ | Dalje istražiti svako od rješenja i oblikovati popis relevantnih svojstava. | ||
+ | |||
+ | === 4. tjedan (31.3.-6.4.2014.) === | ||
+ | |||
+ | == Dosadašnji rad == | ||
+ | |||
+ | Pretražio bazu podataka ieeexplore i izvadio sažetke najvažnijih članaka. Oblikovao strukturu prve verzije seminarskog rada. | ||
+ | |||
+ | http://studentski-izvjestaji.zesoi.fer.hr/lib/exe/fetch.php?media=studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc | ||
+ | |||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | |||
+ | S fakulteta pristupiti bazama podataka i pronaći full textove bitnih članaka. Dalje pisati i oblikovati rad prema uputama mentora nakon sastanka. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | === 5. tjedan (7.4 - 13.4.2014.) === | ||
+ | |||
+ | == Dosadašnji rad == | ||
+ | |||
+ | Napravio popis svojstava i njihovih atributa u samom tekstu seminarskog rada: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
+ | |||
+ | Dovršio pretragu na bazama podataka. Istražio neke informacije o najvažnijim sustavima radi usporedbe. | ||
+ | |||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | |||
+ | Usporediti rješenja i definirati način prikaza usporedbi u samom tekstu seminarskog rada | ||
+ | |||
+ | === 6. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === | ||
+ | |||
+ | == Dosadašnji rad == | ||
+ | |||
+ | Izgradio tablicu te istražio i naveo svojstva za prva 3 sustava: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
+ | |||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | |||
+ | Nadopuniti tablicu usporedbe do kraja i izabrati najbolja besplatna rješenja. | ||
+ | |||
+ | === 9. tjedan (14.4 - 20.4.2014.) === | ||
+ | |||
+ | == Dosadašnji rad == | ||
+ | Istražio sam programska rješenja i popunio tablicu, napisao zaključak i sažetak rada i sredio generalno tekst. Konačna verzija rada: {{:studenti:jeton_fejza:fejza_jeton.doc}} | ||
+ | |||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | Napraviti prezentaciju |