Slijede razlike između dviju inačica stranice
Starije izmjene na obje strane Starija izmjena Novija izmjena | Starija izmjena | ||
studenti:viktor_kvaternjak:vk-dr-start [2015/04/20 13:15] vkvaternjak |
studenti:viktor_kvaternjak:vk-dr-start [2023/06/19 16:21] (trenutno) |
||
---|---|---|---|
Redak 11: | Redak 11: | ||
---- | ---- | ||
- | | [[studenti:vkvaternjak:dr_dnevnik|Dnevnik rada]] | | + | | [[studenti:viktor_kvaternjak:vk_dr_dnevnik|Dnevnik rada]] | |
---- | ---- | ||
==== Plan rada ==== | ==== Plan rada ==== | ||
- | - Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu. | + | Koraci su sljedeći: |
- | - Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu. | + | |
- | - S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje. | + | - Proučiti NIST dokument u kojemu propisuju 15 testova za provjeru nasumičnosti |
- | - Napraviti Zotero grupu. | + | - Implementirati svih 15 testova |
- | - Sve radove unijeti u Zotero. | + | - Uzeti par tipova datoteka (PDF, PNG, video, txt) koji imaju različit tip sadržaja i pokrenuti algoritme da se vidi kako radi |
- | - Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja. | + | - Napraviti //feature vector// od tih 15 testova |
- | - Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove. | + | - Pomoću tog //feature vectora// napraviti skup za treniranje od N datotekaa za svaki tip datoteke |
- | - Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove. | + | - uzeti Java-ml (ili neku drugu AI library) i probati učitati training set i napravit klasifikaciju za nove datoteke |
- | - Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja. | + | - napraviti nekoliko scenarija gdje se datoteka djelomično obriše (na binarnoj razini) i ponoviti prepoznavanje |
- | - Predložiti područja i teme istraživanja. | + | |
==== Rezultat ==== | ==== Rezultat ==== | ||
- | U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.\\ | + | |
- | Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.\\ | + | |
- | Radovi su komentirani i označeni:\\ | + | |
- | * teorijski radovi | + | |
- | * nove metode, koncepti, pristupi | + | |
- | * alati | + | |
- | * rezultati istraživanja | + | |
==== Zaključak ==== | ==== Zaključak ==== | ||
- | Uočena su dva trenda: | ||
- | * prvi trend je usmjeren na .... | ||
- | * drugi trend je usmjeren na .... | ||
- | te tri smjera istraživanja: | ||
- | * prvi smjer istraživanja bavi se .... | ||
- | * drugi smjer istraživanja pokušava ... | ||
- | * treći smjer istraživanja je napušten radi ... | ||
- | Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ....\\ | ||
- | U budućnosti se očekuje ... | ||
==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== | ||
- | Moguće je istraživati: | ||
- | * kako da se ... | ||
- | * jesu li korisni .... | ||
- | * na koji način .... | ||
~~NOTOC~~ | ~~NOTOC~~ |