Korisnički alati

Site alati


studenti:mijo_vracevic:mv_start

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:mijo_vracevic:mv_start [2012/03/08 21:29]
ppale [Zadatak]
studenti:mijo_vracevic:mv_start [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
-====== ​Naslov rada ====== +====== ​Svojstva i primjena video materijala za učenje ​====== 
-== Naslov na engleskom ​==+== Properties and application of video learning materials ​==
 == Mentor: Mr. sc. Predrag Pale == == Mentor: Mr. sc. Predrag Pale ==
  
Redak 8: Redak 8:
 Video materijali imaju znatan potencijal za (samo)učenje. Istražiti kakve sve vrste materijala su javno dostupne osim snimki predavanja. Na primjer: ​ dokumentarni filmovi, vizualizacije,​ itd. Pronaći najbolje izvore/​repozitorije za različite vrste. Opisati njihova svojstva. Posebno obraditi kratke materijale (do cca 3 min) i dulje. Rezultate istraživanja prikazati u obliku web stranice/​portala. Ako je potrebno, ograničiti se na područje tehničkih i prirodnih znanosti. Video materijali imaju znatan potencijal za (samo)učenje. Istražiti kakve sve vrste materijala su javno dostupne osim snimki predavanja. Na primjer: ​ dokumentarni filmovi, vizualizacije,​ itd. Pronaći najbolje izvore/​repozitorije za različite vrste. Opisati njihova svojstva. Posebno obraditi kratke materijale (do cca 3 min) i dulje. Rezultate istraživanja prikazati u obliku web stranice/​portala. Ako je potrebno, ograničiti se na područje tehničkih i prirodnih znanosti.
  
 +Tekst rada: {{:​studenti:​mijo_vracevic:​svojstva_i_primjena_video_materijala_za_ucenje.doc|Svojstva i primjene video materijala za učenje}}
 +
 +Prezentacija:​ {{:​studenti:​mijo_vracevic:​svojstva_i_primjena_video_materijala_za_ucenje.pptx|Svojstva i primjene video materijala za učenje}}
 ==== Kronologija ==== ==== Kronologija ====
  
Redak 14: Redak 17:
  
 == Izvještaj == == Izvještaj ==
 +Kao i što zadatak nalaže krenuo sam u istraživanje. U prvom tjednu istraženo je sljedeće: ​
 +******Interaktivna simulacija: ​
 +http://​phet.colorado.edu/​en/​simulation/​states-of-matter-basics
 +-->​Mnogo(preko 70 milijuna) interaktivnih simulacija koje se temelje na istraživanjima,​ tj. fizikalnim promjenama. Uz mnogo opcija
 +možemo vidjeti kako se što mijenja. Recimo da promjenom temperature,​ porastom čestica raste ili opada tlak. Što bi bilo kada
 +bi pretjerali sa temperaturom i tako dalje. Uz razne simulacije nalaze se i igre kojima zaključujemo što smo na toj simulaciji naučili. ​  
 +Interaktivna simulacija;​video;​
 +http://​www.edumedia-sciences.com/​en/​
 +
 +
 +*******FUNBRAIN:​
 +http://​www.funbrain.com/​
 +
 +Interaktivne igrice koje potiču djecu djecu na učenje. Matematika je sigurno zabavnija uz igru te se tako lakše kroz nju prolazi, a i 
 +djeci, tj. svima nama igra pokazuje kako se matematika koristi svuda oko nas u stvarnom životu. To je za primjer samo dana matematika,
 +no u konteksu to može biti bilo što drugo.
 +Tako imamo na primjer igru košarke povezanu s matematikom. Zada se matematički problem te ako je uneseno rješenje točno
 +zabijete koš, a ako nije broji vam se pogreška. Nakon tri pogreške ispadate. Tako se uz zabavu možete natjecati protiv prijatelja.
 +
 +Tu je samo opis kako što izgleda, a ono što je bitno za temu kako što funkcionira te po čemu se nešto razlikuje od ostalog, po čemu je posebno
 +ću opisati kasnije. Za sada samo prikupljam materijal. Kasnije ću to sve lijepo sročiti i opisati ulogu interakcije,​ videa i sve što spada pod temu.
  
-== Izvještaj == 
  
-== Izvještaj sa sastanka == 
  
 === 2. tjedan (12.-18.2.2012.) === === 2. tjedan (12.-18.2.2012.) ===
 +
 +Gruba podjela: Klasično predavanje(snimljeno),​ animacija(simulacija,​ vizualizacija),​ dokumentarac
 +Onda sam to raspisao o svemu ponešto...nakon toga slijedi miješanje karakteristika i opis koje karakteristike u wordu: ​
 +• Klasično predavanje uz pomoć prezentacije:​
 +Karakteristike:​ Predavač se uz pomoć prezentacije i sadržaja na njoj orjentira i slajdovima, raznim efektima na njima, gdje kojom slikom održava slušatelje na razini koncentracije. ​
 +Prednost u odnosu na obično predavanje: 1) Veća pažnja publike
 +         2) Lakše predavanje i snalaženje
 +Korišteno: Govor, prezentacija,​ slike, vizualizacija
 +
 +..........................
 +
 +Primjer animacije: http://​www.kscience.co.uk/​animations/​virus.htm
 +
 +Animacija koja ne ide sama do kraja, nego mi upravljamo njome: http://​www.kscience.co.uk/​animations/​golgi.htm
 +
 +
 +
 +Animacija koja uz put ima graf koji opisuje stanja, odnosno o čemu zavisi, na primjer vrijeme, količina čestica i tako dalje. Veoma korisno za znanstvene predmete: ​
 +http://​www.sumanasinc.com/​webcontent/​animations/​content/​biogeography.html
 +
 +Neki od repozitorija animacija na internetu dostupnih svima: ​
 +http://​www.kscience.co.uk/​animations/​anim_1.htm
 +
 + ​............ ​
 +
 +Tako će mi izgledati seminar kao dokument: Raspisat ću o svakoj podjeli ponešto, dati joj neku karakteristiku i onda napraviti neku podpodjelu tipa ovo 
 +zadnje za animacije, animacija koja ide sama do kraja, kojom mi upravljamo, animacija sa grafom itd. 
 +Sljedeće slijedi raspis o simulacijama,​ onda o spoju simulacije i animacije pa kako od toga nastane tipa "​igrica"​ kao onaj FUNBRAIN ​
 +Nakon toga bih spojio to kao u simulaciju, tekst, govor, kviz tipa ovo: http://​www.nlm.nih.gov/​medlineplus/​tutorials/​heartattack/​htm/​_no_50_no_0.htm
 +
 +Imam još linkova, no to ću postavljati tijekom obrade u wordu...
  
 === 3. tjedan (19.-25.2.2012.) === === 3. tjedan (19.-25.2.2012.) ===
  
 +Dakle sve navedeno je obrađeno, sada imam dosta sličnih videa od 10-ak minuta..Razlike ću navesti u seminaru: ​
 +RSA animate, nakon toga nešto tome slično samo što se ne pojavljuje ruka nego je sve obrađeno kompjutorski,​ tj. ne pojavljuje se ruka: 
 +http://​www.youtube.com/​watch?​v=rnhMhxG1q3Q&​feature=related
 +Onda nešto kao animirani film, samo što se pojavljuju i osobe: http://​www.youtube.com/​watch?​v=znFX7GGOxtA&​feature=related
 +Onda zanimljiv način vizualizacije:​ http://​www.youtube.com/​watch?​v=ywWBy6J5gz8
 +
 +Kratki filmovi koji su napravljeni kompjuterski,​ a u pozadini to sve objašnjava predavač: http://​www.youtube.com/​watch?​v=1gta2ICarDw&​feature=related
 +---> Dakle prosjek im je 3-4 minute, maksimalno 10min.
 +Onda u obliku animiranog filma: http://​www.youtube.com/​watch?​v=GBQ8-zEcE9w&​feature=related
 +
 +Onda je kul ovaj način: Snimanje radne površine
 +Onda su općepoznati kratki video klipovi do cca 3min: How to make... Uglavnom klipovi na kojima se fokusira na radnju.
 +
 +=================
 +
 +Vrste: ​
 +1) Klasično snimljeno predavanje: http://​www.youtube.com/​watch?​v=k6U-i4gXkLM
 +2) Snimljeno predavanje + snimljena radna površina: http://​www.youtube.com/​watch?​v=tKTZoB2Vjuk
 +3) Snimljeno predavanje + prezenatija(na kojoj je nešto vizualizirano):​ http://​www.fer.unizg.hr/​mod/​arh1/​index.php?​v=1.2
 +4) Snimljena radna površina + objašnjavanje u pozadini od strane pripovjedača:​ http://​www.youtube.com/​watch?​v=7vt7BleXYP8&​feature=related
 +5) Snimljena radna površina + objašnjavanje na radnoj površini, dakle bez predavača u pozadini: http://​www.youtube.com/​watch?​v=djPfAWS5RsY&​feature=related
 +6) RSA animate, crtano rukom + predavač: http://​www.youtube.com/​watch?​v=u6XAPnuFjJc
 +7) Kompjutorski napravljene animacije + predavač: http://​www.youtube.com/​watch?​v=rnhMhxG1q3Q&​feature=related
 +8) Kompjutorski napravljeno,​ nešto kao animirani crtani, samo što se uz to pojavljuju i ljudi koji objašnjavaju:​ http://​www.youtube.com/​watch?​v=znFX7GGOxtA&​feature=related
 +9) Vizualizacija uz pomoć ljudi, tj. uz pomoć plesa u ovom slučaju: http://​www.youtube.com/​watch?​v=ywWBy6J5gz8
 +10) Kratki filmovi koji su napravljeni kompjuterski,​ a u pozadini to sve objašnjava predavač: http://​www.youtube.com/​watch?​v=1gta2ICarDw&​feature=related
 +11) Obična animacija: http://​www.kscience.co.uk/​animations/​virus.htm
 +12) Animacija kojom djelomično možemo upravljati, tj. vrtimo dio po dio: http://​www.kscience.co.uk/​animations/​golgi.htm
 +13) Animacija kojom možemo upravljati kao videom, pritom nam opisuje još u kojoj smo fazi, konkretno u primjeru faze mjeseca: http://​www.sumanasinc.com/​webcontent/​animations/​content/​moonphase.html
 +14) Kratka animacija kojom upravljamo i u pozadini imamo predavača koji ju opisuje: http://​www.sumanasinc.com/​webcontent/​animations/​content/​microautoradiogram.html
 +15) Ovo ne znam kako da nazovem: http://​www.youtube.com/​watch?​v=uCTxI3dzUzg&​feature=player_embedded#​!
 +16) U obliku animiranog filma: http://​www.youtube.com/​watch?​v=GBQ8-zEcE9w&​feature=related
 +17) Simulacija: Možemo odabirati vrstu, zaustaviti, pokrenuti, resetirati ju, vidjeti kako se to odvija po grafu: http://​phet.colorado.edu/​en/​simulation/​states-of-matter
 +18) Ovo je na sličnu foru kao i (17) samo nako simulacije možemo odabrati igru koja se odvija na prethodno naučenom i teče nam vrijeme: http://​phet.colorado.edu/​en/​simulation/​balancing-act
 +19) Ovo je vizualizacija molekule kojoj možemo dodavati dijelove, odnosno oduzimati, razlika je u tome što simulacija ne radi sama, onosno klikom da dodamo negdje, nego sami imamo mogućnost dodati gdje želimo: ​
 +http://​phet.colorado.edu/​en/​simulation/​molecule-shapes-basics
 +20) Na ovoj simulaciji, razlika s obzirom na sve ostalo, kada se pokrene zadnja mogućnost.. --> stvar je u tome što nije samo vizualno, nego i akustično, tj. 
 +kako simulacija pokazuje, tako mi čujemo što ona radi: http://​phet.colorado.edu/​en/​simulation/​sound
 +
 +Imam par pitanja koja sam poslao na mail. 
 +
 +
 +Vrste animacija: Cel animacije, računalne, stop motion
 +21) Hand drawn animacija, odnosno cel animacija: http://​cultureandcommunication.org/​deadmedia/​images/​e/​e2/​Gertie_animated_GIF.gif
 +Stop motion: 22) Puppet: http://​www.youtube.com/​watch?​v=IbvCq1RyfDE
 + 23) Clay animation: http://​www.youtube.com/​watch?​v=GBtwlU9vAK0
 +                24) Cutout animation: http://​www.youtube.com/​watch?​v=LMpXUd_kesA
 +                25) Silhouette animation: http://​www.youtube.com/​watch?​v=lgBY_oqouSk
 +                26) Model animation: http://​ready.arl.noaa.gov/​ready2-bin/​javaanim.pl?​id=GFS&​mdl=grads/​gfslr&​file=panel2&​nplts=18&​width=800&​height=700
 +                27) Go motion animation: http://​www.youtube.com/​watch?​v=Hb_wiiVZnRQ
 +                28) Object animation: http://​www3.nfb.ca/​animation/​objanim/​en/​techniques/​film.php?​id=16804&​ex=5&​from=30655
 +                29) Graphic animation: http://​www.youtube.com/​watch?​v=8jI2Yy_A8HA
 +                30) Brickfilm: http://​www.youtube.com/​watch?​v=0h8TtFK0CKU
 +                31) Pixilation animation: http://​www.youtube.com/​watch?​v=MayZxQgOOAg
 +Računalne animacije: 32) 2-D: http://​www.youtube.com/​watch?​v=192wgRclLv4
 +                     33) 3-D: http://​www.dnalc.org/​resources/​3d/​
 +                     34) Flash animacije: http://​www.youtube.com/​watch?​v=Utl1jqGtryI
 +                     
 +Mapa je u izradi, tj. neki dio je gotov, uploadam za koji sat da vidim jel tako u redu. Animacije sam podijelio tako kako sam podijelio, slijedi podjela simulacija i linkovi...tako sam podijelio i na mapi i uz svaku dodao link i dio teksta. Tako ću podijeliti i na seminaru i opisati razlike.
 +
 +Mapa će otprilike izgledati ovako: http://​mind42.com/​pub/​mindmap?​mid=d7a942aa-395a-4e57-83bc-4a209469523f&​rel=url
 +Naravno ima tu još posla...ali bit će nešto kao za animacije...još na svaki taj oblačić moram dodati tekst i opisati što je što.
 +Mindmap je otprilike gotova. Još se treba pobrinuti za simulacije i svuda ubaciti objašnjenje.
 +
 +Mindmapa je gotova. Još je samo pitanje da li da izbacim slike ili ne. Seminar sam poslao na mail. Sve je opisano osim kratkih filmova i dokumentaraca. ​
 +Prezentacija je gotova, samo još možda nešto ubacim.
studenti/mijo_vracevic/mv_start.1331242153.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:21 (vanjsko uređivanje)