Korisnički alati

Site alati


studenti:teme

Razlike

Slijede razlike između dviju inačica stranice

Poveznica na ovu usporedbu

Starije izmjene na obje strane Starija izmjena
Novija izmjena
Starija izmjena
studenti:teme [2017/09/27 10:49]
jpetrovic
studenti:teme [2023/06/19 16:21] (trenutno)
Redak 2: Redak 2:
  
 **[[http://​ribica.zesoi.fer.hr:​8080/​DTAnalyzer/​|DTA - Decision tree analyzer]]** \\ **[[http://​ribica.zesoi.fer.hr:​8080/​DTAnalyzer/​|DTA - Decision tree analyzer]]** \\
-Unaprijeđenje funkcija aplikacije (Java, JSF programiranje).+Unaprijeđenje funkcija ​i optimizacija ​aplikacije (Java, JSF programiranje). ​Izrada sučelja za izradu baze primjera. U okviru zadatka potrebno je:
  
-**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]]– video editing** \\ +  ​upoznati se s realizacijom i programskim kodom aplikacije,​ 
-Izraditi mehanizam provedbe i korisničko sučelje ​u okviru LeCTo rješenja koje će omogućiti jednostavno definiranje i reprodukciju sekcije vido zapisa i redoslijeda njenog prikazivanja ​(ili izostanka prikazivanja). Osloniti se na cce datoteku i njen format.+  ​identificirati potrebe za unaprijeđenjem koda i izvesti ih, 
 +  ​unaprijediti mogućnosti prikaza i ispravaka stabla korisnika,​ 
 +  ​otkloniti problem s prevelikom potrošnjom Java resursa, 
 +  * dodati web korisničko sučelje ​za konstrukciju baze primjera za aplikaciju ​(unos podataka, dupliciranje zapisa, izvoz podataka).
  
-**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]] – auto stop-start, conditional continuation** \\ +**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]]– video editing** \\ Izraditi mehanizam provedbe i korisničko sučelje ​u okviru LeCTo rješenja ​koje ćomogućiti jednostavno definiranje ​reprodukciju sekcije vido zapisa i redoslijeda njenog ​prikazivanja ​(ili izostanka prikazivanja). Osloniti se na //cce//  datoteku i njen formatU okviru zadtka potrebno je:
-U okviru LeCTo rješenja doraditi ​korisničko sučelje ​i samo rješenja ​tako da korisnik možodabrati da snimka teče kontinuirano ili da stane na kraju svakog cce događaja.\\ +
-Omogućiti povezivanje rezultata (uspješno/​neuspješno) rješavanja kviz pitanja ​i prikazivanja ili preskakanja sljedećeg ​cce sgmenta.+
  
-**[[http://​www.auress.org/​|AuResS ]]– pitanja „tko prvi“** \\ +  ​upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
-Na osnovi AuResS rješenja omogućiti ​bodovanje samo onih tekstualnih odgovora koji su unikatni ili samo onom studentu koji je takav odgovor prvi poslao.+  ​predložiti izmjene za cce format datoteke koje će omogućiti podršku za slijedno izvršavanje video sekvenci 
 +  * napisati programsku podršku koja će omogućiti ​slijedno izvršavanje zapisa iz .cce datoteke u njihovom predviđenom trajanju
  
-**Mockup alati** \\ +**[[http://​lecto.org/​|LeCTo ]] – auto stop-start, conditional continuation** \\ U okviru LeCTo rješenja doraditi ​korisničko sučelje i samo rješenja tako da korisnik može odabrati da snimka teče kontinuirano ili da stane na kraju svakog cce događaja\\ Omogućiti povezivanje rezultata (uspješno/​neuspješno) rješavanja kviz pitanja ​prikazivanja ​ili preskakanja sljedećeg cce sgmenta.
-Napraviti pregled mock-up alata za korisnička sučelja. Predložiti favoritaPronaći ili izraditi kvalitetne upute za favorita.+
  
-**Varijabilni matematički zadaci** \\ +  ​upoznati se sa strukturom i programskim kodom aplikacije 
-U računalnoj provjeri znanja postoji potreba za izradom „prototipa“ zadatka, pa da onda računalo generira veliki ​ili neograničen broj različitih konkretnih zadataka.\\ +  ​predložiti izmjene koje će omogućiti kontrolu toka snimke i povezivanje sa kviz pitanjima ​ili nekom drugom radnjom 
-Primjer:​\\ +  * napisati programsku podršku koja će omogućiti realizaciju predložene izmjene
-[Ivica, Ante, Marko]je dobio {A=[1-9]} [kruški, jabuka, naranči], a [Ivana, Ana, Sanja] je dobila{[B=[0-9]} [jagoda, malina, kupina]. Koliko voća imaju zajedno? {R:​=A+B}\\ +
-Analizirati kakve sve vrsta generiranih zadataka mogu postojati.\\ +
-Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.+
  
-**Elektronička osobna bilježnica** \\ +**[[http://​www.auress.org/​|AuResS ]]– pitanja „tko prvi“** \\ Na osnovi AuResS rješenja omogućiti bodovanje samo onih tekstualnih odgovora koji su unikatni ​ili samo onom studentu koji je takav odgovor prvi poslao.
-Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka i sl..\\ +
-Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu,​ koja se može nositi sobom na mobitelu ​ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda.\\ +
-Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.+
  
-**Plugin za browser** \\ +**Mockup alati** \\ Napraviti pregled mock-up alata za korisnička sučelja. Predložiti favorita. Pronaći ili izraditi kvalitetne upute za favorita.
-Isprobati kako se radi jednostavan plugin ​za FireFox i Chrome. Treba detektirati riječ nad kojom je miš te prizvati/​prikazati opis iz tekstualne datoteke.+
  
-**Alternativne navigacije pri browsanju** \\ +**Varijabilni matematički zadaci** \\ U računalnoj provjeri znanja postoji potreba ​za izradom „prototipa“ zadatka, pa da onda računalo generira veliki ili neograničen broj različitih konkretnih zadataka. \\ Primjer: \\ [Ivica, Ante, Marko]je dobio {A=[1-9]} [kruški, jabuka, naranči], a [Ivana, Ana, Sanja] je dobila{[B=[0-9]} [jagoda, malina, kupina]. Koliko voća imaju zajedno? {R:=A+B} \\ Analizirati kakve sve vrsta generiranih zadataka mogu postojati. \\ Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.
-Analizirati potrebe korisnika tijekom browsanja. Napisati funkcionalne zahtjeve ​za potrebe korisnika tijekom browsanja.\\ +
-**Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.**+
  
-**Pregled steganografije ​alata za steganografiju** \\ +**Elektronička osobna bilježnica** \\ Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka ​sl.. \\ Napisati funkcionalne zahtjeve ​za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu,​ koja se može nositi sobom na mobitelu ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda. \\ Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak. 
-Generator zadataka za forenziku (više tema):\\ + 
-Generator "​strgane"​ slike diska (tako da se postupak popravljanja svaki puta razlikuje koliko god je moguće)\\ +**Plugin za browser** \\ Isprobati kako se radi jednostavan plugin za FireFox i Chrome. Treba detektirati riječ nad kojom je miš te prizvati/​prikazati opis iz tekstualne datoteke. 
-Generator snimke mrežnog prometa (snimke bi trebale imati pozadinski "​šum"​ i promet vezan uz zadatak)\\ + 
-Generator slike memorije (na bilo koji način da ta slika sadržava nešto što mi želimo, što fleksibilnije/​praktičnije to bolje, može i kao nadogradnja na postojeći sustav)\\ +**Alternativne navigacije pri browsanju** \\ Analizirati potrebe korisnika tijekom browsanja. Napisati funkcionalne zahtjeve za potrebe korisnika tijekom browsanja. \\ **Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući,​ napisati projektni zadatak.** 
-Uspoređivanje IDS/​IPS/​Advanced firewall-ova\\ + 
-Pregled i usporedba platforma za održavanje CTF-ova (CTFd, picoCTF, Facebook CTF…)\\ +**Teme iz sigurnosti:​** 
-Priprema i konfiguracija infrastrukture za organizaciju CTF-a (npr. kako konfigurirati CTFd, proizvoljni web server, bazu podataka, nekoliko različitih vrsta zadataka)\\ + 
-\\ +  * Pregled steganografije i alata za steganografiju 
-**CTF zadaci (više tema):​** ​\\ +  * Generator zadataka za forenziku (više tema): 
-Pokretanje izoliranih ranjivih mrežnih servisa na Windows serveru za CTF zadatke\\ +      ​* ​Generator "​strgane"​ slike diska (tako da se postupak popravljanja svaki puta razlikuje koliko god je moguće) 
-Izrada sustava za automatsko ocjenjivanje zadataka gdje je potrebno ispraviti ranjivost u programu\\ +      ​* ​Generator snimke mrežnog prometa (snimke bi trebale imati pozadinski "​šum"​ i promet vezan uz zadatak) 
-Izrada exploit ili reverse engineering zadatka za arhitekturu koja nije x86 (npr. ARM, MIPS, RISC-V…)\\ +      ​* ​Generator slike memorije (na bilo koji način da ta slika sadržava nešto što mi želimo, što fleksibilnije/​praktičnije to bolje, može i kao nadogradnja na postojeći sustav) 
-Izrada reverse engineering zadatka temeljenog na virtualizaciji\\ +  ​* ​Uspoređivanje IDS/​IPS/​Advanced firewall-ova 
-Izrada prototipa igre unutar koje je moguće rješavati CTF zadatke (proizvoljnog oblika, za bilo koju vrstu zadataka)\\ +  ​* ​Pregled i usporedba platforma za održavanje CTF-ova (CTFd, picoCTF, Facebook CTF…) 
-Izrada osnovnog kernel exploit zadatka\\ +  ​* ​Priprema i konfiguracija infrastrukture za organizaciju CTF-a (npr. kako konfigurirati CTFd, proizvoljni web server, bazu podataka, nekoliko različitih vrsta zadataka) 
-Izrada proizvoljnog mrežnog servisa u Rust-u za Redox OS (može se pretvoriti i u CTF zadatak)+ 
 + \\ **CTF zadaci (više tema):** 
 + 
 +  * <del>Pokretanje izoliranih ranjivih mrežnih servisa na Windows serveru za CTF zadatke</​del>​ 
 +  ​* ​Izrada sustava za automatsko ocjenjivanje zadataka gdje je potrebno ispraviti ranjivost u programu 
 +  ​* ​Izrada exploit ili reverse engineering zadatka za arhitekturu koja nije x86 (npr. ARM, MIPS, RISC-V…) 
 +  ​* ​Izrada reverse engineering zadatka temeljenog na virtualizaciji 
 +  ​* ​Izrada prototipa igre unutar koje je moguće rješavati CTF zadatke (proizvoljnog oblika, za bilo koju vrstu zadataka) 
 +  ​* ​Izrada osnovnog kernel exploit zadatka 
 +  ​* ​Izrada proizvoljnog mrežnog servisa u Rust-u za Redox OS (može se pretvoriti i u CTF zadatak)
  
  
studenti/teme.1506509344.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)