Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:martina_mihalic:mm_start [2014/03/05 08:15] jpetrovic [Martina Mihalić] |
studenti:martina_mihalic:mm_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 3: | Redak 3: | ||
| ==== Sustav za provjeru razumijevanja temeljen na problemskim scenarijima ==== | ==== Sustav za provjeru razumijevanja temeljen na problemskim scenarijima ==== | ||
| - | ==== Zadatak ==== | + | **Zadatak**: Implementirati sustav koji će omogućiti provjeru razumijevanja temeljem rješavanja problemskih scenarija. |
| - | Implementirati sustav koji će omogućiti provjeru razumijevanja temeljem rješavanja problemskih scenarija. | + | |
| | [[studenti:martina_mihalic:mm_dnevnik|Dnevnik rada]] | | | [[studenti:martina_mihalic:mm_dnevnik|Dnevnik rada]] | | ||
| ==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
| - | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | - Instalirati NetBeans IDE 7.3 i pokrenuti projekt |
| - | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | + | - Upoznati se s osnovnim komponentama NetBeansa i dosad napisanim kodom projekta |
| - | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | + | - Dodati funkcionalnosti po dogovoru |
| - | - Napraviti Zotero grupu. | + | - ... |
| - | - Sve radove unijeti u Zotero. | + | - ... |
| - | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | + | |
| - | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | |
| - | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | + | |
| - | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | + | |
| - | - Predložiti područja i teme istraživanja. | + | |
| ==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
| - | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ | ||
| - | Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ | ||
| - | Radovi su komentirani i označeni:\\ | ||
| - | * teorijski radovi | ||
| - | * nove metode, koncepti, pristupi | ||
| - | * alati | ||
| - | * rezultati istraživanja | ||
| ==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
| - | Uočena su dva trenda: | ||
| - | * prvi trend je usmjeren na .... | ||
| - | * drugi trend je usmjeren na .... | ||
| - | te tri smjera istraživanja: | ||
| - | * prvi smjer istraživanja bavi se .... | ||
| - | * drugi smjer istraživanja pokušava ... | ||
| - | * treći smjer istraživanja je napušten radi ... | ||
| - | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ | ||
| - | U budućnosti se očekuje ... | ||
| - | |||
| - | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
| - | Moguće je istraživati: | ||
| - | * kako da se ... | ||
| - | * jesu li korisni .... | ||
| - | * na koji način .... | ||
| ~~NOTOC~~ | ~~NOTOC~~ | ||