Slijede razlike između dviju inačica stranice
Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:martin_colja:mc_dnevnik [2018/03/15 15:31] jpetrovic stvoreno |
studenti:martin_colja:mc_dnevnik [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 43: | Redak 43: | ||
---- | ---- | ||
- | === 3. tjedan (datumi) === | + | === 3. tjedan (25.-31.3.2018.) === |
== Dosadašnji rad == | == Dosadašnji rad == | ||
+ | |||
+ | Detaljno sam pregledao dio literature za općenito učenje kroz računalne igre i prošao sam one bliže vezane za interes mog rada. | ||
+ | |||
+ | Stečenim znanjem napisao sam 1. dio (uvod) rada. | ||
+ | |||
+ | Promotrio sam kako su koncipirani slični radovi, gdje se nalaze grafovi, tablice i sl. te sam razmislio o tome kako to provesti u ovom radu. | ||
+ | |||
+ | == Daljnji koraci == | ||
+ | |||
+ | Opisati općenite trendove korištenja metoda računalnih igara u usvajanju gradiva matematike i jezika te detaljnije proučiti za to uže vezanu literaturu. | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | === 4. tjedan (1.- 7.4.2018.) === | ||
+ | |||
+ | == Dosadašnji rad == | ||
+ | |||
+ | Prilikom detaljnijeg pregleda literature koja ja uže vezana za moj rad, a ne općenito za računalne igre ka pomoć pri učenju, shvatio sam da je to još pre usko za potrebe 2. djela ( Općeniti trendovi i rezultati korištenja) ovog rada. Iako je bilo neizbježno ne uključiti sadržaj i tih radova bazirao sam se više na naučenom iz prijašnjih proučvanja teme. | ||
+ | |||
+ | Razmještaj grafova i tablica te cjelokupan vizualni izgled rada odlučio sam ostaviti za kasnije jer još imam premalo takvih informacija za razmišljanje o tome i stvaralo mi je distrakciju. | ||
== Daljnji koraci == | == Daljnji koraci == | ||
- | ~~NOTOC~~ | + | Napokon iskoristiti znanje iz radova koji dublje zalaze u moju temu i napisati 3. i 4. poglavlje, te razmisliti kako sročiti sažetak. |