Korisnički alati

Site alati


studenti:teme

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:teme [2017/09/27 10:46]
jpetrovic
studenti:teme [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 1: Redak 1:
 ====== Teme ====== ====== Teme ======
  
-[[http://​ribica.zesoi.fer.hr:​8080/​DTAnalyzer/​|DTA - Decision tree analyzer]]\\ +**[[http://​ribica.zesoi.fer.hr:​8080/​DTAnalyzer/​|DTA - Decision tree analyzer]]** \\ 
-Unaprijeđenje funkcija aplikacije (Java, JSF programiranje).\\ +Unaprijeđenje funkcija ​i optimizacija ​aplikacije (Java, JSF programiranje). ​Izrada ​sučelja za izradu baze primjera. U okviru ​zadatka potrebno je:
-[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]]– video editing\\ +
-Izraditi mehanizam provedbe i korisničko ​sučelje u okviru ​LeCTo rješenja koje će omogućiti jednostavno definiranje i reprodukciju sekcije vido zapisa i redoslijeda njenog prikazivanja (ili izostanka prikazivanja). Osloniti se na cce datoteku i njen format.+
  
-[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]] – auto stop-startconditional continuation\\ +  * upoznati se s realizacijom i programskim kodom aplikacije,​ 
-U okviru LeCTo rješenja doraditi ​korisničko sučelje ​i samo rješenja tako da korisnik može odabrati da snimka teče kontinuirano ili da stane na kraju svakog cce događaja.\\ +  * identificirati potrebe za unaprijeđenjem koda i izvesti ih, 
-Omogućiti povezivanje rezultata ​(uspješno/​neuspješnorješavanja kviz pitanja i prikazivanja ili preskakanja sljedećeg cce sgmenta.+  * unaprijediti mogućnosti prikaza i ispravaka stabla korisnika
 +  * otkloniti problem s prevelikom potrošnjom Java resursa, 
 +  * dodati web korisničko sučelje ​za konstrukciju baze primjera za aplikaciju ​(unos podataka, dupliciranje zapisa, izvoz podataka).
  
-[[http://www.auress.org/|AuResS ​]]– pitanja „tko prvi“\\ +**[[http://lecto.org/|LeCTo ]]– video editing** ​\\ Izraditi mehanizam provedbe i korisničko sučelje u okviru LeCTo rješenja ​koje će omogućiti ​jednostavno definiranje i reprodukciju sekcije vido zapisa i redoslijeda njenog prikazivanja (ili izostanka prikazivanja)Osloniti se na //​cce// ​ datoteku i njen format. U okviru zadtka potrebno je:
-Na osnovi AuResS ​rješenja omogućiti ​bodovanje samo onih tekstualnih odgovora koji su unikatni ​ili samo onom studentu koji je takav odgovor prvi poslao.+
  
-Mockup alati\\ +  * upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
-Napraviti pregled mock-up alata za korisnička sučelja. Predložiti favorita. Pronaći ili izraditi kvalitetne upute za favorita.+  * predložiti izmjene za cce format datoteke koje će omogućiti podršku ​za slijedno izvršavanje video sekvenci 
 +  * napisati programsku podršku koja će omogućiti slijedno izvršavanje zapisa iz .cce datoteke u njihovom predviđenom trajanju
  
-Varijabilni matematički zadaci\\ +**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ​]] – auto stop-startconditional continuation** ​\\ U okviru LeCTo rješenja doraditi korisničko sučelje i samo rješenja tako da korisnik može odabrati da snimka teče kontinuirano ili da stane na kraju svakog cce događaja. \\ Omogućiti povezivanje rezultata (uspješno/​neuspješno) rješavanja kviz pitanja ​prikazivanja ili preskakanja sljedećeg cce sgmenta.
-U računalnoj provjeri znanja postoji potreba za izradom „prototipa“ zadatka, pa da onda računalo generira veliki ili neograničen broj različitih konkretnih zadataka.\\ +
-Primjer:​\\ +
-[Ivica, Ante, Marko]je dobio {A=[1-9]} [kruški, jabuka, naranči], a [Ivana, Ana, Sanja] je dobila{[B=[0-9]} [jagodamalina, kupina]. Koliko voća imaju zajedno? {R:=A+B}\\ +
-Analizirati kakve sve vrsta generiranih zadataka mogu postojati.\\ +
-Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući, napisati projektni zadatak.+
  
-Elektronička osobna bilježnica\\ +  * upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
-Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka ​sl..\\ +  * predložiti izmjene koje će omogućiti kontrolu toka snimke ​povezivanje sa kviz pitanjima ili nekom drugom radnjom 
-Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu, ​koja se možnositi sobom na mobitelu ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda.\\ +  * napisati programsku podršku koja ćomogućiti realizaciju predložene izmjene
-Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.+
  
-Plugin za browser\\ +**[[http://​www.auress.org/​|AuResS ]]– pitanja „tko prvi“** ​\\ Na osnovi AuResS rješenja omogućiti bodovanje samo onih tekstualnih odgovora koji su unikatni ili samo onom studentu koji je takav odgovor prvi poslao.
-Isprobati kako se radi jednostavan plugin za FireFox i Chrome. Treba detektirati riječ nad kojom je miš te prizvati/​prikazati opis iz tekstualne datoteke.+
  
-Alternativne navigacije pri browsanju.\\ +**Mockup alati** ​\\ Napraviti pregled mock-up alata za korisnička sučelja. Predložiti favorita. Pronaći ​ili izraditi kvalitetne upute za favorita.
-Analizirati potrebe korisnika tijekom browsanja. Napisati funkcionalne zahtjeve ​za potrebe korisnika tijekom browsanja.\\ +
-Pronaći ​takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.+
  
-Pregled steganografije i alata za steganografiju\\ +**Varijabilni matematički zadaci** ​\\ U računalnoj provjeri znanja postoji potreba ​za izradom „prototipa“ zadatka, pa da onda računalo generira veliki ili neograničen broj različitih konkretnih zadataka. ​\\ Primjer: ​\\ [Ivica, Ante, Marko]je dobio {A=[1-9]} [kruškijabuka, naranči]a [IvanaAna, Sanja] je dobila{[B=[0-9]} [jagodamalinakupina]. Koliko voća imaju zajedno? {R:=A+B} \\ Analizirati kakve sve vrsta generiranih ​zadataka ​mogu postojati. \\ Pronaći takve alateopisati ih usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni ​zadatak.
-- Generator zadataka ​za forenziku (više tema):\\ +
-- Generator "​strgane"​ slike diska (tako da se postupak popravljanja svaki puta razlikuje koliko god je moguće)\\ +
-- Generator snimke mrežnog prometa (snimke bi trebale imati pozadinski "​šum"​ i promet vezan uz zadatak)\\ +
-Generator slike memorije (na bilo koji način da ta slika sadržava nešto što mi želimošto fleksibilnije/​praktičnije to bolje, može kao nadogradnja na postojeći sustav)\\ +
-- Uspoređivanje IDS/​IPS/​Advanced firewall-ova\\ +
-- Pregled i usporedba platforma za održavanje CTF-ova (CTFdpicoCTFFacebook CTF…)\\ +
-Priprema i konfiguracija infrastrukture za organizaciju CTF-a (npr. kako konfigurirati CTFdproizvoljni web serverbazu podataka, nekoliko različitih vrsta zadataka)\\ +
-\\ +
-- CTF zadaci (više tema):\\ +
-- Pokretanje izoliranih ranjivih mrežnih servisa na Windows serveru za CTF zadatke\\ +
-- Izrada sustava za automatsko ocjenjivanje ​zadataka ​gdje je potrebno ispraviti ranjivost u programu\\ +
-- Izrada exploit ili reverse engineering zadatka za arhitekturu koja nije x86 (nprARM, MIPS, RISC-V…)\\ +
-- Izrada reverse engineering zadatka temeljenog na virtualizaciji\\ +
-- Izrada prototipa igre unutar koje je moguće rješavati CTF zadatke (proizvoljnog oblikaza bilo koju vrstu zadataka)\\ +
-- Izrada osnovnog kernel exploit zadatka\\ +
-- Izrada proizvoljnog mrežnog servisa u Rust-u za Redox OS (može se pretvoriti ​u CTF zadatak)+
  
-Teme uključuju ali nisu ograničene na područja:+**Elektronička osobna bilježnica** \\ Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, ​čitanja radova, sastanaka i sl.. \\ Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu,​ koja se može nositi sobom na mobitelu ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda. \\ Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.
  
-  ​e-Learning (primjena ​mogućnosti računala u učenju) +**Plugin za browser** \\ Isprobati kako se radi jednostavan plugin za FireFox ​Chrome. Treba detektirati riječ nad kojom je miš te prizvati/​prikazati opis iz tekstualne datoteke. 
-      Tema 1: Pregled novih tehnologija u nastavi - Koje tehnologije se koriste ​kakva su njihova svojstva sa stanovista uporabivosticijene, prihvaćenostipotpore u teorijama učenja? + 
-      Tema 2: Pregled ​tipova video materijala ​za učenje - Klasifikacija tipova video materijala ​za učenje. +**Alternativne navigacije pri browsanju** \\ Analizirati potrebe korisnika tijekom browsanja. Napisati funkcionalne zahtjeve za potrebe korisnika tijekom browsanja. \\ **Pronaćtakve alateopisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajućinapisati projektni zadatak.** 
-      * Tema 3: Analiza ​vizualizacija rezultata pretrage baza znanstvenih radova - Programsko rjesenje za naprednu pretragu značajnijih baza podataka. Pruža korisniku između ostalog statistike u korištenju određenih sriječi ili sintagmi u naslovima ili radovima ​efikasniji uvid u područje. + 
-  * e-Assessment ​(primjena ​mogućnosti računala u provjeri znanja+**Teme iz sigurnosti:** 
-      Tema 1Provjera razumijevanja ​na temelju problemskih scenarija. + 
-  * Informacijska sigurnost +  * Pregled ​steganografije i alata za steganografiju 
-  * Tehnologije ​za pomoc starijim osobama +  * Generator zadataka ​za forenziku (više tema): 
-      Koje tehnologije postoje i koriste se za pomoc starijim/​samim/​bolesnim osobama da im omoguce poziv pomoc? Proizvodi ​istrazivanja?​+      * Generator "​strgane"​ slike diska (tako da se postupak popravljanja svaki puta razlikuje koliko god je moguće) 
 +      * Generator snimke mrežnog prometa (snimke bi trebale imati pozadinski "​šum" ​promet vezan uz zadatak) 
 +      * Generator slike memorije (na bilo koji način da ta slika sadržava nešto što mi želimo, što fleksibilnije/​praktičnije to bolje, može kao nadogradnja na postojećsustav) 
 +  * Uspoređivanje IDS/​IPS/​Advanced firewall-ova 
 +  * Pregled i usporedba platforma za održavanje CTF-ova ​(CTFd, picoCTF, Facebook CTF…) 
 +  * Priprema ​konfiguracija infrastrukture za organizaciju CTF-a (npr. kako konfigurirati CTFd, proizvoljni web server, bazu podataka, nekoliko različitih vrsta zadataka
 + 
 + ​\\ ​**CTF zadaci (više tema):** 
 + 
 +  * <​del>​Pokretanje izoliranih ranjivih mrežnih servisa ​na Windows serveru za CTF zadatke</​del>​ 
 +  * Izrada sustava za automatsko ocjenjivanje zadataka gdje je potrebno ispraviti ranjivost u programu 
 +  * Izrada exploit ili reverse engineering zadatka ​za arhitekturu koja nije x86 (npr. ARM, MIPS, RISC-V…) 
 +  Izrada reverse engineering zadatka temeljenog na virtualizaciji 
 +  * Izrada prototipa igre unutar koje je moguće rješavati CTF zadatke (proizvoljnog oblika, ​za bilo koju vrstu zadataka) 
 +  * Izrada osnovnog kernel exploit zadatka 
 +  * Izrada proizvoljnog mrežnog servisa ​Rust-u za Redox OS (može se pretvoriti ​u CTF zadatak)
  
  
studenti/teme.1506509214.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)