Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:vana_cerneka:vc_start [2017/10/31 17:35] vcerneka [Ogledni Student] |
studenti:vana_cerneka:vc_start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 1: | Redak 1: | ||
===== Vana Černeka ===== | ===== Vana Černeka ===== | ||
+ | //Mentor: doc.dr.sc. Predrag Pale// | ||
+ | ==== Zadatak ==== | ||
- | ==== Studentski radovi na nov način ==== | + | **Elektronička osobna bilježnica** |
+ | |||
+ | Analizirati potrebe korisnika za bilježenje podataka tijekom browsanja, čitanja radova, sastanaka i sl..\\ | ||
+ | Napisati funkcionalne zahtjeve za osobnu elektroničku hipertekstualnu bilježnicu, koja se može nositi sobom na mobitelu ili memorijskom sticku, ali i koristiti online, od bilo kuda.\\ | ||
+ | Pronaći takve alate, opisati ih i usporediti. Ako ne postoji odgovarajući, napisati projektni zadatak. | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | |[[:studenti:vana_cerneka:vc_dnevnik|Dnevnik rada]]|Bibliografija|Umna mapa| | ||
+ | |||
+ | ---- | ||
+ | |||
+ | ==== Plan rada ==== | ||
+ | |||
+ | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | ||
+ | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | ||
+ | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | ||
+ | - Napraviti Zotero grupu. | ||
+ | - Sve radove unijeti u Zotero. | ||
+ | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | ||
+ | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | ||
+ | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | ||
+ | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | ||
+ | - Predložiti područja i teme istraživanja. | ||
+ | |||
+ | ==== Rezultat ==== | ||
+ | |||
+ | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada. \\ Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge. \\ Radovi su komentirani i označeni: | ||
+ | |||
+ | * teorijski radovi | ||
+ | * nove metode, koncepti, pristupi | ||
+ | * alati | ||
+ | * rezultati istraživanja | ||
+ | |||
+ | ==== Zaključak ==== | ||
+ | |||
+ | Uočena su dva trenda: | ||
+ | |||
+ | * prvi trend je usmjeren na …. | ||
+ | * drugi trend je usmjeren na …. | ||
+ | |||
+ | te tri smjera istraživanja: | ||
+ | |||
+ | * prvi smjer istraživanja bavi se …. | ||
+ | * drugi smjer istraživanja pokušava … | ||
+ | * treći smjer istraživanja je napušten radi … | ||
+ | |||
+ | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da …. \\ U budućnosti se očekuje … | ||
+ | |||
+ | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
+ | |||
+ | Moguće je istraživati: | ||
+ | |||
+ | * kako da se … | ||
+ | * jesu li korisni …. | ||
+ | * na koji način …. | ||
+ | |||
+ | ~~NOTOC~~ | ||
- | //Student papers in a new way// | ||
==== Zadatak ==== | ==== Zadatak ==== | ||
Redak 14: | Redak 72: | ||
---- | ---- | ||
- | |||
- | \\ | ||
- | |||
==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== |