Korisnički alati

Site alati


studenti:filip_stokovic:fs_zr_l_2018

Ovo je stara izmjena dokumenta!


Povećanje učinkovitosti učenja primjenom IKT (Filip Štoković)

Zadatak

HR: Povećanje učinkovitosti učenja primjenom IKT

EN: Using ICT to increasing learning outcomes

Istražiti načine na koje IKT pomaže u učenju i preference studenata pri korištenju IKT za učenje s naglaskom na primjenu videa. U suradnji s nastavnikom odabrati jednu primjenu IKT za učenje ta identificirati svojstva koja se mogu unaprijediti s aspekta Teorije kognitivnog opterećenja. Izvesti poboljšanje, dokumentirati ga, provjeriti ga i razraditi mogućnosti za daljnja poboljšanja. Izraditi stručni ili znanstveni rad za objavu u renomiranom časopisu ili prikaz na konferenciji.

Plan rada

1. Istraživanje teme

2. Upoznavanje s web aplikacijom (LeCTo Player)

3. Poboljšanje aplikacije (s naglaskom na primjeni videa) te dokumentacija istoga

Vremenski plan rada

DatumAktivnost
1. tjedan Upoznavanje s temom
2. tjedan Upoznavanje s web aplikacijom
3. tjedan Istraživanje potrebnih komponenti za aplikaciju
4. tjedan
5. tjedan


Dnevnik rada

Datum (tjedno)AktivnostUtrošak vremenaDaljnji rad
1. tjedan (18. - 24. 3.) Pronalazak optimalnog web video playera 4 h Upoznavanje s aplikacijom
2. tjedan (25. - 31. 3.) Upoznavanje s aplikacijom 5 h Pomnije istraživanje aplikacije te odabir svojstava koja će se mijenjati


Rezultat

Zaključak

Prijedlog za daljnje istraživanje


Odabir video playera

1. Plyr.io

- jednostavan, prilagodljiv, izmjenjiv

- podržava Vimeo i YouTube videe

- jednostavnost omogućava glatku obradu videa, neovisno o veličini

- MIT licenca

2. Videojs

- jednostavno postavljanje

- napredni dodaci

3. Projekktor

- open source video player (JavaScript)

- detekcija najboljeg načina izvođenja videa

- user firendly

- pouzdan

Odabrat ću Plyr.io zbog jednostavnosti i zato što je najbitnija glatka obrada videa bez ikakvih odgoda.

Rezultat

Zaključak

Prijedlog za daljnje istraživanje


studenti/filip_stokovic/fs_zr_l_2018.1556583898.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:21 (vanjsko uređivanje)