Korisnički alati

Site alati


studenti:mijo_vracevic:mv_start

Ovo je stara izmjena dokumenta!


Svojstva i primjena video materijala za učenje

Properties and application of video learning materials
Mentor: Mr. sc. Predrag Pale

Zadatak

Video materijali imaju znatan potencijal za (samo)učenje. Istražiti kakve sve vrste materijala su javno dostupne osim snimki predavanja. Na primjer: dokumentarni filmovi, vizualizacije, itd. Pronaći najbolje izvore/repozitorije za različite vrste. Opisati njihova svojstva. Posebno obraditi kratke materijale (do cca 3 min) i dulje. Rezultate istraživanja prikazati u obliku web stranice/portala. Ako je potrebno, ograničiti se na područje tehničkih i prirodnih znanosti.

Kronologija

1. tjedan (5.-11.2.2012.)

Izvještaj

Kao i što zadatak nalaže krenuo sam u istraživanje. U prvom tjednu istraženo je sljedeće: Interaktivna simulacija: http://phet.colorado.edu/en/simulation/states-of-matter-basics –>Mnogo(preko 70 milijuna) interaktivnih simulacija koje se temelje na istraživanjima, tj. fizikalnim promjenama. Uz mnogo opcija možemo vidjeti kako se što mijenja. Recimo da promjenom temperature, porastom čestica raste ili opada tlak. Što bi bilo kada bi pretjerali sa temperaturom i tako dalje. Uz razne simulacije nalaze se i igre kojima zaključujemo što smo na toj simulaciji naučili. Interaktivna simulacija;video; http://www.edumedia-sciences.com/en/ *FUNBRAIN: http://www.funbrain.com/

Interaktivne igrice koje potiču djecu djecu na učenje. Matematika je sigurno zabavnija uz igru te se tako lakše kroz nju prolazi, a i djeci, tj. svima nama igra pokazuje kako se matematika koristi svuda oko nas u stvarnom životu. To je za primjer samo dana matematika, no u konteksu to može biti bilo što drugo. Tako imamo na primjer igru košarke povezanu s matematikom. Zada se matematički problem te ako je uneseno rješenje točno zabijete koš, a ako nije broji vam se pogreška. Nakon tri pogreške ispadate. Tako se uz zabavu možete natjecati protiv prijatelja.

Tu je samo opis kako što izgleda, a ono što je bitno za temu kako što funkcionira te po čemu se nešto razlikuje od ostalog, po čemu je posebno ću opisati kasnije. Za sada samo prikupljam materijal. Kasnije ću to sve lijepo sročiti i opisati ulogu interakcije, videa i sve što spada pod temu.

2. tjedan (12.-18.2.2012.)

3. tjedan (19.-25.2.2012.)

studenti/mijo_vracevic/mv_start.1333398635.txt.gz · Zadnja izmjena: 2023/06/19 16:21 (vanjsko uređivanje)