Slijede razlike između dviju inačica stranice
| Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
|
studenti:viktor_kvaternjak:vk-dr-start [2015/04/20 13:11] vkvaternjak |
studenti:viktor_kvaternjak:vk-dr-start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
|---|---|---|---|
| Redak 1: | Redak 1: | ||
| - | ===== Ogledni Student ===== | + | ===== Viktor Kvaternjak ===== |
| - | ==== Studentski radovi na nov način ==== | + | ==== Entropijski file carving ==== |
| - | //Student papers in a new way// | + | |
| - | ==== Zadatak ==== | ||
| - | Istražiti novu ulogu studentskih radova, nove načine na koje se mogu izrađivati i nove načina na koje se mogu diseminirati. | ||
| - | ----- | + | ==== Zadatak ==== |
| - | | [[studenti:ogledni_student:os_dnevnik|Dnevnik rada]] | [[https://www.zotero.org/groups/interaktivnost_digitalnih_udzbenika|Bibliografija]] | [[http://mind42.com/mindmap/fdcd9b1e-8374-49fa-bbc3-fa2839674244?rel=url| Umna mapa]] | | + | |
| + | Svrha diplomskog zadatka je poboljšati postupak rekonstrukcije uništenih ili djelomično oštećenih datoteka na digitalnim medijima. Potrebno je analizirati i klasificirati svojstva poznatih i dobavljivih računalnih alata za forenziku digitalnih medija. Obratiti pažnju na sastavljanje fragmenata i identifikaciju vrste sadržaja datoteke. Ispitati mogućnost korištenja nekih naprednih algoritama, poput entropijskih mjera. | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| + | |||
| + | | [[studenti:viktor_kvaternjak:vk_dr_dnevnik|Dnevnik rada]] | | ||
| + | |||
| + | ---- | ||
| - | ----- | ||
| ==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
| - | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | Koraci su sljedeći: |
| - | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | + | |
| - | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | + | - Proučiti NIST dokument u kojemu propisuju 15 testova za provjeru nasumičnosti |
| - | - Napraviti Zotero grupu. | + | - Implementirati svih 15 testova |
| - | - Sve radove unijeti u Zotero. | + | - Uzeti par tipova datoteka (PDF, PNG, video, txt) koji imaju različit tip sadržaja i pokrenuti algoritme da se vidi kako radi |
| - | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | + | - Napraviti //feature vector// od tih 15 testova |
| - | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | - Pomoću tog //feature vectora// napraviti skup za treniranje od N datotekaa za svaki tip datoteke |
| - | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | + | - uzeti Java-ml (ili neku drugu AI library) i probati učitati training set i napravit klasifikaciju za nove datoteke |
| - | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | + | - napraviti nekoliko scenarija gdje se datoteka djelomično obriše (na binarnoj razini) i ponoviti prepoznavanje |
| - | - Predložiti područja i teme istraživanja. | + | |
| ==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
| - | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ | + | |
| - | Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ | + | |
| - | Radovi su komentirani i označeni:\\ | + | |
| - | * teorijski radovi | + | |
| - | * nove metode, koncepti, pristupi | + | |
| - | * alati | + | |
| - | * rezultati istraživanja | + | |
| ==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
| - | Uočena su dva trenda: | ||
| - | * prvi trend je usmjeren na .... | ||
| - | * drugi trend je usmjeren na .... | ||
| - | te tri smjera istraživanja: | ||
| - | * prvi smjer istraživanja bavi se .... | ||
| - | * drugi smjer istraživanja pokušava ... | ||
| - | * treći smjer istraživanja je napušten radi ... | ||
| - | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ | ||
| - | U budućnosti se očekuje ... | ||
| ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
| - | Moguće je istraživati: | ||
| - | * kako da se ... | ||
| - | * jesu li korisni .... | ||
| - | * na koji način .... | ||
| ~~NOTOC~~ | ~~NOTOC~~ | ||