Korisnički alati

Site alati


studenti:karla_drazenovic:kd_dnevnik

Ogledni Student: Studentski radovi na nov način

Dnevnik rada

1. tjedan (11.-17.3.2013.)

Dosadašnji rad

Odabir i dogovor o temi.Proučila sintaksu wikija,i saznala potrebne informacije za nastavak rada.Pokrenila Zotero na svom računalu.Pretraživanje interneta ključnom riječi Flipped Classroom

Daljnji koraci

Pronaći dodatnu literaturu,te izrada prve mentalne mape.


2. tjedan (18.-24.3.2013.)

Dosadašnji rad

Dodala nekoliko članaka vezanih uz temu u Zotero.Pretražila online bazu podataka ključnom riječi flipped classroom.Pročitala tekst na Wikipediji.Prikupila infromacije o početcima takvog načina obrazovanja u svijetu Informirala se o organizaciji Khan Academy,koja kao neprofitna organizacija,objavljuje na internetu video materijale kao pomoć u učenju

Daljnji koraci

U idućem tjednu planiram pročitati članke koje sam dodala u Zotero,te svoje zabilješke oblikovati u nekakav konkretan uvod u seminarsku temu.Razgovor sa osobom koja radi u školi,kako bi saznala konkretno mišljenje kakve su zapravo mogućnosti provođenja takvog načina rada u hrvatskim školama.


3. tjedan (25.-31.3.2013.)

Dosadašnji rad

Napravila prvu umnu mapu.Upoznala sam se sa radom online baza podataka te ih pretražila ključnom riječi flipped classroom.Pročitala sam članake:Three Trends That Define the Future of Teaching and Learning,autorica:Tina Barseghian;'Flipped' classrooms take advantage of technology,autor:Greg Toppo.Napravila kao nekakv interviju s osobom iz osnovnoskolskog obrazovanja,ali bez nekakve korsti jer se to ipak ne može uspoređivat s visokoškolskim obrazovanjem i načinom rada.

Daljnji koraci

Pročitat članke sa online baze podataka.Nastavak pretraživanje interneta novim ključnim riječima.Dodavanje novih stvari i uređivanje umne mape.

4. tjedan (1.-7.4.2013.)

Dosadašnji rad

Još uvijek čitam članke i informiram se o temi.Dosada sam saznala za 16 srednjih škola u svijetu(15 u SAD i 1 u Australiji)koje primjenjuju ovakav način rada.Snalazim se u pretraživanju online baze IEEE.U zotero sam dodala natuknice za neke članke koje sam pročitala.

Daljnji koraci

Bolje se informirat o školama koje provode takav sustav rada.Fokusirat se na znanstvene radove na temu,a manje ne novinske članke.Poboljšat snalaženje u pretraživanju online baza.Pisanje seminara.

5. tjedan (8.-14.4.2013.)

Detaljno pročitala i pročila nekoliko članka iz IEEE baze podataka.Članci se uglavnom bave usporedbom tradicionalnog načina učenja i metode inverted classroom.Istraživanja su provedena na području tehničkih znanosti,točnije A Control Systems course in the Department of Mechanical Engineering at Seattle University gdje je provedeno istraživanje.Prve godine su se predavanja sastojala od klasičnog načina učenja,dok je druge godine provedena nova metoda.Bolje rezultate pokazala je IC metoda,a za glavni cilj joj je bio ugraditi samosvijest studentima o važnosti ispunjavanja svojih obveza i odgovronosti.Idući članak bavio se o slobodnom softwareu za snimanje i objavljivanje video sadržaja za pomoć u učenju.Također pročitala sam i članak koji uspoređuje dvije verzije “classroom flip”.Bazira se na grupnom radu.Kod prve verzije je uočen nedostatak što svi studenti ne sudjeluju jednako kvalitetno u takvom radu.U novom načinu lekcije se dostavljaju putem video materijala,studenti imaju kvizove koje trebaju ispuniti prije dolaska na sat,te drugačiji način rada u grupama.

Daljnji koraci

Pisanje seminara,pretraživanje baza podataka.

6. tjedan (15.-21.4.2013.)

Čitam članke i zapisuje bilješke koje ću koristit u pisanju seminara.Pa sam tako među ostalim pročitala članak Student and instructor experiences in the inverted classroom koji se bavi iskustvima profesora i studenata sa Ohio State University vezanim uz novu metodu u edukaciji inverted classroom.Pa se tako napredak u odnosu na tradicionalnu učionicu primjećuje u segmetu povećanja broja diskusija u razredu,te vremensko smanjenje pripreme profesora za nastavu.U ostalim komponentama koje su se istraživale,kao što su npr:provedeno vrijeme učeći kod kuće,kvaliteta rasprava,kvizovi kao motivirajuće sredstvo studentima da se pripreme za nastavu gčedajući video materijale metoda inverted classroom prema dojmovima profesora i studenata nije pokazala značajno bolje rezultate u odnusu na tradicionalnu tehniku podučavanja.Istraživanje će se nastavit sa studentima u njihovim novim okruženjima kao što su lokalne tvrtke kako bi se prikupile što kvalitetnije informacije o ovoj metodi.Dodala sam nove članke u zotero te još dva od nekoliko dodanih članaka pročitala ali još nisam zapisala ništa o njima.

Daljnji koraci

Traženje još članaka po bazama podataka,zapisat si bilješke o pročitanim člancima(“Evaluating a Web Lecture Intervention in a Human ndash;Computer Interaction Course,”“An inverted computing curriculum: preparing graduates to build quality systems”).Dodatno se portudit da pročitam još nešto i više članaka.

7. tjedan (22.-28.4.2013.)

Pročitala radove “An inverted computing curriculum: preparing graduates to build quality systems,”“Evaluating a Web Lecture Intervention in a Human ndash;Computer Interaction Course”.Prvi članak se bavi izmjenama u kurikulumu kako bi se mladim inžinjerima omogućilo da kad stupe na posao budu sposobni ispunjavat zahtijeve koje pred njih stavljaju poslodavci.Ističe se kako krivci za takvu situaciju u školstvu nisu krivi isključivo fakulteti i sveučilišta,već i industrija koji nije voljna uključiti se i pomoći školstvu u konkretnom smislu,te izdavači udžbenika koji se prilogođavaju široj publici te se udžbenici pišu prema starim nastavnim programima. Naglašava se kako su promjene u natavnom programu potrebne pod hitno jer je sve veća kriza u gospodarstvu,a za to snose djelomice krivicu i svečilšta koja poslodavcima ne osiguravaju dovoljno kvalitetne inžinjere.Dok je promjena kurikuluma opće društveni zahvat,šta se tiče užeg pogleda na takvu promijenu napravljen je eksperiment na jednom nastavnom tečaju koji se pokazao jako uspješan,a studenti su bili oduševljeni.Trenutno postoji nacionali pokušaj koncipiran od strane National Science Foundation za razvojem ovakvog kurikuluma pod nazivom Ise,koji ukljucuje razne radikalne promijene.Industrija postaje partner u studentskim obrazovnim iskustvima,razvoj vjestina kao sto su kominakcijske vjestine,rad u timu itd.,te tako student uranja u stavrne probleme i iskustva u industriji. Drugi rad donosi makro pogled na stvar.Proveden je testni tečaj sa 46 studenata u 15 tjednom semstru.Studenti su podijeljeni u dvije grupe,prva grupa je slušala tradicionalna predavanja,dok su kod druge grupe primjenjivala Web Lecture metoda.Ocijene grupe koja je drugačijim pi+utem slušala predavnja su znatno veće,a dojmovi su izrazito pozitivni.Rad se bavi pitanjem kako koristeći postojeću tehnologiju unaprjediti učenje i školstvo.

Daljnji koraci

Daljnje pretraživanje baza podataka,kako bi pronašla zadovoljavajuću kojičinu članaka i informacija o temi.Pisanje seminara.

8. tjedan (29.4-5.5.2013.)

Dosadašnji rad

Pročitala još nekoliko radova od kojih mi je najzanimljiviji bio “Evaluating a Web Lecture Intervention in a Human–Computer Interaction Course” koji se bavi istraživanjem o korisnosti Web predavanja kao takvih,usporedbi sa tradicionalnim načinima predavanja i dosadašnjim sličnim istraživanjima koja su provedena na temu:naglasak je na tome da Web predavanja nisu zamjena za iskustvo učenja u učionici već dodatak koji poboljšava učenje u cjelini.Razvrstala radove u zoteru na one koji su mi zanimljivi i manje zanimljivi.Pretražila baze podataka ključnim riječima Web lecture i blended learning.

Daljnji koraci

Pisanje seminara i izrada prezentacije.

studenti/karla_drazenovic/kd_dnevnik.txt · Zadnja izmjena: 2023/06/19 18:21 (vanjsko uređivanje)