Korisnički alati

Site alati


studenti:teme

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:teme [2017/09/27 10:46]
jpetrovic
studenti:teme [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
 ====== Teme ====== ====== Teme ======
  
-[[http://​ribica.zesoi.fer.hr:​8080/​DTAnalyzer/​|DTA - Decision tree analyzer]]+**[[http://​ribica.zesoi.fer.hr:​8080/​DTAnalyzer/​|DTA - Decision tree analyzer]]** \\ 
 +Unaprijeđenje funkcija i optimizacija aplikacije (Java, JSF programiranje). Izrada sučelja za izradu baze primjera. U okviru zadatka potrebno je:
  
-Unaprijeđenje funkcija ​aplikacije ​(JavaJSF programiranje).\\ +  * upoznati se s realizacijom i programskim kodom aplikacije,​ 
-[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]]– video editing\\ +  * identificirati potrebe za unaprijeđenjem koda i izvesti ih, 
-Izraditi mehanizam provedbe ​i korisničko sučelje ​u okviru LeCTo rješenja koje će omogućiti jednostavno definiranje i reprodukciju sekcije vido zapisa i redoslijeda njenog prikazivanja ​(ili izostanka prikazivanja). Osloniti se na cce datoteku i njen format.+  * unaprijediti mogućnosti prikaza ​ispravaka stabla korisnika,​ 
 +  * otkloniti problem s prevelikom potrošnjom Java resursa, 
 +  * dodati web korisničko sučelje ​za konstrukciju baze primjera za aplikaciju ​(unos podataka, dupliciranje zapisa, izvoz podataka).
  
-[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]] – auto stop-start, conditional continuation\\ +**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]]– video editing** ​\\ Izraditi mehanizam provedbe i korisničko sučelje ​u okviru LeCTo rješenja ​koje ćomogućiti jednostavno definiranje i reprodukciju sekcije vido zapisa ​redoslijeda njenog ​prikazivanja ​(ili izostanka prikazivanja). Osloniti se na //cce//  datoteku i njen formatU okviru zadtka potrebno je:
-U okviru LeCTo rješenja doraditi ​korisničko sučelje ​i samo rješenja ​tako da korisnik možodabrati da snimka teče kontinuirano ili da stane na kraju svakog cce događaja.\\ +
-Omogućiti povezivanje rezultata (uspješno/​neuspješno) rješavanja kviz pitanja ​i prikazivanja ili preskakanja sljedećeg ​cce sgmenta.+
  
-[[http://​www.auress.org/​|AuResS ]]– pitanja „tko prvi“\\ +  * upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
-Na osnovi AuResS rješenja omogućiti ​bodovanje samo onih tekstualnih odgovora koji su unikatni ili samo onom studentu koji je takav odgovor prvi poslao.+  * predložiti izmjene za cce format datoteke koje će omogućiti podršku za slijedno izvršavanje video sekvenci 
 +  * napisati programsku podršku koja će omogućiti ​slijedno izvršavanje zapisa iz .cce datoteke u njihovom predviđenom trajanju
  
-Mockup alati\\ +**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]] – auto stop-start, conditional continuation** ​\\ U okviru LeCTo rješenja doraditi ​korisničko sučelje i samo rješenja tako da korisnik može odabrati da snimka teče kontinuirano ili da stane na kraju svakog cce događaja\\ Omogućiti povezivanje rezultata (uspješno/​neuspješno) rješavanja kviz pitanja ​prikazivanja ​ili preskakanja sljedećeg cce sgmenta.
-Napraviti pregled mock-up alata za korisnička sučelja. Predložiti favoritaPronaći ili izraditi kvalitetne upute za favorita.+
  
-Varijabilni matematički zadaci\\ +  * upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
-U računalnoj provjeri znanja postoji potreba za izradom „prototipa“ zadatka, pa da onda računalo generira veliki ​ili neograničen broj različitih konkretnih zadataka.\\ +  * predložiti izmjene koje će omogućiti kontrolu toka snimke i povezivanje sa kviz pitanjima ​ili nekom drugom radnjom 
-Primjer:​\\ +  * napisati programsku podršku koja će omogućiti realizaciju predložene izmjene
-[Ivica, Ante, Marko]je dobio {A=[1-9]} [kruški, jabuka, naranči], a [Ivana, Ana, Sanja] je dobila{[B=[0-9]} [jagoda, malina, kupina]. Koliko voća imaju zajedno? {R:​=A+B}\\ +
-Analizirati kakve sve vrsta generiranih zadataka mogu postojati.\\ +
-Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.+
  
-Elektronička osobna bilježnica\\ +**[[http://​www.auress.org/|AuResS ]]– pitanja „tko prvi“** ​\\ Na osnovi AuResS rješenja omogućiti bodovanje samo onih tekstualnih odgovora koji su unikatni ​ili samo onom studentu koji je takav odgovor prvi poslao.
-Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka i sl..\\ +
-Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu,​ koja se može nositi sobom na mobitelu ​ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda.\\ +
-Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.+
  
-Plugin za browser\\ +**Mockup alati** ​\\ Napraviti pregled mock-up alata za korisnička sučelja. Predložiti favorita. Pronaći ili izraditi kvalitetne upute za favorita.
-Isprobati kako se radi jednostavan plugin ​za FireFox i Chrome. Treba detektirati riječ nad kojom je miš te prizvati/​prikazati opis iz tekstualne datoteke.+
  
-Alternativne navigacije pri browsanju.\\ +**Varijabilni matematički zadaci** \\ U računalnoj provjeri znanja postoji potreba za izradom „prototipa“ zadatka, pa da onda računalo generira veliki ili neograničen broj različitih konkretnih zadataka. \\ Primjer: \\ [Ivica, Ante, Marko]je dobio {A=[1-9]} [kruški, jabuka, naranči], a [Ivana, Ana, Sanja] je dobila{[B=[0-9]} [jagoda, malina, kupina]Koliko voća imaju zajedno? {R:=A+B} \\ Analizirati kakve sve vrsta generiranih zadataka mogu postojati. \\ Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.
-Analizirati potrebe korisnika tijekom browsanjaNapisati funkcionalne zahtjeve za potrebe korisnika tijekom browsanja.\\ +
-Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.+
  
-Pregled steganografije i alata za steganografiju\\ +**Elektronička osobna bilježnica** ​\\ Analizirati potrebe korisnika ​za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka ​sl.. \\ Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicukoja se može nositi sobom na mobitelu ili memorijskom sticku, ali koristiti online, od bilo kuda. \\ Pronaćtakve alateopisati ih usporeditiAko ne postoji odgovarajućinapisati projektni ​zadatak.
-- Generator zadataka ​za forenziku (više tema):\\ +
-- Generator "​strgane"​ slike diska (tako da se postupak popravljanja svaki puta razlikuje koliko god je moguće)\\ +
-- Generator snimke mrežnog prometa (snimke bi trebale imati pozadinski "​šum" ​promet vezan uz zadatak)\\ +
-- Generator slike memorije (na bilo koji način da ta slika sadržava nešto što mi želimo, što fleksibilnije/​praktičnije to bolje, može i kao nadogradnja ​na postojećsustav)\\ +
-- Uspoređivanje IDS/​IPS/​Advanced firewall-ova\\ +
-- Pregled ​usporedba platforma za održavanje CTF-ova (CTFdpicoCTF, Facebook CTF…)\\ +
-- Priprema ​konfiguracija infrastrukture za organizaciju CTF-a (nprkako konfigurirati CTFd, proizvoljni web server, bazu podataka, nekoliko različitih vrsta zadataka)\\ +
-\\ +
-- CTF zadaci (više tema):\\ +
-- Pokretanje izoliranih ranjivih mrežnih servisa na Windows serveru za CTF zadatke\\ +
-- Izrada sustava za automatsko ocjenjivanje zadataka gdje je potrebno ispraviti ranjivost u programu\\ +
-- Izrada exploit ili reverse engineering zadatka za arhitekturu koja nije x86 (npr. ARM, MIPS, RISC-V…)\\ +
-- Izrada reverse engineering zadatka temeljenog na virtualizaciji\\ +
-- Izrada prototipa igre unutar koje je moguće rješavati CTF zadatke (proizvoljnog oblikaza bilo koju vrstu zadataka)\\ +
-- Izrada osnovnog kernel exploit zadatka\\ +
-- Izrada proizvoljnog mrežnog servisa u Rust-u za Redox OS (može se pretvoriti i u CTF zadatak)+
  
-Teme uključuju ali nisu ograničene na područja:+**Plugin za browser** \\ Isprobati kako se radi jednostavan plugin za FireFox i Chrome. Treba detektirati riječ nad kojom je miš te prizvati/​prikazati opis iz tekstualne datoteke.
  
-  ​e-Learning (primjena i mogućnosti računala u učenju) +**Alternativne navigacije pri browsanju** \\ Analizirati potrebe korisnika tijekom browsanja. Napisati funkcionalne zahtjeve za potrebe korisnika tijekom browsanja. \\ **Pronaćtakve alateopisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajućinapisati projektni zadatak.** 
-      ​Tema 1: Pregled novih tehnologija u nastavi - Koje tehnologije se koriste ​kakva su njihova svojstva sa stanovista uporabivosticijene, prihvaćenostipotpore u teorijama učenja? + 
-      Tema 2: Pregled ​tipova video materijala ​za učenje - Klasifikacija tipova video materijala ​za učenje. +**Teme iz sigurnosti:** 
-      * Tema 3: Analiza ​vizualizacija rezultata pretrage baza znanstvenih radova - Programsko rjesenje za naprednu pretragu značajnijih baza podataka. Pruža korisniku između ostalog statistike u korištenju određenih sriječi ili sintagmi u naslovima ili radovima ​efikasniji uvid u područje. + 
-  * e-Assessment ​(primjena ​mogućnosti računala u provjeri znanja+  * Pregled ​steganografije i alata za steganografiju 
-      Tema 1Provjera razumijevanja ​na temelju problemskih scenarija. +  * Generator zadataka ​za forenziku (više tema): 
-  * Informacijska sigurnost +      * Generator "​strgane"​ slike diska (tako da se postupak popravljanja svaki puta razlikuje koliko god je moguće) 
-  * Tehnologije ​za pomoc starijim osobama +      * Generator snimke mrežnog prometa (snimke bi trebale imati pozadinski "​šum" ​promet vezan uz zadatak) 
-      Koje tehnologije postoje i koriste se za pomoc starijim/​samim/​bolesnim osobama da im omoguce poziv pomoc? Proizvodi ​istrazivanja?​+      * Generator slike memorije (na bilo koji način da ta slika sadržava nešto što mi želimo, što fleksibilnije/​praktičnije to bolje, može kao nadogradnja na postojećsustav) 
 +  * Uspoređivanje IDS/​IPS/​Advanced firewall-ova 
 +  * Pregled i usporedba platforma za održavanje CTF-ova ​(CTFd, picoCTF, Facebook CTF…) 
 +  * Priprema ​konfiguracija infrastrukture za organizaciju CTF-a (npr. kako konfigurirati CTFd, proizvoljni web server, bazu podataka, nekoliko različitih vrsta zadataka
 + 
 + ​\\ ​**CTF zadaci (više tema):** 
 + 
 +  * <​del>​Pokretanje izoliranih ranjivih mrežnih servisa ​na Windows serveru za CTF zadatke</​del>​ 
 +  * Izrada sustava za automatsko ocjenjivanje zadataka gdje je potrebno ispraviti ranjivost u programu 
 +  * Izrada exploit ili reverse engineering zadatka ​za arhitekturu koja nije x86 (npr. ARM, MIPS, RISC-V…) 
 +  Izrada reverse engineering zadatka temeljenog na virtualizaciji 
 +  * Izrada prototipa igre unutar koje je moguće rješavati CTF zadatke (proizvoljnog oblika, ​za bilo koju vrstu zadataka) 
 +  * Izrada osnovnog kernel exploit zadatka 
 +  * Izrada proizvoljnog mrežnog servisa ​Rust-u za Redox OS (može se pretvoriti ​u CTF zadatak)
  
  
studenti/teme.1506509192.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)