Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:karla_drazenovic:kd_dnevnik [2013/04/21 23:05] kdrazenovic [Dnevnik rada] |
studenti:karla_drazenovic:kd_dnevnik [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 46: | Redak 46: | ||
== Daljnji koraci == | == Daljnji koraci == | ||
Traženje još članaka po bazama podataka,zapisat si bilješke o pročitanim člancima("Evaluating a Web Lecture Intervention in a Human ndash;Computer Interaction Course,""An inverted computing curriculum: preparing graduates to build quality systems").Dodatno se portudit da pročitam još nešto i više članaka. | Traženje još članaka po bazama podataka,zapisat si bilješke o pročitanim člancima("Evaluating a Web Lecture Intervention in a Human ndash;Computer Interaction Course,""An inverted computing curriculum: preparing graduates to build quality systems").Dodatno se portudit da pročitam još nešto i više članaka. | ||
+ | === 7. tjedan (22.-28.4.2013.) === | ||
+ | Pročitala radove "An inverted computing curriculum: preparing graduates to build quality systems,""Evaluating a Web Lecture Intervention in a Human ndash;Computer Interaction Course".Prvi članak se bavi izmjenama u kurikulumu kako bi se mladim inžinjerima omogućilo da kad stupe na posao budu sposobni ispunjavat zahtijeve koje pred njih stavljaju poslodavci.Ističe se kako krivci za takvu situaciju u školstvu nisu krivi isključivo fakulteti i sveučilišta,već i industrija koji nije voljna uključiti se i pomoći školstvu u konkretnom smislu,te izdavači udžbenika koji se prilogođavaju široj publici te se udžbenici pišu prema starim nastavnim programima. Naglašava se kako su promjene u natavnom programu potrebne pod hitno jer je sve veća kriza u gospodarstvu,a za to snose djelomice krivicu i svečilšta koja poslodavcima ne osiguravaju dovoljno kvalitetne inžinjere.Dok je promjena kurikuluma opće društveni zahvat,šta se tiče užeg pogleda na takvu promijenu napravljen je eksperiment na jednom nastavnom tečaju koji se pokazao jako uspješan,a studenti su bili oduševljeni.Trenutno postoji nacionali pokušaj koncipiran od strane National Science Foundation za razvojem ovakvog kurikuluma pod nazivom Ise,koji ukljucuje razne radikalne promijene.Industrija postaje partner u studentskim obrazovnim iskustvima,razvoj vjestina kao sto su kominakcijske vjestine,rad u timu itd.,te tako student uranja u stavrne probleme i iskustva u industriji. | ||
+ | Drugi rad donosi makro pogled na stvar.Proveden je testni tečaj sa 46 studenata u 15 tjednom semstru.Studenti su podijeljeni u dvije grupe,prva grupa je slušala tradicionalna predavanja,dok su kod druge grupe primjenjivala Web Lecture metoda.Ocijene grupe koja je drugačijim pi+utem slušala predavnja su znatno veće,a dojmovi su izrazito pozitivni.Rad se bavi pitanjem kako koristeći postojeću tehnologiju unaprjediti učenje i školstvo. | ||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | Daljnje pretraživanje baza podataka,kako bi pronašla zadovoljavajuću kojičinu članaka i informacija o temi.Pisanje seminara. | ||
+ | === 8. tjedan (29.4-5.5.2013.) === | ||
+ | |||
+ | == Dosadašnji rad == | ||
+ | Pročitala još nekoliko radova od kojih mi je najzanimljiviji bio "Evaluating a Web Lecture Intervention in a | ||
+ | Human–Computer Interaction Course" koji se bavi istraživanjem o korisnosti Web predavanja kao takvih,usporedbi sa tradicionalnim načinima predavanja i dosadašnjim sličnim istraživanjima koja su provedena na temu:naglasak je na tome da Web predavanja nisu zamjena za iskustvo učenja u učionici već dodatak koji poboljšava učenje u cjelini.Razvrstala radove u zoteru na one koji su mi zanimljivi i manje zanimljivi.Pretražila baze podataka ključnim riječima Web lecture i blended learning. | ||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | Pisanje seminara i izrada prezentacije. |