Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:luka_harmicar:lh_start_2 [2018/04/06 18:07] lharmicar |
studenti:luka_harmicar:lh_start_2 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ===== Luka Harmicar ===== | ||
- | ==== Evaluacija i usporedba mrežnih sigurnosnih alata ==== | ||
+ | **<font 18px/inherit;;inherit;;inherit>Luka Harmicar</font>** \\ | ||
+ | \\ | ||
+ | Ispitna okolina za IDS/IPS/vatrozid uređaje.\\ | ||
==== Zadatak ==== | ==== Zadatak ==== | ||
- | Kategorizirati i usporediti besplatne sigurnosne alate | + | Konstruirati ispitnu okolinu za evaluaciju i uspoređivanje IDS/IPS/vatrozida. |
---- | ---- | ||
Redak 15: | Redak 16: | ||
==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
- | - | + | * Konstruirat ispitni labaratorij. |
- | + | * Pribaviti generatore ili snimke mrežnog prometa (dobronamjernog i zločudnog). | |
- | Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | * Izvršiti evaluaciju barem tri sigurnosna sustava. |
- | + | * Izraditi korisničku i razvojnu dokumentaciju. | |
- | - | + | * Objaviti rezultate u stručnom članku |
- | + | ||
- | Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | Napraviti Zotero grupu. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | Sve radove unijeti u Zotero. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | + | |
- | + | ||
- | - | + | |
- | + | ||
- | Predložiti područja i teme istraživanja. | + | |
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
- | |||
- | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada. \\ Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge. \\ Radovi su komentirani i označeni: | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | teorijski radovi | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | nove metode, koncepti, pristupi | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | alati | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | rezultati istraživanja \\ | ||
==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
- | |||
- | Uočena su dva trenda: | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | prvi trend je usmjeren na …. | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | drugi trend je usmjeren na …. | ||
- | |||
- | te tri smjera istraživanja: | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | prvi smjer istraživanja bavi se …. | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | drugi smjer istraživanja pokušava … | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | treći smjer istraživanja je napušten radi … | ||
- | |||
- | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da …. \\ U budućnosti se očekuje … \\ | ||
- | |||
- | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
- | |||
- | Moguće je istraživati: | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | kako da se … | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | jesu li korisni …. | ||
- | |||
- | * | ||
- | |||
- | na koji način … | ||
\\ | \\ | ||