Ovo je stara izmjena dokumenta!
Video materijali imaju znatan potencijal za (samo)učenje. Istražiti kakve sve vrste materijala su javno dostupne osim snimki predavanja. Na primjer: dokumentarni filmovi, vizualizacije, itd. Pronaći najbolje izvore/repozitorije za različite vrste. Opisati njihova svojstva. Posebno obraditi kratke materijale (do cca 3 min) i dulje. Rezultate istraživanja prikazati u obliku web stranice/portala. Ako je potrebno, ograničiti se na područje tehničkih i prirodnih znanosti.
Kao i što zadatak nalaže krenuo sam u istraživanje. U prvom tjednu istraženo je sljedeće: Interaktivna simulacija: http://phet.colorado.edu/en/simulation/states-of-matter-basics –>Mnogo(preko 70 milijuna) interaktivnih simulacija koje se temelje na istraživanjima, tj. fizikalnim promjenama. Uz mnogo opcija možemo vidjeti kako se što mijenja. Recimo da promjenom temperature, porastom čestica raste ili opada tlak. Što bi bilo kada bi pretjerali sa temperaturom i tako dalje. Uz razne simulacije nalaze se i igre kojima zaključujemo što smo na toj simulaciji naučili. Interaktivna simulacija;video; http://www.edumedia-sciences.com/en/ *FUNBRAIN: http://www.funbrain.com/
Interaktivne igrice koje potiču djecu djecu na učenje. Matematika je sigurno zabavnija uz igru te se tako lakše kroz nju prolazi, a i djeci, tj. svima nama igra pokazuje kako se matematika koristi svuda oko nas u stvarnom životu. To je za primjer samo dana matematika, no u konteksu to može biti bilo što drugo. Tako imamo na primjer igru košarke povezanu s matematikom. Zada se matematički problem te ako je uneseno rješenje točno zabijete koš, a ako nije broji vam se pogreška. Nakon tri pogreške ispadate. Tako se uz zabavu možete natjecati protiv prijatelja.
Tu je samo opis kako što izgleda, a ono što je bitno za temu kako što funkcionira te po čemu se nešto razlikuje od ostalog, po čemu je posebno ću opisati kasnije. Za sada samo prikupljam materijal. Kasnije ću to sve lijepo sročiti i opisati ulogu interakcije, videa i sve što spada pod temu.
Gruba podjela: Klasično predavanje(snimljeno), animacija(simulacija, vizualizacija), dokumentarac Onda sam to raspisao o svemu ponešto…nakon toga slijedi miješanje karakteristika i opis koje karakteristike u wordu: • Klasično predavanje uz pomoć prezentacije: Karakteristike: Predavač se uz pomoć prezentacije i sadržaja na njoj orjentira i slajdovima, raznim efektima na njima, gdje kojom slikom održava slušatelje na razini koncentracije. Prednost u odnosu na obično predavanje: 1) Veća pažnja publike
2) Lakše predavanje i snalaženje
Korišteno: Govor, prezentacija, slike, vizualizacija
……………………..
Primjer animacije: http://www.kscience.co.uk/animations/virus.htm
Animacija koja ne ide sama do kraja, nego mi upravljamo njome: http://www.kscience.co.uk/animations/golgi.htm
Animacija koja uz put ima graf koji opisuje stanja, odnosno o čemu zavisi, na primjer vrijeme, količina čestica i tako dalje. Veoma korisno za znanstvene predmete: http://www.sumanasinc.com/webcontent/animations/content/biogeography.html
Neki od repozitorija animacija na internetu dostupnih svima: http://www.kscience.co.uk/animations/anim_1.htm
…………
Tako će mi izgledati seminar kao dokument: Raspisat ću o svakoj podjeli ponešto, dati joj neku karakteristiku i onda napraviti neku podpodjelu tipa ovo zadnje za animacije, animacija koja ide sama do kraja, kojom mi upravljamo, animacija sa grafom itd. Sljedeće slijedi raspis o simulacijama, onda o spoju simulacije i animacije pa kako od toga nastane tipa “igrica” kao onaj FUNBRAIN Nakon toga bih spojio to kao u simulaciju, tekst, govor, kviz tipa ovo: http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/tutorials/heartattack/htm/_no_50_no_0.htm
Imam još linkova, no to ću postavljati tijekom obrade u wordu…
Dakle sve navedeno je obrađeno, sada imam dosta sličnih videa od 10-ak minuta..Razlike ću navesti u seminaru: RSA animate, nakon toga nešto tome slično samo što se ne pojavljuje ruka nego je sve obrađeno kompjutorski, tj. ne pojavljuje se ruka: http://www.youtube.com/watch?v=rnhMhxG1q3Q&feature=related Onda nešto kao animirani film, samo što se pojavljuju i osobe: http://www.youtube.com/watch?v=znFX7GGOxtA&feature=related Onda zanimljiv način vizualizacije: http://www.youtube.com/watch?v=ywWBy6J5gz8