Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:vana_cerneka:vc_start [2017/10/11 09:01] jpetrovic |
studenti:vana_cerneka:vc_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 1: | Redak 1: | ||
| - | ===== [Naslov] ===== | + | ===== Vana Černeka ===== |
| + | |||
| + | //Mentor: doc.dr.sc. Predrag Pale// | ||
| + | ==== Zadatak ==== | ||
| + | |||
| + | **Elektronička osobna bilježnica** | ||
| + | |||
| + | Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka i sl..\\ | ||
| + | Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu, koja se može nositi sobom na mobitelu ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda.\\ | ||
| + | Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući, napisati projektni zadatak. | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| + | |||
| + | |[[:studenti:vana_cerneka:vc_dnevnik|Dnevnik rada]]|Bibliografija|Umna mapa| | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| + | |||
| + | ==== Plan rada ==== | ||
| + | |||
| + | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | ||
| + | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | ||
| + | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | ||
| + | - Napraviti Zotero grupu. | ||
| + | - Sve radove unijeti u Zotero. | ||
| + | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | ||
| + | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | ||
| + | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | ||
| + | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | ||
| + | - Predložiti područja i teme istraživanja. | ||
| + | |||
| + | ==== Rezultat ==== | ||
| + | |||
| + | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada. \\ Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge. \\ Radovi su komentirani i označeni: | ||
| + | |||
| + | * teorijski radovi | ||
| + | * nove metode, koncepti, pristupi | ||
| + | * alati | ||
| + | * rezultati istraživanja | ||
| + | |||
| + | ==== Zaključak ==== | ||
| + | |||
| + | Uočena su dva trenda: | ||
| + | |||
| + | * prvi trend je usmjeren na …. | ||
| + | * drugi trend je usmjeren na …. | ||
| + | |||
| + | te tri smjera istraživanja: | ||
| + | |||
| + | * prvi smjer istraživanja bavi se …. | ||
| + | * drugi smjer istraživanja pokušava … | ||
| + | * treći smjer istraživanja je napušten radi … | ||
| + | |||
| + | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da …. \\ U budućnosti se očekuje … | ||
| + | |||
| + | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
| + | |||
| + | Moguće je istraživati: | ||
| + | |||
| + | * kako da se … | ||
| + | * jesu li korisni …. | ||
| + | * na koji način …. | ||
| + | |||
| + | ~~NOTOC~~ | ||
| + | |||
| + | ==== Zadatak ==== | ||
| + | |||
| + | Istražiti novu ulogu studentskih radova, nove načine na koje se mogu izrađivati i nove načina na koje se mogu diseminirati. | ||
| ---- | ---- | ||