Korisnički alati

Site alati


studenti:karla_drazenovic:kd_dnevnik

Ovo je stara izmjena dokumenta!


Ogledni Student: Studentski radovi na nov način

Dnevnik rada

1. tjedan (11.-17.3.2013.)

Dosadašnji rad

Odabir i dogovor o temi.Proučila sintaksu wikija,i saznala potrebne informacije za nastavak rada.Pokrenila Zotero na svom računalu.Pretraživanje interneta ključnom riječi Flipped Classroom

Daljnji koraci

Pronaći dodatnu literaturu,te izrada prve mentalne mape.


2. tjedan (18.-24.3.2013.)

Dosadašnji rad

Dodala nekoliko članaka vezanih uz temu u Zotero.Pretražila online bazu podataka ključnom riječi flipped classroom.Pročitala tekst na Wikipediji.Prikupila infromacije o početcima takvog načina obrazovanja u svijetu Informirala se o organizaciji Khan Academy,koja kao neprofitna organizacija,objavljuje na internetu video materijale kao pomoć u učenju

Daljnji koraci

U idućem tjednu planiram pročitati članke koje sam dodala u Zotero,te svoje zabilješke oblikovati u nekakav konkretan uvod u seminarsku temu.Razgovor sa osobom koja radi u školi,kako bi saznala konkretno mišljenje kakve su zapravo mogućnosti provođenja takvog načina rada u hrvatskim školama.


3. tjedan (25.-31.3.2013.)

Dosadašnji rad

Napravila prvu umnu mapu.Upoznala sam se sa radom online baza podataka te ih pretražila ključnom riječi flipped classroom.Pročitala sam članake:Three Trends That Define the Future of Teaching and Learning,autorica:Tina Barseghian;'Flipped' classrooms take advantage of technology,autor:Greg Toppo.Napravila kao nekakv interviju s osobom iz osnovnoskolskog obrazovanja,ali bez nekakve korsti jer se to ipak ne može uspoređivat s visokoškolskim obrazovanjem i načinom rada.

Daljnji koraci

Pročitat članke sa online baze podataka.Nastavak pretraživanje interneta novim ključnim riječima.Dodavanje novih stvari i uređivanje umne mape.

4. tjedan (1.-7.4.2013.)

Dosadašnji rad

Još uvijek čitam članke i informiram se o temi.Dosada sam saznala za 16 srednjih škola u svijetu(15 u SAD i 1 u Australiji)koje primjenjuju ovakav način rada.Snalazim se u pretraživanju online baze IEEE.U zotero sam dodala natuknice za neke članke koje sam pročitala.

Daljnji koraci

Bolje se informirat o školama koje provode takav sustav rada.Fokusirat se na znanstvene radove na temu,a manje ne novinske članke.Poboljšat snalaženje u pretraživanju online baza.Pisanje seminara.

5. tjedan (8.-15.4.2013.)

Detaljno pročitala i pročila četriri članka iz IEEE baze podataka.Članci se uglavnom bave usporedbom tradicionalnog načina učenja i metode inverted classroom.Istraživanja su provedena na području tehničkih znanosti,točnije A Control Systems course in the Department of Mechanical Engineering at Seattle University gdje je provedeno istraživanje.Prve godine su se predavanja sastojala od klasičnog načina učenja,dok je druge godine provedena nova metoda.Bolje rezultate pokazala je IC metoda,a za glavni cilj joj je bio ugraditi samosvijest studentima o važnosti ispunjavanja svojih obveza i odgovronosti.Idući članak bavio se o slobodnom softwareu za snimanje i objavljivanje video sadržaja za pomoć u učenju.Također pročitala sam i članak koji uspoređuje dvije verzije “classroom flip”.Bazira se na grupnom radu.Kod prve verzije je uočen nedostatak što svi studenti ne sudjeluju jednako kvalitetno u takvom radu.U novom načinu lekcije se dostavljaju putem video materijala,studenti imaju kvizove koje trebaju ispuniti prije dolaska na sat,te drugačiji način rada u grupama.

Daljnji koraci

Pisanje seminara,pretraživanje baza podataka.

studenti/karla_drazenovic/kd_dnevnik.1365979793.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:20 (vanjsko uređivanje)