Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:una_ikic:ui_ps_l_2018 [2019/05/09 14:28] uikic [Dnevnik rada] |
studenti:una_ikic:ui_ps_l_2018 [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 4: | Redak 4: | ||
U okviru seminarskog rada potrebno je istražiti podrušku za individualizirane zadatke na Moodle sustavu ili općenito u online alatima za provjeru znanja. Potrebno je istražiti trenutno dostupne zadatke kojima se mogu proširiti osnovni tipovi zadataka na Moodleu kod kojih su parametri zadatka individualizirani ili kod kojih rješenje zadatka ovisi o identitetu rješavatelja. Potrebno je i istražiti postoji li dostupan tip aktivnosti za Moodle sustav (ili općenito online sustav) koji omogućava odabir npr. teme za seminar uz ograničenja na odabir (npr. svaka tema može biti odabrana samo jednom ili točno dva puta isl.) | U okviru seminarskog rada potrebno je istražiti podrušku za individualizirane zadatke na Moodle sustavu ili općenito u online alatima za provjeru znanja. Potrebno je istražiti trenutno dostupne zadatke kojima se mogu proširiti osnovni tipovi zadataka na Moodleu kod kojih su parametri zadatka individualizirani ili kod kojih rješenje zadatka ovisi o identitetu rješavatelja. Potrebno je i istražiti postoji li dostupan tip aktivnosti za Moodle sustav (ili općenito online sustav) koji omogućava odabir npr. teme za seminar uz ograničenja na odabir (npr. svaka tema može biti odabrana samo jednom ili točno dva puta isl.) | ||
+ | |||
+ | ==== Rezultat ==== | ||
+ | |||
+ | {{ :studenti:una_ikic:seminar_2019_ikic_una3.doc |Seminar}}, {{ :studenti:una_ikic:racunalno_potpomognuta_provjera_znanja_individualiziranim_zadacima1_1_.pptx |prezentacija}}. | ||
==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
Redak 26: | Redak 30: | ||
\\ | \\ | ||
+ | |||
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
+ | |||
+ | Za prvi problem kojim se bavi seminar (individualizacija zadataka) na Moodle-u ne postoji odgovarajući plugin, ali interes za nastanak postoji stoga treba aktivno pratiti Moodle pluginove. Za drugi problem (ograničavanje izbora) pronađeno je kompatibilno rješenje kako na Moodle-u tako i općenito online - Doodle. | ||
+ | |||
+ | |||
==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
+ | |||
+ | Nakon provedenog istraživanja zaključujemo da je Moodle vrlo koristan alat koji nam može dati rješenja na mnoge probleme.\\ | ||
+ | |||
==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
- | \\ | + | Aktivno pratiti Moodle forum i posjećivati stranicu Moodle pluginova jer zbog dosadašnjeg interesa za plugin koji bi nam odgovarao postoji mogućnost da ga netko razvije, ako ne potpuno odgovarajući, barem djelomično. |