Slijede razlike između dviju inačica stranice
Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:una_ikic:ui_ps_l_2018 [2019/03/22 15:49] jpetrovic stvoreno |
studenti:una_ikic:ui_ps_l_2018 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
- | ===== Uvod u 3D ispis (Krešimir Štrkalj) ===== | + | ===== Računalno potpomognuta provjera znanja s individualiziranim zadacima (Una Ikić) ===== |
==== Zadatak ==== | ==== Zadatak ==== | ||
- | U okviru seminara treba dati kratki uvod u povijest 3D ispisa, detaljno obraditi trenutno stanje i dostignuća vezana za 3D ispis, istražiti i usporediti barem 3 besplatna alata za 3D modeliranje, komentirati uobičajene formate zapisa modela, modelirati i opisati postupak modeliranja kocke s brojevima od 2 do 7 (izbalansirati!) i još jednog predmeta po izboru, te kratko opisati izazove i predviđanja o daljnjem razvoju područja. | + | U okviru seminarskog rada potrebno je istražiti podrušku za individualizirane zadatke na Moodle sustavu ili općenito u online alatima za provjeru znanja. Potrebno je istražiti trenutno dostupne zadatke kojima se mogu proširiti osnovni tipovi zadataka na Moodleu kod kojih su parametri zadatka individualizirani ili kod kojih rješenje zadatka ovisi o identitetu rješavatelja. Potrebno je i istražiti postoji li dostupan tip aktivnosti za Moodle sustav (ili općenito online sustav) koji omogućava odabir npr. teme za seminar uz ograničenja na odabir (npr. svaka tema može biti odabrana samo jednom ili točno dva puta isl.) |
- | ==== Plan rada ==== | + | ==== Rezultat ==== |
- | - sve potrebne infomracije pronaći na webu | + | {{ :studenti:una_ikic:seminar_2019_ikic_una3.doc |Seminar}}, {{ :studenti:una_ikic:racunalno_potpomognuta_provjera_znanja_individualiziranim_zadacima1_1_.pptx |prezentacija}}. |
- | - prije prvog korištenja pročitati upute za korištenje Pruisa i3 MK2 3D printera i opisati postupak pripreme i printanja na njemu | + | |
+ | ==== Plan rada ==== | ||
==== Vremenski plan rada ==== | ==== Vremenski plan rada ==== | ||
- | ^Datum ^Aktivnost^ | + | ^Datum^Aktivnost| |
- | | | | | + | | | | |
- | | | | | + | | | | |
- | | | | | + | | | | |
- | | | | | + | | | | |
- | | | | | + | | | | |
==== Dnevnik rada ==== | ==== Dnevnik rada ==== | ||
- | ^Datum (tjedno) ^Aktivnost^Utrošak vremena^Daljnji rad^ | + | ^Datum (tjedno)^Aktivnost^Utrošak vremena^Daljnji rad| |
- | | | | | | | + | |25.-31.3. | \\ -upoznala sam se sa zadatkom \\ \\ -proučavala postojanost aplikacija i programa u području računalno potpomognute provjere znanja \\ \\ -istraživala postojane radove na slične teme i literaturu |3 h | \\ -započeti pisati rad \\ \\ -napraviti Zotero grupu | |
- | | | | | | | + | |1.4.-7.4. | \\ -napravila Zotero i učitala radove koji su korisni za seminar \\ \\ -pregled online materijala (youtube) vezanih uz Moodle stranicu |5 h | \\ -bazirati se na Moodle i dodatno istražiti mogućnost individualizacije zadataka \\ | |
- | | | | | | | + | |8.4.-14.4. | \\ -istraživala postojeće plugine na Moodlu i aktivirala se na Moodle forumu \\ \\ -otvorila Doodle račun i isprobavala način rada \\ \\ -tražila stranice slične Doodle-u |5 h | \\ -do 19.4. predaja prve verzije rada na Intranetu \\ \\ -završiti s istraživanjem na Moodle-u \\ \\ -pronaći alternativu online općenito ako postoji | |
- | | | | | | | + | |15.4.-21.4. | \\ -napisala sam 1.verziju seminarskog rada i predala na Intranet i podijelila ga na www.office.com \\ |10 h |-prepraviti rad | |
- | | | | | | | + | |6.5.-12.5. | \\ -prepravljanje rada \\ \\ -početak izrade prezentacije \\ |5 h | \\ -konačna verzija seminara \\ \\ -izraditi prezentaciju \\ | |
+ | |||
+ | \\ | ||
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
+ | |||
+ | Za prvi problem kojim se bavi seminar (individualizacija zadataka) na Moodle-u ne postoji odgovarajući plugin, ali interes za nastanak postoji stoga treba aktivno pratiti Moodle pluginove. Za drugi problem (ograničavanje izbora) pronađeno je kompatibilno rješenje kako na Moodle-u tako i općenito online - Doodle. | ||
+ | |||
==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
+ | |||
+ | Nakon provedenog istraživanja zaključujemo da je Moodle vrlo koristan alat koji nam može dati rješenja na mnoge probleme.\\ | ||
==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
- | \\ | + | Aktivno pratiti Moodle forum i posjećivati stranicu Moodle pluginova jer zbog dosadašnjeg interesa za plugin koji bi nam odgovarao postoji mogućnost da ga netko razvije, ako ne potpuno odgovarajući, barem djelomično. |