Instalirao sam Zotero na svoje računalo. Otvorio sam Zotero grupu.
Definirao sam umnu mapu.
Upoznao sam se s on-line bazama podataka.
Pronaći sve radove prema ključnim riječima, redefinirati ključne riječi i ponoviti pretraživanje.
Sve radove staviti u bibilografiju.
Pregledao sam on-line baze CC i SCI u potrazi za ključnim riječima:
u kombinaciji s riječima
Svi pronađeni radovi su u Zotero grupi “Student papers in a new way”
Idući ću tjedan čitati sažetke radova, grupirati ih, definirati prioritet za čitanje i označavati (tagovima).
Detaljno sam pregledao dio literature za općenito učenje kroz računalne igre i prošao sam one bliže vezane za interes mog rada.
Stečenim znanjem napisao sam 1. dio (uvod) rada.
Promotrio sam kako su koncipirani slični radovi, gdje se nalaze grafovi, tablice i sl. te sam razmislio o tome kako to provesti u ovom radu.
Opisati općenite trendove korištenja metoda računalnih igara u usvajanju gradiva matematike i jezika te detaljnije proučiti za to uže vezanu literaturu.
Prilikom detaljnijeg pregleda literature koja ja uže vezana za moj rad, a ne općenito za računalne igre ka pomoć pri učenju, shvatio sam da je to još pre usko za potrebe 2. djela ( Općeniti trendovi i rezultati korištenja) ovog rada. Iako je bilo neizbježno ne uključiti sadržaj i tih radova bazirao sam se više na naučenom iz prijašnjih proučvanja teme.
Razmještaj grafova i tablica te cjelokupan vizualni izgled rada odlučio sam ostaviti za kasnije jer još imam premalo takvih informacija za razmišljanje o tome i stvaralo mi je distrakciju.
Napokon iskoristiti znanje iz radova koji dublje zalaze u moju temu i napisati 3. i 4. poglavlje, te razmisliti kako sročiti sažetak.