Slijede razlike između dviju inačica stranice
Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:marin_marjanovic:mm_start [2013/03/11 10:59] jpetrovic created |
studenti:marin_marjanovic:mm_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ===== Ogledni Student ===== | + | ===== Marin Marjanović ===== |
- | ==== Studentski radovi na nov način ==== | + | ==== PPT i ODP plug-in za dodatni sadržaj==== |
- | //Student papers in a new way// | + | // PPT and ODP plug-in for additional content// |
==== Zadatak ==== | ==== Zadatak ==== | ||
- | Istražiti novu ulogu studentskih radova, nove načine na koje se mogu izrađivati i nove načina na koje se mogu diseminirati. | + | Istražiti način dodavanja dodatnih sadržaja u PPT i ODP prezentacijske materijale |
+ | te mogućnost njihova izdvajanja (export) u zasebne datoteke u definiranom formatu. | ||
+ | |||
+ | Rezultat: {{:studenti:marin_marjanovic:ppt_plug-in_za_dodatni_sadrzaj-1.pdf|tekst rada}} i {{:studenti:marin_marjanovic:ppt_plug-in_za_dodatni_sadrzaj-1.pdf|prezentacija}}. | ||
----- | ----- | ||
- | | [[studenti:ogledni_student:os_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org/groups/interaktivnost_digitalnih_udzbenika|Bibliografija]] | [[http://mind42.com/mindmap/fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?rel=url| Umna mapa]] | | + | | [[studenti:marin_marjanovic:mm_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org|Bibliografija]] | [[http://mind42.com| Umna mapa]] | |
----- | ----- | ||
==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
- | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | ||
- | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | ||
- | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | ||
- | - Napraviti Zotero grupu. | ||
- | - Sve radove unijeti u Zotero. | ||
- | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | ||
- | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | ||
- | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | ||
- | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | ||
- | - Predložiti područja i teme istraživanja. | ||
+ | - Pregledati kôd LeCTo plug-ina te ukratko zabilježiti koji razred što radi | ||
+ | - Pretražiti kako se rade plug-inovi za PPT, odnosno njihovo umetanje u PowerPoint te na temelju toga potražiti u kôdu LeCTo plug-ina za PPT koji dio koda je odgovoran za samo umetanje u PPT | ||
+ | - Pokušati riješiti problem ili na internetu (forumima) pronaći slična iskustva u vezi problema učitavanja plug-ina u PPT | ||
+ | - Proučiti diplomski rad Dina Bartošaka (Lecto recorder) te iz njega izvući sve bitne informacije o plug-inu | ||
+ | - Istražiti modele za umetanje dodatnih sadržaja u prezentaciju (PPT i ODP) | ||
+ | - Analizirati prednosi i nedostatke postojećeg modela za MS PowerPoint te predložiti poboljšanja | ||
+ | - Proučiti kako bi se moglo izraditi rješenje za dodavanje dodatnih sadržaja u OpenOffice Impress | ||
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
- | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ | + | - Pronašao sam na internetu da postoji još nekoliko dodataka PowerPointu kod kojih se javlja ista greška kao i kod LeCTo PPT add-ina, no ponuđena rješenja nisu dovela ni do kakvog rezultata u pokretanju LeCTo PPT add-ina na nekim računalima |
- | Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ | + | - Informirao sam se, najviše koliko sam mogao uz svoje trenutno znanje o programiranju, i napisao svojevrsnu uputu o drugačijem načinu pisanja add-ina za PowerPoint - različit od onoga na koji je napisan |
- | Radovi su komentirani i označeni:\\ | + | - Malo testiranje LeCTo add-ina dovelo je do rezultata da radi na Windows 7 (bez SP1) i Windows 8 operativnim sustavima jedino unutar Office 2010 Professional Plus izdanja, iako postoje iznimke. Tako da testiranje nije dalo konkretnu konfiguraciju uz koju bi LeCTo radio. |
- | * teorijski radovi | + | |
- | * nove metode, koncepti, pristupi | + | |
- | * alati | + | |
- | * rezultati istraživanja | + | |
==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
- | Uočena su dva trenda: | + | - Razvoj aplikacija za Microsoft Office nije ni malo lagana zadaća. Microsoft je postavio brojne konfiguracijske zahtjeve koje ponekad nije jednostavno ispuniti. |
- | * prvi trend je usmjeren na .... | + | - Greške koje daje Microsoft Office i ostali MS programi nisu dovoljno konkretne da bi se na MSDN (microsoftovim stranicam) našlo jedinstveno rješenje, stoga je potrebno, u najmanji detalj, poznavati grešku kako bi se rješila. |
- | * drugi trend je usmjeren na .... | + | |
- | te tri smjera istraživanja: | + | |
- | * prvi smjer istraživanja bavi se .... | + | |
- | * drugi smjer istraživanja pokušava ... | + | |
- | * treći smjer istraživanja je napušten radi ... | + | |
- | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ | ||
- | U budućnosti se očekuje ... | ||
==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
- | Moguće je istraživati: | + | - Od Microsoft developera saznati točan način na koji se razvijaju add-inovi za PowerPoint te česte pogreške koje se javljaju pri izradi istoga. |
- | * kako da se ... | + | - U cilju poboljšanja LeCTo add-ina i mogućnosti pokretanja na svim računalima (barem što se tiče Microsoftovih operativnih sustava) programer koji ima iskustva s izradom Office add-inova ili Microsoft aplikacija bi trebao detaljnije istražiti predložen način izrade add-ina te započeti pisanje koda od početka, naravno koristiti LeCTo projekt kao predložak, no ne samo kopirati kod. |
- | * jesu li korisni .... | + | |
- | * na koji način .... | + | |
- | ~~NOTOC~~ |