Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:luka_sokolic:ls_ps_l_2018 [2019/04/05 19:41] lsoklic [Vremenski plan rada] |
studenti:luka_sokolic:ls_ps_l_2018 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ===== Pregled svjetskih edukacija za penetracijkso testiranje (Luka Soklić) ===== | + | ===== Pregled svjetskih edukacija za penetracijsko testiranje (Luka Soklić) ===== |
==== Zadatak ==== | ==== Zadatak ==== | ||
Redak 7: | Redak 8: | ||
- Istražiti i napraviti pregled metoda podučavanja | - Istražiti i napraviti pregled metoda podučavanja | ||
- Istražiti i napraviti pregled metoda provjera znanja. | - Istražiti i napraviti pregled metoda provjera znanja. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==== Rezultati ==== | ||
+ | |||
+ | {{ :studenti:luka_sokolic:seminarski_rad-pregled_svjetskih_edukacija_za_penetracijsko_testiranje_1_.pdf |Seminar}}, {{ :studenti:luka_sokolic:seminarski_rad_prezentacija_-pregled_svjetskih_edukacija_za_penetracijsko_testiranje.pptx |prezentacija}}. | ||
==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
Redak 18: | Redak 24: | ||
^Datum^Aktivnost| | ^Datum^Aktivnost| | ||
- | |1. tjedan \\ \\ (1.4.-5.4.)| | + | |1.tjedan \\ (25.-31.3.)|Upoznavanje sa temom i izrada plana rada| |
- | | \\ 2<font inherit/Arial,sans-serif;;inherit;;inherit>.tjedan</font>\\ | + | |2. tjedan \\ (1.-5.4.) |Prikupljanje informacija o edukaciji za penetracijsko testiranje u svijetu, \\ besplatna edukacija, komercijalna edukacija te edukacija u sklopu studija na tehničkim fakultetima| |
- | + | |3. tjedan \\ (8 .-12.4.)|Proučiti sadržaje edukacija i metode podučavanja i provjere znanja | | |
- | \\ <font inherit/Arial,sans-serif;;inherit;;inherit>(1.4.-5.4.)</font>\\ | + | |4. tjedan \\ (15 .-19.4.)|Nadopuna i predaja 1.verzije rada | |
- | |Prikupljanje informacija o edukaciji za penetracijsko testiranje u svijetu, besplatna edukacija, komercijalna edukacija te edukacija u sklopu studija na tehničkim fakultetima | | + | |
- | | \\ 3<font 14px text-align:left -webkit-text-stroke-width:0px/Arial,sans-serif;;inherit;;inherit>.</font> <font inherit/Arial,sans-serif;;inherit;;inherit>tjedan</font>\\ | + | |
- | + | ||
- | \\ <font 14px text-align:left -webkit-text-stroke-width:0px/Arial,sans-serif;;inherit;;#eeeeee>(8</font> <font 14px text-align:left -webkit-text-stroke-width:0px/Arial,sans-serif;;inherit;;#eeeeee>.4.-12.4.)</font> \\ | + | |
- | |Proučiti sadržaje edukacija i metode podučavanja i provjere znanja | | + | |
- | | \\ 4<font 14px text-align:left -webkit-text-stroke-width:0px/Arial,sans-serif;;inherit;;inherit>.</font> <font inherit/Arial,sans-serif;;inherit;;inherit>tjedan</font><font 14px text-align:left -webkit-text-stroke-width:0px/Arial,sans-serif;;inherit;;#eeeeee></font> \\ | + | |
- | + | ||
- | \\ <font 14px text-align:left -webkit-text-stroke-width:0px/Arial,sans-serif;;inherit;;#eeeeee>(15</font> <font 14px text-align:left -webkit-text-stroke-width:0px/Arial,sans-serif;;inherit;;#eeeeee>.4.-19.4.)</font> \\ | + | |
- | |Nadopuna i predaja 1.verzije rada | | + | |
| | | | | | | | ||
Redak 39: | Redak 36: | ||
^Datum (tjedno)^Aktivnost^Utrošak vremena^Daljnji rad| | ^Datum (tjedno)^Aktivnost^Utrošak vremena^Daljnji rad| | ||
- | |25.3.-31.3. |Upoznao sam se sa temom i napravio plan rada za izradu seminara. |2h |Započeti pisati rad. | | + | |25.3.-31.3. |Upoznao sam se sa temom i napravio plan rada za izradu seminara. |3h |Započeti pisati rad. | |
|1.4.-5.4. |Prikupio sam putem interneta podatke o postojećim edukacijama za penetracijsko testiranje u svijetu. |5h |Detaljnije istražiti sadržaje edukacija,metode podučavanja i provjere znanja. | | |1.4.-5.4. |Prikupio sam putem interneta podatke o postojećim edukacijama za penetracijsko testiranje u svijetu. |5h |Detaljnije istražiti sadržaje edukacija,metode podučavanja i provjere znanja. | | ||
- | | | | | | | + | |8.4.-12.4. |Proučio sam metode podučavanja i metode provjere znanja te sadržaje edukacije. |6h |Pripremiti prvu verziju seminarskog rada za predaju. | |
| | | | | | | | | | | | ||
| | | | | | | | | | | |