Korisnički alati

Site alati


studenti:teme

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:teme [2012/08/20 08:31]
jpetrovic
studenti:teme [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
 ====== Teme ====== ====== Teme ======
  
-Teme uključuju ali nisu ograničene na područja:+**[[http://​ribica.zesoi.fer.hr:​8080/​DTAnalyzer/​|DTA - Decision tree analyzer]]** \\ 
 +Unaprijeđenje funkcija i optimizacija aplikacije (Java, JSF programiranje). Izrada sučelja za izradu baze primjera. U okviru zadatka potrebno je: 
 + 
 +  * upoznati se s realizacijom i programskim kodom aplikacije,​ 
 +  * identificirati potrebe za unaprijeđenjem koda i izvesti ih, 
 +  * unaprijediti mogućnosti prikaza i ispravaka stabla korisnika,​ 
 +  * otkloniti problem s prevelikom potrošnjom Java resursa, 
 +  * dodati web korisničko sučelje za konstrukciju baze primjera za aplikaciju (unos podataka, dupliciranje zapisa, izvoz podataka). 
 + 
 +**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]]– video editing** \\ Izraditi mehanizam provedbe i korisničko sučelje u okviru LeCTo rješenja koje će omogućiti jednostavno definiranje i reprodukciju sekcije vido zapisa i redoslijeda njenog prikazivanja (ili izostanka prikazivanja). Osloniti se na //​cce// ​ datoteku i njen format. U okviru zadtka potrebno je: 
 + 
 +  * upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
 +  * predložiti izmjene za cce format datoteke koje će omogućiti podršku za slijedno izvršavanje video sekvenci 
 +  * napisati programsku podršku koja će omogućiti slijedno izvršavanje zapisa iz .cce datoteke u njihovom predviđenom trajanju 
 + 
 +**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]] – auto stop-start, conditional continuation** \\ U okviru LeCTo rješenja doraditi korisničko sučelje i samo rješenja tako da korisnik može odabrati da snimka teče kontinuirano ili da stane na kraju svakog cce događaja. \\ Omogućiti povezivanje rezultata (uspješno/​neuspješno) rješavanja kviz pitanja i prikazivanja ili preskakanja sljedećeg cce sgmenta. 
 + 
 +  * upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
 +  * predložiti izmjene koje će omogućiti kontrolu toka snimke i povezivanje sa kviz pitanjima ili nekom drugom radnjom 
 +  * napisati programsku podršku koja će omogućiti realizaciju predložene izmjene 
 + 
 +**[[http://​www.auress.org/​|AuResS ]]– pitanja „tko prvi“** \\ Na osnovi AuResS rješenja omogućiti bodovanje samo onih tekstualnih odgovora koji su unikatni ili samo onom studentu koji je takav odgovor prvi poslao. 
 + 
 +**Mockup alati** \\ Napraviti pregled mock-up alata za korisnička sučelja. Predložiti favorita. Pronaći ili izraditi kvalitetne upute za favorita. 
 + 
 +**Varijabilni matematički zadaci** \\ U računalnoj provjeri znanja postoji potreba za izradom „prototipa“ zadatka, pa da onda računalo generira veliki ili neograničen broj različitih konkretnih zadataka. \\ Primjer: \\ [Ivica, Ante, Marko]je dobio {A=[1-9]} [kruški, jabuka, naranči], a [Ivana, Ana, Sanja] je dobila{[B=[0-9]} [jagoda, malina, kupina]. Koliko voća imaju zajedno? {R:=A+B} \\ Analizirati kakve sve vrsta generiranih zadataka mogu postojati. \\ Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak. 
 + 
 +**Elektronička osobna bilježnica** \\ Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka i sl.. \\ Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu,​ koja se može nositi sobom na mobitelu ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda. \\ Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak. 
 + 
 +**Plugin za browser** \\ Isprobati kako se radi jednostavan plugin za FireFox i Chrome. Treba detektirati riječ nad kojom je miš te prizvati/​prikazati opis iz tekstualne datoteke. 
 + 
 +**Alternativne navigacije pri browsanju** \\ Analizirati potrebe korisnika tijekom browsanja. Napisati funkcionalne zahtjeve za potrebe korisnika tijekom browsanja. \\ **Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.** 
 + 
 +**Teme iz sigurnosti:** 
 + 
 +  * Pregled steganografije i alata za steganografiju 
 +  * Generator zadataka za forenziku (više tema): 
 +      * Generator "​strgane"​ slike diska (tako da se postupak popravljanja svaki puta razlikuje koliko god je moguće) 
 +      * Generator snimke mrežnog prometa (snimke bi trebale imati pozadinski "​šum"​ i promet vezan uz zadatak) 
 +      * Generator slike memorije (na bilo koji način da ta slika sadržava nešto što mi želimo, što fleksibilnije/​praktičnije to bolje, može i kao nadogradnja na postojeći sustav) 
 +  * Uspoređivanje IDS/​IPS/​Advanced firewall-ova 
 +  * Pregled i usporedba platforma za održavanje CTF-ova (CTFd, picoCTF, Facebook CTF…) 
 +  * Priprema i konfiguracija infrastrukture za organizaciju CTF-a (npr. kako konfigurirati CTFd, proizvoljni web server, bazu podataka, nekoliko različitih vrsta zadataka) 
 + 
 + \\ **CTF zadaci (više tema):** 
 + 
 +  * <​del>​Pokretanje izoliranih ranjivih mrežnih servisa na Windows serveru za CTF zadatke</​del>​ 
 +  * Izrada sustava za automatsko ocjenjivanje zadataka gdje je potrebno ispraviti ranjivost u programu 
 +  * Izrada exploit ili reverse engineering zadatka za arhitekturu koja nije x86 (npr. ARM, MIPS, RISC-V…) 
 +  * Izrada reverse engineering zadatka temeljenog na virtualizaciji 
 +  * Izrada prototipa igre unutar koje je moguće rješavati CTF zadatke (proizvoljnog oblika, za bilo koju vrstu zadataka) 
 +  * Izrada osnovnog kernel exploit zadatka 
 +  * Izrada proizvoljnog mrežnog servisa u Rust-u za Redox OS (može se pretvoriti i u CTF zadatak)
  
-   * e-Learning (primjena i mogućnosti računala u učenju) 
-       * Tema 1: Pregled novih tehnologija u nastavi - Koje tehnologije se koriste i kakva su njihova svojstva sa stanovista uporabivosti,​ cijene, prihvaćenosti,​ potpore u teorijama učenja? 
-       * Tema 2: Pregled tipova video materijala za učenje - Klasifikacija tipova video materijala za učenje. 
-       * Tema 3: Analiza i vizualizacija rezultata pretrage baza znanstvenih radova - Programsko rjesenje za naprednu pretragu značajnijih baza podataka. Pruža korisniku između ostalog statistike u korištenju određenih sriječi ili sintagmi u naslovima ili radovima i efikasniji uvid u područje. 
-   * e-Assessment (primjena i mogućnosti računala u provjeri znanja) 
-   * Informacijska sigurnost 
  
studenti/teme.1345451468.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)