Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:mate_pavelic:mp_start [2013/10/17 13:29] mpavelic [Studentski radovi na nov način] |
studenti:mate_pavelic:mp_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 6: | Redak 6: | ||
==== Zadatak ==== | ==== Zadatak ==== | ||
- | Istražiti novu ulogu studentskih radova, nove načine na koje se mogu izrađivati i nove načina na koje se mogu diseminirati. | + | Potrebno je napraviti programibilnog robota koji je jednostavan za korištenje i koji bi služio za interaktivno podučavanje i igru djece predškolske dobi. Glavna namjena je pomoć pri učenju najosnovnijih matematičkih operacija, procjene duljina, rješavanju problema i tako učiniti to što jednostavnijim i zanimljivijim iskustvom za djecu. Robot bi pomogao djeci da lakše usvoje i vizualiziraju brojeve, duljine i njihove međusobne odnose na njima lak i zabavan način i kroz igru. Tokom izrade robota potrebno je voditi dokumentaciju koja bi na kraju projekta činila jedan dokument koji bi poslužio kao uputa za samostalnu izradu jednog takvog robota. Te upute bi koristili profesori i srednjoškolci za izvannastavne aktivnosti u sklopu kojih bi učenici uz pomoć profesora napravili takav ili sličan projekt na kojem bi stekli praktična znanja i vještine o radu elektromotora i mikrokontrolera. |
----- | ----- | ||
- | | [[studenti:mate_pavelic:mp_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org/?|Bibliografija]] | [[http://mind42.com/mindmap/fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?rel=url| Umna mapa]] | | + | | [[studenti:mate_pavelic:mp_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org/?|Bibliografija]] | [[http://mind42.com/mindmap/fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?rel=url| Umna mapa]] | [[studenti:mate_pavelic:mp_nauceno|Što sam naučio]] | |
----- | ----- | ||
==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
- | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | - Napraviti skicu robota. |
- | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | + | - Utvrditi i nabaviti potrebnu opremu i dijelove. |
- | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | + | - Upoznati se sa sintaksom i bibliotekama potrebnim za programiranje Arduina . |
- | - Napraviti Zotero grupu. | + | - Proučiti dokumentaciju Arduina o upravljanju elektromotorima. |
- | - Sve radove unijeti u Zotero. | + | - Sastavljanje dijelova. |
- | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | + | - Programiranje robota. |
- | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | - Provjera ispravnosti i završna dorada. |
- | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | + | - Uređivanje dokumentacije. |
- | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | + | - Izrada izvještaja. |
- | - Predložiti područja i teme istraživanja. | + | |
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== |