Ovo je stara izmjena dokumenta!
HR: Povećanje učinkovitosti učenja primjenom IKT
EN: Using ICT to increasing learning outcomes
Istražiti načine na koje IKT pomaže u učenju i preference studenata pri korištenju IKT za učenje s naglaskom na primjenu videa. U suradnji s nastavnikom odabrati jednu primjenu IKT za učenje ta identificirati svojstva koja se mogu unaprijediti s aspekta Teorije kognitivnog opterećenja. Izvesti poboljšanje, dokumentirati ga, provjeriti ga i razraditi mogućnosti za daljnja poboljšanja. Izraditi stručni ili znanstveni rad za objavu u renomiranom časopisu ili prikaz na konferenciji.
1. Istraživanje teme
2. Upoznavanje s web aplikacijom (LeCTo Player)
3. Poboljšanje aplikacije (s naglaskom na primjeni videa) te dokumentacija istoga
Datum | Aktivnost |
---|---|
1. tjedan | Upoznavanje s temom |
2. tjedan | Upoznavanje s web aplikacijom |
3. tjedan | Istraživanje potrebnih komponenti za aplikaciju |
Datum (tjedno) | Aktivnost | Utrošak vremena | Daljnji rad |
---|---|---|---|
1. tjedan (18. - 24. 3.) | Pronalazak optimalnog web video playera | 4 h | Upoznavanje s aplikacijom |
2. tjedan (25. - 31. 3.) | Upoznavanje s aplikacijom | 5 h | Pomnije istraživanje aplikacije te odabir svojstava koja će se mijenjati |
1. Plyr.io
- jednostavan, prilagodljiv, izmjenjiv
- podržava Vimeo i YouTube videe
- jednostavnost omogućava glatku obradu videa, neovisno o veličini
- MIT licenca
2. Videojs
- jednostavno postavljanje
- napredni dodaci
3. Projekktor
- open source video player (JavaScript)
- detekcija najboljeg načina izvođenja videa
- user firendly
- pouzdan
Odabrat ću Plyr.io zbog jednostavnosti i zato što je najbitnija glatka obrada videa bez ikakvih odgoda.