Korisnički alati

Site alati


studenti:filip_stokovic:fs_zr_l_2018

Ovo je stara izmjena dokumenta!


Povećanje učinkovitosti učenja primjenom IKT (Filip Štoković)

Zadatak

HR: Povećanje učinkovitosti učenja primjenom IKT

EN: Using ICT to increasing learning outcomes

Istražiti načine na koje IKT pomaže u učenju i preference studenata pri korištenju IKT za učenje s naglaskom na primjenu videa. U suradnji s nastavnikom odabrati jednu primjenu IKT za učenje ta identificirati svojstva koja se mogu unaprijediti s aspekta Teorije kognitivnog opterećenja. Izvesti poboljšanje, dokumentirati ga, provjeriti ga i razraditi mogućnosti za daljnja poboljšanja. Izraditi stručni ili znanstveni rad za objavu u renomiranom časopisu ili prikaz na konferenciji.

Razrada zadataka:

  • Odabrati i uključiti novi video player s minimalnim funkcijama variranja brzine izvođenja i uz podršku za titlove
    • Riješiti probleme sa sinkronizacijom dvaju videa
    • Oba video prozora trebaju imati kontrole koje će se automatski sinkronizirati bez obzira kojima se upravlja
    • Oba video prozora moraju omogućiti automatsko resizanje videa. Na dno video prozora dodati checkbox “Keep aspect ratio” koji će predimenzionirati prozor i omogućiti njegovo razvlačenje samo uz očuvani aspect ratio.
    • Riješiti problem kada player poludi i počne brzo izmjenjivati ikone play i pause.
    • Istestirati player kada video ima uključene titlove. Dodati opciju za odabir jezika titlova.
  • U config file dodati opciju da se video pauzira nakon svakog poglavlja (novi tag i vrijednost)
    • Dodati na sučelje novi prozor iste prirode kao što su ALC prozori, ali u kojem će se prikazati ta opcija učitana iz config fajla uz checkbox kojim se po potrebi može uključiti ili isključiti. U taj prozor ćemo po potrebi dodati još konfigurabilnih stavki.
  • U cce file dodati tag koji definira duljinu pojedinog video chaptera u predavanju. Zasad postoji samo tag za početak pojedinog slidea. U player dodati podršku da ako trajanje ne piše (kao što je sad), tada se chapter nastavlja do početka idućeg, a ako piše trajanje, opnda se nakon njegovog isteka preskače na početak idućeg poglavlja. To znači da se video treba izvoditi kako je definirano u cce fajlu, uz moguće preskakanje npr. 00:10:00-00:11:15, pa 00:17:30-00:18:00.
  • Kad se pokrene predavanje pa vrati na player ondatraka s kontrolama playera ostaje vidljiva. Ukloniti ju.

  • Neka tab Player (desno od Player setup na početnoj stranici) bzde onemogućen dok se ne učita nešto što se može playati
  • Zamijeniti dvia različita inputa za ALC i PSU fajlove samo jednim iz kojeg se tip učitanog fajla onda prepoznaje po ekstenziji. Provjeriti je li struktura učitanog fajla u redu i vratiti grešku ako nije. U input polje dodati http: prefiks i automatski ga korigirati ako korisnik unese još jednom ==== Plan rada ==== 1. Istraživanje teme 2. Upoznavanje s web aplikacijom (LeCTo Player) 3. Poboljšanje aplikacije (s naglaskom na primjeni videa) te dokumentacija istoga ==== Vremenski plan rada ==== ^Datum^Aktivnost| |1. tjedan |Upoznavanje s temom | |2. tjedan |Upoznavanje s web aplikacijom | |3. tjedan |Istraživanje potrebnih komponenti za aplikaciju | |4. tjedan |Istraživanje rada web aplikacije | |5. tjedan |Implementacija novog video playera | ==== Dnevnik rada ==== ^Datum (tjedno)^Aktivnost^Utrošak vremena^Daljnji rad| |1. tjedan (18. - 24. 3.) |Pronalazak optimalnog web video playera |4 h |Upoznavanje s aplikacijom | |2. tjedan (25. - 31. 3.) |Upoznavanje s aplikacijom |5 h |Pomnije istraživanje aplikacije te odabir svojstava koja će se mijenjati | |3. tjedan (1. - 7. 4.) |Istraživanje rada aplikacije s naglaskom na jQueryju |5 h |Daljnje istraživanje rada web aplikacije | |4. tjedan (8. - 14. 4.) |Istraživanje cjelokupnog rada web aplikacije |6 h |Učenje CSS-a i uređivanje sučelja | |5. tjedan (15. - 21. 4.) |Uređivanje sučelja |4 h |Implementacija novog video playera | |6. tjedan (22. - 28. 4.) |Implementacija novog video playera |6 h |Testiranje rada novog video playera | |7. tjedan (29. 4. - 5. 5.) |Setupanje virtualnog stroja servera za testiranje web aplikacije |7 h |Testiranje rada web aplikacije | |8. tjedan (6. - 12. 5.) |Prebacivanje aplikacije na server (sređivanje dopuštenja i sl.) te testiranje |7 h |Ispravljanje pogrešaka i daljnje testiranje aplikacije | ==== Rezultat ==== ==== Zaključak ==== ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ==== ==== Odabir video playera ==== 1. Plyr.io - jednostavan, prilagodljiv, izmjenjiv - podržava Vimeo i YouTube videe - jednostavnost omogućava glatku obradu videa, neovisno o veličini - MIT licenca 2. Videojs - jednostavno postavljanje - sličan jw playeru - napredni dodaci 3. Projekktor - open source video player (JavaScript) - detekcija najboljeg načina izvođenja videa - user firendly - pouzdan Odabrat ću Videojs zbog jednostavnosti postavljanja (slično kao i jw player koji se dosad koristio) i zato što ima sve funkcionalnosti potrebne za rad aplikacije (najbitnije je upravljanje eventima). ==== Rezultat ==== ==== Zaključak ==== ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ====
    ==== Plan rada ==== 1. Istraživanje teme 2. Upoznavanje s web aplikacijom (LeCTo Player) 3. Poboljšanje aplikacije (s naglaskom na primjeni videa) te dokumentacija istoga ==== Vremenski plan rada ==== ^Datum^Aktivnost| |1. tjedan |Upoznavanje s temom | |2. tjedan |Upoznavanje s web aplikacijom | |3. tjedan |Istraživanje potrebnih komponenti za aplikaciju | |4. tjedan |Istraživanje rada web aplikacije | |5. tjedan |Implementacija novog video playera |
    ==== Dnevnik rada ==== ^Datum (tjedno)^Aktivnost^Utrošak vremena^Daljnji rad| |1. tjedan (18. - 24. 3.) |Pronalazak optimalnog web video playera |4 h |Upoznavanje s aplikacijom | |2. tjedan (25. - 31. 3.) |Upoznavanje s aplikacijom |5 h |Pomnije istraživanje aplikacije te odabir svojstava koja će se mijenjati | |3. tjedan (1. - 7. 4.) |Istraživanje rada aplikacije s naglaskom na jQueryju |5 h |Daljnje istraživanje rada web aplikacije | |4. tjedan (8. - 14. 4.) |Istraživanje cjelokupnog rada web aplikacije |6 h |Učenje CSS-a i uređivanje sučelja | |5. tjedan (15. - 21. 4.) |Uređivanje sučelja |4 h |Implementacija novog video playera | |6. tjedan (22. - 28. 4.) |Implementacija novog video playera |6 h |Testiranje rada novog video playera | |7. tjedan (29. 4. - 5. 5.) |Setupanje virtualnog stroja servera za testiranje web aplikacije |7 h |Testiranje rada web aplikacije | |8. tjedan (6. - 12. 5.) |Prebacivanje aplikacije na server (sređivanje dopuštenja i sl.) te testiranje |7 h |Ispravljanje pogrešaka i daljnje testiranje aplikacije |
    ==== Rezultat ==== ==== Zaključak ==== ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ====
    ==== Odabir video playera ==== 1. Plyr.io - jednostavan, prilagodljiv, izmjenjiv - podržava Vimeo i YouTube videe - jednostavnost omogućava glatku obradu videa, neovisno o veličini - MIT licenca 2. Videojs - jednostavno postavljanje - sličan jw playeru - napredni dodaci 3. Projekktor - open source video player (JavaScript) - detekcija najboljeg načina izvođenja videa - user firendly - pouzdan Odabrat ću Videojs zbog jednostavnosti postavljanja (slično kao i jw player koji se dosad koristio) i zato što ima sve funkcionalnosti potrebne za rad aplikacije (najbitnije je upravljanje eventima). ==== Rezultat ==== ==== Zaključak ==== ==== Prijedlog za daljnje istraživanje ====
studenti/filip_stokovic/fs_zr_l_2018.1561631833.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:21 (vanjsko uređivanje)