Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:luka_harmicar:lh_start_2 [2018/04/06 18:07] lharmicar |
studenti:luka_harmicar:lh_start_2 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 1: | Redak 1: | ||
| - | ===== Luka Harmicar ===== | ||
| - | ==== Evaluacija i usporedba mrežnih sigurnosnih alata ==== | ||
| + | **<font 18px/inherit;;inherit;;inherit>Luka Harmicar</font>** \\ | ||
| + | \\ | ||
| + | Ispitna okolina za IDS/IPS/vatrozid uređaje.\\ | ||
| ==== Zadatak ==== | ==== Zadatak ==== | ||
| - | Kategorizirati i usporediti besplatne sigurnosne alate | + | Konstruirati ispitnu okolinu za evaluaciju i uspoređivanje IDS/IPS/vatrozida. |
| ---- | ---- | ||
| Redak 15: | Redak 16: | ||
| ==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
| - | - | + | * Konstruirat ispitni labaratorij. |
| - | + | * Pribaviti generatore ili snimke mrežnog prometa (dobronamjernog i zločudnog). | |
| - | Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | * Izvršiti evaluaciju barem tri sigurnosna sustava. |
| - | + | * Izraditi korisničku i razvojnu dokumentaciju. | |
| - | - | + | * Objaviti rezultate u stručnom članku |
| - | + | ||
| - | Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | Napraviti Zotero grupu. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | Sve radove unijeti u Zotero. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | + | |
| - | + | ||
| - | - | + | |
| - | + | ||
| - | Predložiti područja i teme istraživanja. | + | |
| ==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
| - | |||
| - | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada. \\ Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge. \\ Radovi su komentirani i označeni: | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | teorijski radovi | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | nove metode, koncepti, pristupi | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | alati | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | rezultati istraživanja \\ | ||
| ==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
| - | |||
| - | Uočena su dva trenda: | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | prvi trend je usmjeren na …. | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | drugi trend je usmjeren na …. | ||
| - | |||
| - | te tri smjera istraživanja: | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | prvi smjer istraživanja bavi se …. | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | drugi smjer istraživanja pokušava … | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | treći smjer istraživanja je napušten radi … | ||
| - | |||
| - | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da …. \\ U budućnosti se očekuje … \\ | ||
| - | |||
| - | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
| - | |||
| - | Moguće je istraživati: | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | kako da se … | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | jesu li korisni …. | ||
| - | |||
| - | * | ||
| - | |||
| - | na koji način … | ||
| \\ | \\ | ||