Korisnički alati

Site alati


studenti:ervin_sivac:es_start

Ervin Sivac

Classroom management system

Classroom management system

Zadatak

Što više istražiti i dotaknuti se teme Classroom management system.




Plan rada

  1. Zamisliti ključne riječi koje opisuju zadanu temu.
  2. Pretražiti on-line baze CC i SCI u potrazi za radovima na zadanu temu.
  3. S obzirom na pronađeno redefinirati ključne riječi te ponoviti pretraživanje.
  4. Napraviti Zotero grupu.
  5. Sve radove unijeti u Zotero.
  6. Čitati sažetke radova, grupirati i označiti radove (tagirati) te odrediti prioritet čitanja.
  7. Napraviti umnu mapu (mind42.com) s pregledom pročitanog i referencama na radove.
  8. Relevantne radove posebno grupirati i označiti u Zoteru. Komentirati sve relevantne radove.
  9. Napraviti kratku prezentaciju saznanja i spoznaja.
  10. Predložiti područja i teme istraživanja.

Rezultat

Tjedan 03.04.-09.04.2017.

Istražio sam temu Classroom management system po ključnim riječima : classroom management system, classroom management, classroom management software, classroom management software controversy, classroom management in tech equipped classrooms itd. te sam pronašao otprilike 20 relevantnih linkova koje sam spremio u zotero biblioteku. Problemi sa importanjem svoje biblioteku u novostvorenu grupu zotera.

Tjedan 10.04.-16.04.2017.

Proveo sam dodatna istraživanja na temu ( važnost classroom managementa i, utjecaji na profesore i studente, neka provedena istraživanja vezana uz temu itd). Napisao prvu verziju uvoda za rad baziranu na objašnjenju classroom managementa, njegovim ciljevima i utjecajem na profesore i studente.

Tjedan 17.04.-23.04.2017.

MI

Tjedan 24.04.-30.04.2017.

MI, dodatno razrađen koncept seminarskog rada te obrađena tema o utjecaju škola na upravljanje učionicom.

Tjedan 01.05-07.05

Provedeno detaljnije istraživanje o Classroom management software-ima i nakon proučavanja izabrana dva koja ću uvrstiti u seminarski rad.

Mogućnosti koje imaju Classroom management software-i :

  • Upravljanje napajanjem studentskih uređaja, aplikacijama i internetom u obliku ograničavanja, pokretanja i gašenja * Dijeljenje prikaza profesorskog i studenstkog računala svim računalima * Pregled svih studentskih računala * Zaključavanje učenićkih računala * Korištenje interaktivnih ploča * Postavljanje pitanja i ispita svim studentima ili grupama * Stvaranje grupa studenata za grupni rad sa grupnim razgovorima * Stvaranje i postavljanje ispita studentima * Upravljanje datotekama studentskih računala * Prikaz studentskih pitanja * Komuniciranje sa studentima osobno * Upravljanje postavkama studentskih računala itd.

Nastavak pisanja seminarskog rada te upoznavanje sa aplikacijama kojima se upravlja učionicom. Aplikacija Mythware Classroom management ispostavila se kao jako dobra aplikacija sa velikim brojem mogućnosti i nju sam izabrao kao aplikaciju koju ću uvrstiti u rad. Uz nju izabrao sam i aplikaciju iTALC jer ima pozitivno povratne informacije korisnika, osnovne sposobnosti koje su potrebne i potpuno je besplatna što je odlično za početak upravljanja tehnološki opremljenim učionicama.

Tjedan 08.05-14.05

Izvještaj sa sastanka: na sastanku smo utvrdili da je potrebno istražiti i tablično prikazati potrebe profesora u tehnički opremljenim učionicama i tablično ih prikazati.

Tjedan 15.05.-21.05.

Izrađena tablica.




iTALC

Mythware classroom management software

NetSupport School

Net Control 2 Classroom

Netop Vision Classroom Management Software

Pregled svih računala

+

+

+

+

+

Upravljanje aplikacijama

-

+

+

+

+

Ograničavanje interneta

-

+

+

+

+

Upravljanje računalom

+

+

+

+

+

Dijeljenje sadržaja

-

+

+

+

+

Postavljanje ispita

-

+

+

+

-

Upravljanje i dijeljenje datoteka

-

+

+

+

-

Komuniciranje

-

+

+

+

-

Besplatno

+

30 dana probna verzija (5 računala)

30 dana probna verzija (40 računala)

Probna verzija

Probna verzija

Snimanje ili slikanje računala

+

+

-

-

-


Zaključak

Classroom managementom se stvara ugodan i učinkovit rad bilo to u učionicama sa ili bez računala. Classroom management u tehnološki naprednim učionicama je uz pomoć raznih aplikacija za upravljanje učionicom olakšao rad profesorima i učenicima. Upravljanje učionicom uglavnom se odnosi na predavače i buduće predavače ali se u malim količinama zbog razumijevanja psihologije može koristiti u svim područjima koje uključuju ljude i grupni rad. U budućnosti se očekuje dodatni razvoj aplikacija za upravljanje učionicama te potpuni prijelaz na tehnološki opremljene učionice što će jako olakšati posao predavačima te će otvoriti vrata načinima predavanja u kojima predavač i učenik nisu u istoj prostoriji, zgradi, gradu ili čak državi.

studenti/ervin_sivac/es_start.txt · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:21 (vanjsko uređivanje)