Anamarija Markovinović
Primjena teorije kognitivnog opterećenja u računalno potpomognutom usvajanju znanja
Zadatak
Istražiti CLT i CTML i njihovu primjenu u računalno potpomognutom usvajanju znanja.
Plan rada
Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu.
Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu.
S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje.
Napraviti Zotero grupu.
Sve radove unijeti u Zotero.
Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja.
Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove.
Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove.
Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja.
Predložiti područja i teme istraživanja.
Rezultat
U bibliografiju su uvršteni svi radovi koji bi se mogli na bilo koji način povezati s temom rada.
Radovi su podijeljeni na one koji su korisni za istraživanje teme i one druge.
Radovi su komentirani i označeni:
Zaključak
Uočena su dva trenda:
te tri smjera istraživanja:
prvi smjer istraživanja bavi se ….
drugi smjer istraživanja pokušava …
treći smjer istraživanja je napušten radi …
Dosadašnji rezultati istraživanja su pokazali da ….
U budućnosti se očekuje …
Prijedlog za daljnje istraživanje
Moguće je istraživati:
kako da se …
jesu li korisni ….
na koji način ….