Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:mihita_cvitanovic:mc_start [2012/05/30 09:54] mcvitanovic [Kronologija] |
studenti:mihita_cvitanovic:mc_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 9: | Redak 9: | ||
| U vezi dodatnih informacija obratiti se mentoru. | U vezi dodatnih informacija obratiti se mentoru. | ||
| + | Tekst rada: {{:studenti:mihita_cvitanovic:cvitanovic-diplomski.pdf|Predstavljanje znanja stablom odlučivanja}} | ||
| + | |||
| + | [[http://diana.zesoi.fer.hr:8080/decisionTreeResolver/|Aplikacija]] i {{:studenti:mihita_cvitanovic:decisiontreeresolver.zip|kod aplikacije}}. | ||
| ==== Kronologija ==== | ==== Kronologija ==== | ||
| Redak 397: | Redak 400: | ||
| __Summa summarum__ | __Summa summarum__ | ||
| - | U sklopu diplomskog zadatka potrebno je razmotriti korištenje prezentacije znanja kroz stablo odlučivanja (eng. Decision tree). | + | |
| + | //U sklopu diplomskog zadatka potrebno je razmotriti korištenje prezentacije znanja kroz stablo odlučivanja (eng. Decision tree).// | ||
| * podatak - informacija - znanje; vrste znanja; kako eksplicitno prikazati znanje? | * podatak - informacija - znanje; vrste znanja; kako eksplicitno prikazati znanje? | ||
| * područja koja se bave prezentacijom znanja: psihologija obrazovanja i umjetna inteligencija | * područja koja se bave prezentacijom znanja: psihologija obrazovanja i umjetna inteligencija | ||
| * psihlogija obrazovanja:teorija sheme (engl. schema theory of learning) | * psihlogija obrazovanja:teorija sheme (engl. schema theory of learning) | ||
| * umjetna inteligencija: logički, proceduralni, strukturalni i mrežni prikaz | * umjetna inteligencija: logički, proceduralni, strukturalni i mrežni prikaz | ||
| - | Istražiti stanje znanosti i tehnike u tom području te evaluirati raspoložive programske alate. | + | //Istražiti stanje znanosti i tehnike u tom području te evaluirati raspoložive programske alate.// |
| * objasniti svaki od načina prikaza i dati primjer alata | * objasniti svaki od načina prikaza i dati primjer alata | ||
| - | Naglasak staviti na jednostavnost upotrebe za korisnike s minimalnim informatičkim vještinama te na dobavljivost i troškove korištenja alata. | + | //Naglasak staviti na jednostavnost upotrebe za korisnike s minimalnim informatičkim vještinama te na dobavljivost i troškove korištenja alata.// |
| * objasniti zašto su konceptne mape jednostavnije za uporabu od stabla odlučivanja | * objasniti zašto su konceptne mape jednostavnije za uporabu od stabla odlučivanja | ||
| - | Prilagoditi jedan takav alat i istražiti njegovu upotrebljivost za savjetovanje pri odabiru literature za učenje ili odgovarajućeg obrazovnog programa. | + | //Prilagoditi jedan takav alat i istražiti njegovu upotrebljivost za savjetovanje pri odabiru literature za učenje ili odgovarajućeg obrazovnog programa.// |
| * napraviti konceptnu mapu za ovaj problem | * napraviti konceptnu mapu za ovaj problem | ||
| * svi rezultati prikazani u wikiju i konceptnoj mapi istraživanja | * svi rezultati prikazani u wikiju i konceptnoj mapi istraživanja | ||
| + | |||
| + | == Izvještaj sa sastanka, petak, 1.6.2012, 13:00 == | ||
| + | * prezentacija o stablima odlučivanja u analizi odlučivanja i planiranju | ||
| + | * dogovorena izrada web aplikacije koja će pretvarati konceptnu mapu napravljenu u IHMC CmapTools-u u stablo odlučivanja | ||
| === 14. tjedan (4.6-10.6.2012.) === | === 14. tjedan (4.6-10.6.2012.) === | ||
| + | |||
| + | Napravljena Decision Tree Resolver aplikacija. Demo aplikacije dostupan na : [[http://www.screenr.com/BOr8]] | ||
| + | |||
| === 15. tjedan (11.6-17.6.2012.) === | === 15. tjedan (11.6-17.6.2012.) === | ||
| + | |||
| + | Rad na aplikaciji. Pisanje rada. | ||
| + | |||
| === 16. tjedan (18.6-21.6.2012.) === | === 16. tjedan (18.6-21.6.2012.) === | ||
| + | |||
| + | Predaja diplomskog rada. | ||