Korisnički alati

Site alati


studenti:marin_marjanovic:mm_start

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:marin_marjanovic:mm_start [2013/03/11 10:59]
jpetrovic created
studenti:marin_marjanovic:mm_start [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
-===== Ogledni Student ​=====+===== Marin Marjanović ​=====
  
  
-==== Studentski radovi na nov način ====  +==== PPT i ODP plug-in za dodatni sadržaj====  
-//Student papers ​in a new way//+// PPT and ODP plug-in for additional content//
  
 ====  Zadatak ==== ====  Zadatak ====
-Istražiti ​novu ulogu studentskih radova, nove načine na koje se mogu izrađivati ​nove načina na koje se mogu diseminirati.+Istražiti način dodavanja dodatnih sadržaja u PPT i ODP prezentacijske materijale  
 +te mogućnost njihova izdvajanja (export) u zasebne datoteke u definiranom formatu. 
 + 
 +Rezultat: {{:​studenti:​marin_marjanovic:​ppt_plug-in_za_dodatni_sadrzaj-1.pdf|tekst rada}} ​{{:​studenti:​marin_marjanovic:​ppt_plug-in_za_dodatni_sadrzaj-1.pdf|prezentacija}}.
  
 ----- -----
-| [[studenti:ogledni_student:os_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://​www.zotero.org/​groups/​interaktivnost_digitalnih_udzbenika|Bibliografija]] | [[http://​mind42.com/​mindmap/​fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?​rel=url| Umna mapa]] |+| [[studenti:marin_marjanovic:mm_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://​www.zotero.org|Bibliografija]] | [[http://​mind42.com| Umna mapa]] |
  
 ----- -----
 ====  Plan rada  ==== ====  Plan rada  ====
-  - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu.  
-  - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. 
-  - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. 
-  - Napraviti Zotero grupu. 
-  - Sve radove unijeti u Zotero. 
-  - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. 
-  - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. ​ 
-  - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. 
-  - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. 
-  - Predložiti područja i teme istraživanja. 
  
 +  - Pregledati kôd LeCTo plug-ina te ukratko zabilježiti koji razred što radi
 +  - Pretražiti kako se rade plug-inovi za PPT, odnosno njihovo umetanje u PowerPoint te na temelju toga potražiti u kôdu LeCTo plug-ina za PPT koji dio koda je odgovoran za samo umetanje u PPT
 +  - Pokušati riješiti problem ili na internetu (forumima) pronaći slična iskustva u vezi problema učitavanja plug-ina u PPT
 +  - Proučiti diplomski rad Dina Bartošaka (Lecto recorder) te iz njega izvući sve bitne informacije o plug-inu
 +  - Istražiti modele za umetanje dodatnih sadržaja u prezentaciju (PPT i ODP)
 +  - Analizirati prednosi i nedostatke postojećeg modela za MS PowerPoint te predložiti poboljšanja
 +  - Proučiti kako bi se moglo izraditi rješenje za dodavanje dodatnih sadržaja u OpenOffice Impress
 ==== Rezultat ==== ==== Rezultat ====
-U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ ​ +  - Pronašao sam na internetu da postoji još nekoliko dodataka PowerPointu kod kojih se javlja ista greška kao i kod LeCTo PPT add-ina, no ponuđena rješenja nisu dovela ni do kakvog rezultata u pokretanju LeCTo PPT add-ina ​na nekim računalima 
-Radovi su podijeljeni ​na one koji su korisni ​za istraživanje teme i one druge.\\ +  - Informirao sam se, najviše koliko sam mogao uz svoje trenutno znanje o programiranju,​ i napisao svojevrsnu uputu o drugačijem ​načinu pisanja add-ina ​za PowerPoint - različit od onoga na koji je napisan 
-Radovi su komentirani i označeni:\\  +  ​- Malo testiranje LeCTo add-ina dovelo je do rezultata da radi na Windows 7 (bez SP1) i Windows 8 operativnim sustavima jedino unutar Office 2010 Professional Plus izdanjaiako postoje iznimke. Tako da testiranje nije dalo konkretnu konfiguraciju uz koju bi LeCTo radio. 
-  * teorijski radovi +
-  ​* nove metodekoncepti, pristupi +
-  * alati +
-  * rezultati istraživanja+
  
 ==== Zaključak ==== ==== Zaključak ====
-Uočena su dva trenda: +  - Razvoj aplikacija za Microsoft Office nije ni malo lagana zadaćaMicrosoft ​je postavio brojne konfiguracijske zahtjeve koje ponekad nije jednostavno ispuniti
-  * prvi trend je usmjeren na .... +  ​- Greške koje daje Microsoft Office i ostali MS programi nisu dovoljno konkretne da bi se na MSDN (microsoftovim stranicam) našlo jedinstveno rješenje, stoga je potrebno, u najmanji detalj, poznavati grešku kako bi se rješila
-  * drugi trend je usmjeren na .... +
-te tri smjera istraživanja:​ +
-  ​* prvi smjer istraživanja bavi se .... +
-  * drugi smjer istraživanja pokušava ... +
-  * treći smjer istraživanja ​je napušten radi ...+
  
-Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ ​ 
-U budućnosti se očekuje ... 
  
 ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ====
-Moguće je istraživati:​ +  - Od Microsoft developera saznati točan način na koji se razvijaju add-inovi za PowerPoint te česte pogreške koje se javljaju pri izradi istoga
-  * kako da se ..+  ​- U cilju poboljšanja LeCTo add-ina i mogućnosti pokretanja ​na svim računalima (barem što se tiče Microsoftovih operativnih sustava) programer ​koji ima iskustva s izradom Office add-inova ili Microsoft aplikacija bi trebao detaljnije istražiti predložen ​način ​izrade add-ina te započeti pisanje koda od početka, naravno koristiti LeCTo projekt kao predložak, no ne samo kopirati kod
-  ​* jesu li korisni .... +
-  * na koji način ​....+
  
-~~NOTOC~~ 
studenti/marin_marjanovic/mm_start.1362999580.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)